ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: kierownik Wydziału Realizacji Inwestycji

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Wydział Realizacji Inwestycji, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Realizacji Inwestycji

Data udostępnienia: 2024-08-19

Ogłoszono dnia: 2024-08-19

Termin składania dokumentów: 2024-08-30 14:00:00

Nr ogłoszenia: 4

Id ogłoszenia: WOA.210.4.2024

Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
„a) wymagania kwalifikacyjne – wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia, preferowany kierunek budownictwo,” - treść po sprostowaniu, szczegóły w załaczniku
  1. wymagania kwalifikacyjne – wykształcenie wyższe pierwszego i drugiego stopnia, preferowany kierunek budownictwo,
  2. 5-letni staż pracy, w tym co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywana przez co najmniej 3 lata działalność gospodarcza o charakterze zgodnym z wymaganiami na tym stanowisku,
  3. obywatelstwo polskie,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. oświadczenie o stanie zdrowia, pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów prawnych, w tym między innymi:
    - prawa samorządowego,
    - ustawy o finansach publicznych,
    - ustawy – prawo zamówień publicznych,
    - ustawy – Prawo budowlane,
    - ustawy – o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  2. znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel) Open Office, poczty elektronicznej,
  3. umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  4. umiejętność pracy samodzielnej, współpracy w zespole,
  5. dyspozycyjność,
  6. prawo jazdy kat. B

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Nadzór nad należytą organizacją pracy wydziału.
2. Opracowywanie  planów finansowo – rzeczowych z zakresu działania wydziału oraz sporządzanie zaangażowania wydatków dokonywanych przez wydział.
3. Przygotowywanie niezbędnych materiałów do opracowania dokumentacji projektowej i kosztorysowej poszczególnych zadań inwestycyjnych i uzgadnianie opracowania dokumentacji projektowej i kosztorysowej.
4.  Przygotowywanie umów dla planowanych do realizacji inwestycyjnych i remontowych.
5.  Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji i pozwoleń na budowę.
6.  Koordynacja wykonawstwa robót budowlanych w zakresie ich zgodności z harmonogramem finansowo-rzeczowym.  
7.  Zgłaszanie, zawiadamianie o rozpoczęciu i zakończeniu zadań inwestycyjnych i remontowych właściwym organom.
8. Przeprowadzanie postępowań  przetargowych poza ustawą Pzp o wartości do 130 tys. zł zgodnie z wewnętrznym regulaminem przeprowadzania zamówień publicznych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko pracy znajduje się na terenie Urzędu Miejskiego w Międzyrzecz w  budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, przy ul. Rynek 1.   
Pomieszczenie pracy, znajduje się na II piętrze, jest wyposażone w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Podstawowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie ponad 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku. 
Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami, oraz okresowo przebywać będzie w terenie otwartym w różnych warunkach atmosferycznych.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

9,49%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
    Curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
  2. klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy - RODO dostępna pod adresem:
    http://bip.miedzyrzecz.pl/system/pobierz.php?plik=WOA-klauzula-rodo-praca.pdf&id=7427&stats=true
  3.  kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy  w tym staż na stanowiskach jak w pkt 2. ppkt 1) lit.b, (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy, w przypadku zatrudnienia – zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu),
  4. kserokopia dokumentu prawo jazdy,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
  6. oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-08-30 14:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować w zamkniętych kopertach z dopiskiem  KIEROWNIK WRI w terminie do 30 sierpnia 2024 r. do godziny 1400 ( liczy się data wpływu do Urzędu).
 
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
 
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane/dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby, które spełnią wymagania niezbędne i złożą komplet dokumentów będą informowane telefonicznie lub pisemnie o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz
o terminie testu i/lub rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru kontaktowego.
c. Miejsce:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.
Kontakt: Urząd Miejski Wydział Organizacyjno - Administracyjny - tel. 95 742 69 40.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-08-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Remigiusz Lorenz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-08-19 15:52:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-08-19 15:52:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-08-21 14:03:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
155 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony