Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6Szczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor/podinspektor ds. utrzymania czystości i porządku, zieleni, cmentarzy
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Wydział Gospodarki Komunalnej, ul. Rynek 7, 66-300 Międzyrzecz
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Data udostępnienia: 2022-06-29
Ogłoszono dnia: 2022-06-29
Termin składania dokumentów: 2022-07-12 14:00:00
Nr ogłoszenia: 6
Id ogłoszenia: WOA.210.6.2022
Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne: preferowane wykształcenie: (technik/inżynier) architektura krajobrazu, ogrodnicze, rolnicze;
PODINSPEKTOR
* wykształcenie wyższe,
* wykształcenie średnie i co najmniej 3 – letni staż pracy,
INSPEKTOR
* wykształcenie wyższe i co najmniej 3 - letni staż pracy,
* wykształcenie średnie i co najmniej 5 – letni staż pracy, - obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość aktów prawnych:
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- ustawa o ochronie danych osobowych,
- ustawa o dostępie do informacji publicznej,
- ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U.2021. 888t. j. ze zm.),
- ustawa o ochronie przyrody (Dz. U. 2022.916 t. j.),
- ustawa o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U.2020.1947 t.j.),
- ustawa o odpadach ( Dz. U. 2022.699 t. j.), - znajomość sztuki ogrodniczej, posiadać wiedzę z dziedziny architektury krajobrazu,
- znajomość zasad funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego,
- umiejętność biegłej obsługi komputera, programów komputerowych oraz innych urządzeń biurowych,
- zdolności interpersonalne: komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań,
- obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność i staranność,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Utrzymanie porządku i czystości oraz zimowe utrzymanie dróg, alejek zieleni.
- Tworzenie i utrzymywanie terenów zielonych, w tym sadzenie roślin wieloletnich i jednorocznych,
- Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem cmentarzami komunalnymi i wojennymi.
- Usuwanie i przycinka drzew oraz krzewów.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Stanowisko pracy znajduje się w budynku użyteczności publicznej – administracyjnym w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu przy ul. Rynek 7.
Pomieszczenie pracy, znajduje się na I piętrze, wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Podstawowym narzędziem pracy będzie komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie ponad 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
Okresowe przebywanie na otwartej przestrzeni w różnych warunkach atmosferycznych.
Pomieszczenie pracy, znajduje się na I piętrze, wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Podstawowym narzędziem pracy będzie komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie ponad 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
Okresowe przebywanie na otwartej przestrzeni w różnych warunkach atmosferycznych.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6,94%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
- klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy - RODO dostępna pod adresem: http://bip.miedzyrzecz.pl/system/pobierz.php?plik=WOA-klauzula-rodo-praca.pdf&id=7427&stats=true
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy, w przypadku zatrudnienia – zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
- oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych, - wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wszystkie dokumenty przedkładane przez kandydata w naborze muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
Wszystkie dokumenty przedkładane przez kandydata w naborze muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-07-12 14:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować w zamkniętych kopertach z dopiskiem inspektor/podinspektor WGK w terminie do 12 lipca 2022 r. do godziny 1400 (liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
VII. Informacje dodatkowe:
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez burmistrza Międzyrzecza. Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane/dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby, które spełnią wymagania niezbędne i złożą komplet dokumentów będą informowane telefonicznie lub pisemnie o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz o terminie testu i/lub rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru kontaktowego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.
Kontakt: Urząd Miejski Wydział Organizacyjno - Administracyjny - tel. 95 742 69 40.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-06-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Markiewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-06-29 13:29:44 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Marcin Rzepa |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-06-29 13:30:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Mirosław Matla |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-07-19 14:10:30 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1766 raz(y) |