ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor ds. dróg i oświetlenia

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Wydział Gospodarki Komunalnej, ul. Rynek 7, 66-300 Międzyrzecz

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej

Data udostępnienia: 2020-04-28

Ogłoszono dnia: 2020-04-28

Termin składania dokumentów: 2020-05-11 14:00:00

Nr ogłoszenia: 3

Id ogłoszenia: WOA.210.3.2020

Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne:
    * wykształcenie wyższe i co najmniej- 3 letni staż pracy,
    * wykształcenie średnie i co najmniej- 5 letni staż pracy,
  2. obywatelstwo polskie,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość aktów prawnych:
    - ustawa o samorządzie gminnym,
    - ustawa o pracownikach samorządowych,
    - ustawa o drogach,
    - ustawa Prawo o ruchu drogowym,
    - ustawa Prawo energetyczne,
    - ustawa – prawo zamówień publicznych,
    - ustawa – Kodeks Postepowania Administracyjnego,
  2. posiadać wiedzę z dziedziny energetyki, w szczególności w zakresie energii elektrycznej,
  3. znajomość zasad funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego,
  4. umiejętność bieglej obsługi komputera, programów komputerowych oraz innych urządzeń biurowych,
  5. zdolności interpersonalne: komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań,
  6. obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność i staranność,
  7. umiejętność pracy pod presją czasu.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw związanych z zarzadzaniem drogami w tym wydawanie decyzji na lokalizację urządzeń w pasie drogowym, zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, na lokalizację zjazdów,
  2. Opiniowanie zmian organizacji ruchu,
  3. Opiniowanie wykorzystania dróg,
  4. Opiniowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, decyzji o warunkach zabudowy,
  5. Prowadzenie spraw związanych z oświetleniem drogowym, oświetleniem świątecznym, zakupem energii elektrycznej.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko pracy znajduje się na terenie Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu w budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, przy ul. Rynek 7.
Pomieszczenie pracy, znajduje się na II piętrze, wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Podstawowym narzędziem pracy będzie komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie ponad 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
Okresowe przebywanie na otwartej przestrzeni w różnych warunkach atmosferycznych.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6,01%

V. Wymagane dokumenty:

 
 
 
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
 
Wszystkie dokumenty przedkładane przez kandydata w naborze muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
  1. list motywacyjny,
  2. curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
  3. klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy - RODO dostępna pod adresem: http://bip.miedzyrzecz.pl/system/pobierz.php?plik=WOA-klauzula-rodo-praca.pdf&id=7427&stats=true
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy, w przypadku zatrudnienia – zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu),
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie,
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
  7. oświadczenia o:
    - stanie zdrowia,
    - niekaralności,
    - posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
    - o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-05-11 14:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować na adres w zamkniętych kopertach z dopiskiem inspektor WGK w terminie do 11 maja 2020 r. do godziny 1400 (liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz

VII. Informacje dodatkowe:

Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez burmistrza Międzyrzecza.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
 
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane/dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby, które spełnią wymagania niezbędne i złożą komplet dokumentów będą informowane telefonicznie lub pisemnie o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz o terminie testu i/lub rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru kontaktowego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.
Kontakt: Urząd Miejski Wydział Organizacyjno - Administracyjny - tel. 95 742 69 40.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony