ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 8Drukuj informację Ogłoszenie numer: 8

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: kierownik Wydziału Gospodarki Komunalnej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Wydział Gospodarki Komunalnej, ul. Rynek 7, 66-300 Międzyrzecz

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej

Data udostępnienia: 2023-05-29

Ogłoszono dnia: 2023-05-29

Termin składania dokumentów: 2023-06-23 14:00:00

Nr ogłoszenia: 8

Id ogłoszenia: WOA.210.8.2023

Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne:
    * wykształcenie wyższe,
    * co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
  2. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych),
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. nieposzlakowana opinia;
  6. stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość aktów prawnych:
    - Ustawa o samorządzie gminnym,
    - Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
    - Ustawa Prawo ochrony środowiska,
    - Ustawa o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej  ewidencji emisyjności budynków,
    - Ustawa o odpadach,
    - Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
    - Ustawa Ordynacja podatkowa,
    - Ustawa Prawo przedsiębiorców,
    - Ustawa o podatkach i opłatach lokalnych,
    - Ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
    - Ustawa Prawo wodne,
    - Ustawa Prawo energetyczne,
    - Ustawa o drogach publicznych,
    - Ustawa Prawo o ruchu drogowym,
    - Ustawa o ochronie przyrody,
    - Ustawa o cmentarzach i chowaniu zmarłych,
    - Ustawa o grobach i cmentarzach wojennych.
    - Ustawa o gospodarce komunalnej,
    - Kodeks spółek handlowych,
    - Kodeks postępowania administracyjnego,
    - Ustawa o zamówieniach publicznych,
  2. znajomość struktury organizacyjnej i zadań Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  3. umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  4. umiejętność pracy samodzielnej, jak i współpracy w zespole,
  5. dyspozycyjność,
  6. wysoka kultura osobista,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Organizacja i nadzór nad pracą pracowników Wydziału w tym między innymi nad prowadzonymi sprawami z zakresu:
- zarządzania gminnymi drogami publicznymi i drogami wewnętrznymi Gminy Międzyrzecz,
- oświetlenia drogowego,
- ochrony i kształtowania środowiska naturalnego, w tym utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy,
- tworzenia, utrzymywania terenów zielonych,
 - gospodarki odpadami,
- gospodarki mieszkaniowej,
- planowania celów wydatkowania środków z opłat i kar za korzystanie ze środowiska,
- spółek z udziałem Gminy,
- nadzorowania inwestycji i remontów kapitalnych realizowanych przez spółki w ramach czynszu dzierżawnego,
- tworzenia, utrzymywania, nadzoru i administrowania nad cmentarzami komunalnymi i wojennymi,
- zarządzania przystankami autobusowymi,
- zarządzania i utrzymania szaletów miejskich,
- tworzenia, organizacji i utrzymania targowiska,
- zarządzania i utrzymania siecią kanalizacji deszczowej,
- kontroli gospodarki odpadami i gospodarki ściekowej,
2) Nadzór nad prowadzeniem postępowań administracyjnych oraz wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu działania wydziału.
3) Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej oraz Zarządzeń Burmistrza.
4) Współdziałanie i nadzór w organizowanych przetargach z zakresu działania wydziału.
5) Przygotowywanie odpowiedzi na złożone skargi, wnioski i interpelacje w zakresie spraw prowadzonych przez wydział.
6) Przygotowywanie ocen, analiz, informacji, sprawozdań z zakresu wydziału.
7) Przygotowywanie propozycji do projektu planu budżetu Gminy w zakresie działania wydziału.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym, zlokalizowanym na pierwszym piętrze  budynku, przy ul. Rynek 7 w Międzyrzeczu, a przydzielone niektóre zadania wykonywane na terenie Gminy Międzyrzecz. Podstawowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, który wykorzystywany będzie powyżej 4 godzin dziennie.
Pomieszczenie pracy wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe.  
W trakcie procesu pracy  tworzone będą dokumenty elektronicznie i papierowo.
Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami oraz okresowo przebywał w terenie otwartym.      

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

9,17%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
  3. klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy - RODO dostępna pod adresem: http://bip.miedzyrzecz.pl/system/pobierz.php?plik=WOA-klauzula-rodo-praca.pdf&id=7427&stats=true
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy),  tym staż na stanowiskach jak w pkt 1. ppkt 1) lit.a,
  6. posiadane uprawnienia,
  7. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
  8. oświadczenia o:
    - stanie zdrowia,
    - niekaralności,
    - posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
    - o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    - braku przynależności do partii politycznych,
  9. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
 
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV  powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
 
Wszystkie dokumenty przedkładane przez kandydata w naborze muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-06-23 14:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować w zamkniętych kopertach z dopiskiem KIEROWNIK WGK w terminie do  23 czerwca 2023 r. do godziny 1400  (liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz

VII. Informacje dodatkowe:

Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza. Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
 
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane/dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby, które spełnią wymagania niezbędne i złożą komplet dokumentów będą informowane telefonicznie lub pisemnie o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz o terminie testu i/lub rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru kontaktowego.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.
 
Kontakt: Urząd Miejski Wydział Organizacyjno - Administracyjny - tel. 95 742 69 40.
« powrót do poprzedniej strony