Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 8Drukuj informację Ogłoszenie numer: 8Szczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor ds. księgowości budżetowej i kasy
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Wydział Finansowo-Budżetowy, ul. Rynek 7, 66-300 Międzyrzecz
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Finansowo-Budżetowy
Data udostępnienia: 2021-10-18
Ogłoszono dnia: 2021-10-18
Termin składania dokumentów: 2021-10-29 14:00:00
Nr ogłoszenia: 8
Id ogłoszenia: WOA.210.8.2021
Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie wyższe i co najmniej 3 - letni staż pracy,
- wykształcenie średnie i co najmniej 5 – letni staż pracy, - obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość aktów prawnych:
- ustawa – Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa – Ordynacja podatkowa,
- ustawa o finansach publicznych,
- ustawa o rachunkowości,
- ustawa o ochronie danych osobowych, - znajomość zasad funkcjonowania samorządu,
- umiejętność biegłej obsługi komputera, programów komputerowych oraz innych urządzeń biurowych,
- zdolności interpersonalne: komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań,
- obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywana pracę, rzetelność i staranność,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Rozpatrywanie wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej wraz z przygotowywaniem projektów postanowień i decyzji.
- Sporządzanie wniosków, sprawozdań i rozliczeń w zakresie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.
- Prowadzenie księgowości budżetowej w zakresie rachunków pomocniczych, w szczególności:
a/ rachunku zabezpieczenia należytego wykonywania umów,
b/ rachunku wadiów,
c/ Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. - Prowadzenie obsługi finansowej zadania dotyczącego świadczeń z funduszu alimentacyjnego, w szczególności:
a/ przygotowywanie dokumentów do ewidencji księgowej,
b/ przypisywanie należności i naliczonych odsetek oraz dokonywanie odpisów aktualizujących,
c/ ewidencjonowanie wpłat i wypłat świadczeń z funduszu alimentacyjnego. - Terminowe odprowadzanie należnych budżetowi państwa dochodów z tytułu realizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej.
- Prowadzenie ewidencji gwarancji przetargowych i innych, niż gotówkowe, form zabezpieczenia należytego wykonania robót.
- Rozliczanie inkasentów opłaty skarbowej.
- Wstępne rozdzielanie wyciągów bankowych (podział dowodów wpłat na poszczególne stanowiska pracy w księgowości według rodzajów należności podatkowych, itp.)
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Stanowisko pracy mieści się w budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu przy ul. Rynek 7.
Pomieszczenie pracy znajduje się na parterze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie powyżej 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo -szkieletowego oraz narządu wzroku.
Praca z dużym, stałym dopływem informacji.
Pomieszczenie pracy znajduje się na parterze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie powyżej 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo -szkieletowego oraz narządu wzroku.
Praca z dużym, stałym dopływem informacji.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
7,14
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3) klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy - RODO dostępna pod adresem:
http://bip.miedzyrzecz.pl/system/pobierz.php?plik=WOA-klauzula-rodo-praca.pdf&id=7427&stats=true
http://bip.miedzyrzecz.pl/system/pobierz.php?plik=WOA-klauzula-rodo-praca.pdf&id=7427&stats=true
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy, w przypadku zatrudnienia – zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
6) oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-10-29 14:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować w zamkniętych kopertach z dopiskiem INSPEKTOR WFB w terminie do 29 października 2021 r. do godziny 14.00 (liczy się data wpływu do urzędu).
c. Miejsce:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
VII. Informacje dodatkowe:
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane/dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby, które spełnią wymagania niezbędne i złożą komplet dokumentów będą informowane telefonicznie lub pisemnie o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz o terminie testu i/lub rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru kontaktowego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.
Kontakt: Urząd Miejski Wydział Organizacyjno - Administracyjny - tel. 95 742 69 40.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-10-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Śnieg |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-10-18 13:14:18 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Marcin Rzepa |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-10-18 13:14:21 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Marcin Rzepa |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-11-09 13:17:03 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3426 raz(y) |