Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7Szczegóły informacji
Ogłoszenie: podinspektor ds. inwestycji
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Realizacji Inwestycji
Data udostępnienia: 2023-05-22
Ogłoszono dnia: 2023-05-22
Termin składania dokumentów: 2023-06-16 14:00:00
Nr ogłoszenia: 7
Id ogłoszenia: WOA.210.7.2023
Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne:
*wykształcenie wyższe,
* wykształcenie średnie i co najmniej – 3 letni staż pracy;
(Mile widziane osoby z wykształceniem kierunkowym: rewitalizacja, budownictwo, architektura, nieruchomości i pokrewne, jak również osoby w trakcie studiów zaocznych i wieczorowych studiujący ww. kierunki); - obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość aktów prawnych:
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- ustawa kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa Prawo budowlane,
- ustawa Prawo zamówień publicznych, - wiedza z dziedziny prawa budowlanego, warunków technicznych;
- znajomość zasad funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego;
- umiejętność biegłej obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych;
- zdolności interpersonalne: komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań, umiejętność pracy zespołowej;
- obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność i staranność, terminowość;
- umiejętność pracy pod presją czasu.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Elektroniczna obsługa dokumentów.
- Udział w przygotowaniu oraz przygotowanie dokumentów do przetargów związanych z zakresem działania Wydziału.
- Przygotowywanie umów związanych z inwestycjami prowadzonymi przez Wydział.
- Zgłaszanie Projektantowi zastrzeżeń do projektów, zgłaszanych przez Wykonawców lub inwestora oraz dokonywanie z nim stosownych wyjaśnień.
- Uczestniczenie w procesie związanym z uzyskaniem pozwoleń na budowę
i rozbiórkę. - Dokonywanie czynności odbioru końcowego inwestycji lub jej odpowiedniej części określonej w umowie z Wykonawcą,
- Przygotowywanie ocen, analiz, informacji i projektów dla Burmistrza i Rady Miejskiej oraz innych uprawnionych organów,
- Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych,
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Stanowisko pracy znajduje się w budynku użyteczności publicznej – administracyjnym w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu przy Rynek 1.
Pomieszczenie pracy znajduje się na II piętrze, wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Podstawowym narzędziem pracy będzie komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie ponad 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
Okresowe przebywanie na otwartej przestrzeni w różnych warunkach atmosferycznych.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
9,17%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej;
- klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy - RODO dostępna pod adresem:
http://bip.miedzyrzecz.pl/system/pobierz.php?plik=WOA-klauzula-rodo-praca.pdf&id=7427&stats=true; - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy, w przypadku zatrudnienia – zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu);
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności;
- oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- korzystaniu z pełni praw publicznych; - wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wszystkie dokumenty przedkładane przez kandydata w naborze muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-06-16 14:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować w zamkniętych kopertach z dopiskiem podinspektor WRI w terminie do 16 czerwca 2023 r. do godziny 1400 (liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
VII. Informacje dodatkowe:
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane/dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby, które spełnią wymagania niezbędne i złożą komplet dokumentów będą informowane telefonicznie lub pisemnie o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz o terminie testu i/lub rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru kontaktowego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.
Kontakt: Urząd Miejski Wydział Organizacyjno - Administracyjny - tel. 95 742 69 40.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-05-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Śnieg |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-05-22 16:50:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Marcin Rzepa |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-05-22 16:50:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Marcin Rzepa |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-05-22 16:50:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 99 raz(y) |