Informacja o XVII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 26 listopada 2019 r. o godz. 9.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
- Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
- Porządek obrad.
- Podjęcie uchwały nr XVII/133/19 w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2020.
- Podjęcie uchwały nr XVII/134/19 w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości gminnej położonej w obrębie 0001 Międzyrzecz odpłatną służebnością gruntową.
- Podjęcie uchwały nr XVII/135/19 w sprawie wyrażenia zgody na przeznaczenie nieruchomości do zbycia.
- Podjęcie uchwały nr XVII/136/19 w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Międzyrzecza.
- Podjęcie uchwały nr XVII/137/19 w sprawie powołania komisji doraźnej -zespołu do zaopiniowania kandydatów na ławników.
- Podjęcie uchwały nr XVII/138/19 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2019.
- Podjęcie uchwały nr XVII/139/19 zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2019 – 2031.
- Podjęcie uchwały nr XVII/140/19 zmieniającej uchwałę w sprawie powołania komisji doraźnej -zespołu do zaopiniowania kandydatów na ławników.
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
- Interpelacje i zapytania na piśmie.
- Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
- Zamknięcie obrad sesji.
Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Andrzej Chmielewski
]]>