Informacja o XXXII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 25 czerwca 2013 r. o godz. 1000
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
1. Sprawy regulaminowe:
a) otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b) porządek obrad.
2. Przyjęcie protokołu z XXXI sesji Rady Miejskiej.
3. Przyjęcie informacji o umorzeniach, odroczeniach i zwolnieniach podatkowych w Gminie Międzyrzecz w 2012 r.
4. Rozpatrywanie i zatwierdzanie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz za 2012 rok – procedura absolutoryjna:
a) przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu i sprawozdania finansowego,
b) przedstawienie uchwały nr 185/2013 Składu Orzekającego RIO w Zielonej Górze z dnia 11 kwietnia 2013 r. w sprawie opinii o przedłożonym przez Burmistrza Międzyrzecza sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2012 rok,
c) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej,
d) przedstawienie uchwały nr 381/2013 Składu Orzekającego RIO w Zielonej Górze z dnia 12 czerwca 2013 r. w sprawie wydania opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Międzyrzeczu dotyczącego udzielenia absolutorium Burmistrzowi z tytułu wykonania budżetu w 2012 roku,
e) dyskusja,
f) podjęcie uchwały nr XXXII/271/13 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz za rok 2012.
g) podjęcie uchwały nr XXXII/272/13 w sprawie absolutorium dla Burmistrza Międzyrzecza.
5. Podjęcie uchwały nr XXXII/273/13 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2013.
6. Podjęcie uchwały nr XXXII/274/13 w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Międzyrzecz.
6a. Podjęcie uchwały nr XXXII/275/13 zmieniającej uchwałę w sprawie regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków.
6b. Podjęcie uchwały nr XXXII/276/13 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2013.
7. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
8. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
9. Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
10. Wolne wnioski i informacje.
11. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
(-)mgr Maciej Rębacz
]]>