ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.6.2018 - Usługa bieżącego utrzymania czystości pasów drogowych, infrastruktury drogowej na terenie miasta Międzyrzecza, Bobowicka i Kęszycy Leśnej oraz tablic na nekrologi.Drukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.6.2018 - Usługa bieżącego utrzymania czystości pasów drogowych, infrastruktury drogowej na terenie miasta Międzyrzecza, Bobowicka i Kęszycy Leśnej oraz tablic na nekrologi.

Szczegóły informacji

WRG.271.6.2018 - Usługa bieżącego utrzymania czystości pasów drogowych, infrastruktury drogowej na terenie miasta Międzyrzecza, Bobowicka i Kęszycy Leśnej oraz tablic na nekrologi.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: zamówienie z wolnej ręki

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Nr UZP: 500046183-N-2018

Ogłoszono dnia: 2018-02-05 przez Tomasz Dembowy

Treść:

Międzyrzecz, 02.03.2018 r.
WRG.271.6.2018
 
Informacja o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j. z późn. zm.)
 
Działając na podstawie art. 67 ust. 13 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j. z późn. zm.) Zamawiający informuje o udzieleniu zamówienia na podstawie ust. 1 pkt 12 ww. ustawy.
 
1.Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz.
 
2.Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia oraz wartości zamówienia przedmiotu zamówienia: usługa bieżącego utrzymania czystości pasów drogowych, infrastruktury drogowej na terenie miasta Międzyrzecza, Bobowicka i Kęszycy Leśnej oraz tablic na nekrologi.
Zakres zamówienia obejmuje:
W terminie od 1.03.2018 r. do 31.12.2018r.
  1. usuwanie z pasa drogowego (jezdni, parkingów, chodników, placów, alejek itp.) elementów stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu takich jak: śmieci, kamienie, kołpaki, butelki szklane, puszki po napojach, elementy drewniane i inne  zanieczyszczenia;
  2. usuwanie chwastów, traw i odrostów roślinnych oraz pozostałości uschniętych traw i innych roślin z całej powierzchni pasa drogowego (w tym także z opaski przy krawężniku oraz  na skrzyżowaniach i wysepkach) itp.;
  3. bieżące utrzymanie znaków drogowych oraz urządzeń zabezpieczających przy drogach gminnych tj. w razie wystawienia znaku ponowne wstawienie, wyprostowanie oraz mycie znaków i barierek ustawionych w pasie drogowym, wzdłuż ciągów pieszych  i znajdujących się na mostach zgodnie z załącznikiem nr 1.4 wykaz barierek w psie drogowym i na mostach na terenie miasta Międzyrzecz;
  4. usuwanie zanieczyszczeń z wnęk przy okienkach piwnicznych na ul. Mieszka I, Kazimierza Wielkiego, Rynek;
  5. mycie min. 1 x w miesiącu dwóch tablic na nekrologi znajdujących się:  za mostem po prawej stronie przy ul. Kazimierza Wielkiego i na rogu ul. Zachodniej i ul. Wojska Polskiego;
  6. interwencyjne oczyszczanie – zamiatanie, zbieranie śmieci pasów drogowych i po imprezach masowych organizowanych przez Gminę Międzyrzecz z wyłączeniem terenu, na którym bezpośrednio odbywa się dana impreza, a objętego oddzielną umową utrzymania porządku przez organizatora;
  7. interwencyjne oczyszczanie – zamiatanie, zbieranie śmieci z pasów drogowych przed i po uroczystościach państwowych i kościelnych; 
W terminie od 1.04.2018 r.  do 31.10. 2018r. dodatkowo
  1. oczyszczanie – zamiatanie (ręczne i mechaniczne) jezdni i ciągów pieszych na całej szerokości łącznie z opaskami przy krawężnikach, rozjazdami, zatokami, parkingami, placami, wysepkami dróg gminnych.
3.Wartość zamówienia: 588 000,00 zł brutto.
 
4.Nazwa i adres Wykonawcy, z którym została zawarta umowa: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Reymonta 5, 66-300 Międzyrzecz.
 
5.Podstawa prawna i uzasadnienie wyboru trybu udzielenia zamówienia: art. 67 ust 1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j. z późn. zm.).
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 12 ww. ustawy Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
  1. zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
  2. ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
  3. w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Uzasadnienie:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o. o., któremu Zamawiający zamierza zlecić wykonanie usługi jest osobą prawną która spełnia łącznie następujące warunki:
  1. Zamawiający sprawuje nad PGK sp. z o. o., kontrolę, która odpowiada kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami ponieważ Zamawiający (Gmina Międzyrzecz) posiada w tej spółce 92,15 % udziałów tym samym może wywierać dominujący wpływa na cele strategiczne oraz istotne decyzje kontrolowanej Spółki. W skład organów decyzyjnych wchodzą przedstawiciele Zamawiającego PGK SP z o.o. nie działa w interesie sprzecznym z interesami zamawiającego sprawującego nad nim kontrolę. Natomiast 7,85 % udziałów w spółce posiada PPB „PUBR”
    Sp. z o.o., która jest Spółką gminną (Gmina Międzyrzecz posiada 100% udziałów w Spółce PPB „PUBR”).
  2. Wiarygodne prognozy handlowe wskazują, że ponad 90 % działalności Spółki stanowić będą zadania powierzone jej przez Gminę.  
  3. W kontrolowanej spółce PGK sp. z o.o. nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego co wykazano w pkt a.
 
6.Termin realizacji zamówienia i czas trwania umowy: od 1 marca 2018 r. do 31 grudnia 2018r., czas trwania umowy 10 miesięcy.
 
7.Informacja o terminie i miejscu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, o którym mowa
w art. 66 ust. 2, jeżeli zostało opublikowane albo informacja, że takie ogłoszenie nie zostało opublikowane:
Ogłoszenie o zamówieniu nie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych ani przekazane do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej.
 
8.Informacja o terminie i miejscu zamieszczenia lub opublikowania ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, o którym mowa w art. 95 ust. 1 i 2: Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.03.2018 r. pod numerem 500046183-N-2018.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 500046183-N-2018 z dnia 02-03-2018 r.
Gmina Międzyrzecz: Usługa bieżącego utrzymania czystości pasów drogowych, infrastruktury drogowej na terenie miasta Międzyrzecza, Bobowicka i Kęszycy Leśnej oraz tablic na nekrologi.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek  1, 66300   Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa bieżącego utrzymania czystości pasów drogowych, infrastruktury drogowej na terenie miasta Międzyrzecza, Bobowicka i Kęszycy Leśnej oraz tablic na nekrologi.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WRG.271.6.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres zamówienia obejmuje: W terminie od 1.03.2018 r. do 31.12.2018r. 1) usuwanie z pasa drogowego (jezdni, parkingów, chodników, placów, alejek itp.) elementów stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu takich jak: śmieci, kamienie, kołpaki, butelki szklane, puszki po napojach, elementy drewniane i inne zanieczyszczenia; 2) usuwanie chwastów, traw i odrostów roślinnych oraz pozostałości uschniętych traw i innych roślin z całej powierzchni pasa drogowego (w tym także z opaski przy krawężniku oraz na skrzyżowaniach i wysepkach) itp.; 3) bieżące utrzymanie znaków drogowych oraz urządzeń zabezpieczających przy drogach gminnych tj. w razie wystawienia znaku ponowne wstawienie, wyprostowanie oraz mycie znaków i barierek ustawionych w pasie drogowym, wzdłuż ciągów pieszych i znajdujących się na mostach zgodnie z załącznikiem nr 1.4 wykaz barierek w psie drogowym i na mostach na terenie miasta Międzyrzecz; 4) usuwanie zanieczyszczeń z wnęk przy okienkach piwnicznych na ul. Mieszka I, Kazimierza Wielkiego, Rynek; 5) mycie min. 1 x w miesiącu dwóch tablic na nekrologi znajdujących się: za mostem po prawej stronie przy ul. Kazimierza Wielkiego i na rogu ul. Zachodniej i ul. Wojska Polskiego; 6) interwencyjne oczyszczanie – zamiatanie, zbieranie śmieci pasów drogowych i po imprezach masowych organizowanych przez Gminę Międzyrzecz z wyłączeniem terenu, na którym bezpośrednio odbywa się dana impreza, a objętego oddzielną umową utrzymania porządku przez organizatora; 7) interwencyjne oczyszczanie – zamiatanie, zbieranie śmieci z pasów drogowych przed i po uroczystościach państwowych i kościelnych; W terminie od 1.04.2018 r. do 31.10. 2018r. dodatkowo 8) oczyszczanie - zamiatanie (ręczne i mechaniczne) jezdni i ciągów pieszych na całej szerokości łącznie z opaskami przy krawężnikach, rozjazdami, zatokami, parkingami, placami, wysepkami dróg gminnych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90610000-6
 
Dodatkowe kody CPV: 90914000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 588000
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
 
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Reymonta 5
Kod pocztowy: 66-300
Miejscowość: Międzyrzecz
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 588000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 588000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 588000
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej ręki  na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt 12  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przesłanki do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki wynikają z treści art. 67 ust 1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j. z późn. zm.). Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 12 ww. ustawy zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki: a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób, b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a, c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o. o., któremu Zamawiający zamierza zlecić wykonanie usługi jest osobą prawną która spełnia łącznie następujące warunki: a) Zamawiający sprawuje nad PGK sp. z o. o., kontrolę, która odpowiada kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami ponieważ Zamawiający (Gmina Międzyrzecz) posiada w tej spółce 92,15 % udziałów tym samym może wywierać dominujący wpływa na cele strategiczne oraz istotne decyzje kontrolowanej Spółki. W skład organów decyzyjnych wchodzą przedstawiciele Zamawiającego PGK SP z o.o. nie działa w interesie sprzecznym z interesami zamawiającego sprawującego nad nim kontrolę. Natomiast 7,85 % udziałów w spółce posiada PPB „PUBR” Sp. z o.o., która jest Spółką gminną (Gmina Międzyrzecz posiada 100% udziałów w Spółce PPB „PUBR”). b) Wiarygodne prognozy handlowe wskazują, że ponad 90 % działalności Spółki stanowić będą zadania powierzone jej przez Gminę. W kontrolowanej spółce PGK sp. z o.o. nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego co wykazano w pkt a.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 05.02.2018 r.
WRG.271.6.2018
 
Informacja o zamiarze zawarcia umowy na podstawie art. 67 ust 1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)
 
1.Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz.
2.Określenie przedmiotu i zakres zamówienia: usługa bieżącego utrzymania czystości pasów drogowych, infrastruktury drogowej na terenie miasta Międzyrzecza, Bobowicka i Kęszycy Leśnej oraz tablic na nekrologi.
Zakres zamówienia obejmuje:
W terminie od 1.03.2018 r. do 31.12.2018r.
1)usuwanie z pasa drogowego (jezdni, parkingów, chodników, placów, alejek itp.) elementów stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu takich jak: śmieci, kamienie, kołpaki, butelki szklane, puszki po napojach, elementy drewniane i inne  zanieczyszczenia;
2) usuwanie chwastów, traw i odrostów roślinnych oraz pozostałości uschniętych traw i innych roślin z całej powierzchni pasa drogowego (w tym także z opaski przy krawężniku oraz  na skrzyżowaniach i wysepkach) itp.;
3)bieżące utrzymanie znaków drogowych oraz urządzeń zabezpieczających przy drogach gminnych tj. w razie wystawienia znaku ponowne wstawienie, wyprostowanie oraz mycie znaków i barierek ustawionych w pasie drogowym, wzdłuż ciągów pieszych  i znajdujących się na mostach zgodnie z załącznikiem nr 1.4 wykaz barierek w psie drogowym i na mostach na terenie miasta Międzyrzecz;
4)usuwanie zanieczyszczeń z wnęk przy okienkach piwnicznych na ul. Mieszka I, Kazimierza Wielkiego, Rynek;
5)mycie min. 1 x w miesiącu dwóch tablic na nekrologi znajdujących się:  za mostem po prawej stronie przy ul. Kazimierza Wielkiego i na rogu ul. Zachodniej i ul. Wojska Polskiego;
6)interwencyjne oczyszczanie – zamiatanie, zbieranie śmieci pasów drogowych i po imprezach masowych organizowanych przez Gminę Międzyrzecz z wyłączeniem terenu, na którym bezpośrednio odbywa się dana impreza, a objętego oddzielną umową utrzymania porządku przez organizatora;
7)interwencyjne oczyszczanie – zamiatanie, zbieranie śmieci z pasów drogowych przed i po uroczystościach państwowych i kościelnych; 
W terminie od 1.04.2018 r.  do 31.10. 2018r. dodatkowo
8)oczyszczanie - zamiatanie (ręczne i mechaniczne) jezdni i ciągów pieszych na całej szerokości łącznie z opaskami przy krawężnikach, rozjazdami, zatokami, parkingami, placami, wysepkami dróg gminnych, zgodnie z  częstotliwością prac określoną w załącznikach nr 1.2. i 1.5.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki od nr 1 do nr 1.5.
 
3.Szacowana wartość zamówienia: 588 000,00 zł / 136 373,12 euro
 
4.Nazwa i adres Wykonawcy, któremu Zamawiający zawierza udzielić zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Reymonta 5, 66-300 Międzyrzecz.
 
5.Podstawa prawna: art. 67 ust 1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.).
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 12 ww. ustawy Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a)zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b)ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c)w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
 
Uzasadnienie:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o. o., któremu Zamawiający zamierza zlecić wykonanie usługi związanej z bieżącym utrzymaniem czystości w miejscowości Międzyrzecz, Bobowicko i Kęszyca Leśna jest osobą prawną która spełnia łącznie następujące warunki:
a)Zamawiający sprawuje nad PGK sp. z o. o., kontrolę, która odpowiada kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami ponieważ Zamawiający (Gmina Międzyrzecz) posiada w tej spółce 92,15 % udziałów tym samym może wywierać dominujący wpływa na cele strategiczne oraz istotne decyzje kontrolowanej Spółki. W skład organów decyzyjnych wchodzą przedstawiciele Zamawiającego PGK SP z o.o. nie działa w interesie sprzecznym z interesami zamawiającego sprawującego nad nim kontrolę. Natomiast 7,85 % udziałów w spółce posiada PPB „PUBR” Sp. z o.o., która jest Spółką gminną (Gmina Międzyrzecz posiada 100% udziałów w Spółce PPB „PUBR”).
b)Wiarygodne prognozy handlowe wskazują, że ponad 90 % działalności Spółki stanowić będą zadania powierzone jej przez Gminę.  
c)W kontrolowanej spółce PGK sp. z o.o. nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego co wykazano w pkt a.
 
6.Termin realizacji zamówienia i czas trwania umowy: od 1 marca 2018 r. do 31 grudnia 2018r., czas trwania umowy 10 miesięcy.
 
7.Informacja o terminie i odpowiednio zamieszczeniu lub opublikowaniu ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy, o którym mowa w art. 66 ust. 2, jeżeli zostało zamieszczone lub opublikowane albo informacja, że takie ogłoszenie nie zostało zamieszczone lub opublikowane.
Informacja nie została zamieszczona ani opublikowana w Biuletynie Zamówień Publicznych ani przekazana do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej.
 
Załączniki nr od 1 do 1.5. – opis przedmiotu zamówienia

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Dembowy
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-02-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Dembowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-02-05 16:56:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-02-05 17:05:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-03-02 14:05:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1217 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony