ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Sporządzanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości w 2013 r. na rzecz Gminy Międzyrzecz Drukuj informację Zamówienie publiczne: Sporządzanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości w 2013 r. na rzecz Gminy Międzyrzecz

Szczegóły informacji

Sporządzanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości w 2013 r. na rzecz Gminy Międzyrzecz

Status: rozstrzygnięty

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki własne

Nr UZP: 525482-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-12-31 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-12-31 09:30:00

Ogłoszono dnia: 2012-12-21 przez Tomasz Dembowy

Treść:

Międzyrzecz: Sporządzanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości w 2013 r. na rzecz Gminy Międzyrzecz
Numer ogłoszenia: 15799 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
 
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 525482 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości w 2013 r. na rzecz Gminy Międzyrzecz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: .1. Zamówienie obejmuje sporządzanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości w 2013 r. 3.2. Wykonawca wybrany w drodze przetargu będzie sporządzać na rzecz Gminy Międzyrzecz indywidualnie na podstawie pisemnych zleceń, operaty szacunkowe wyceny nieruchomości niezbędne do realizacji zadań gminy w zakresie ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). 3.3. Zamówienie obejmuje w szczególności: -sporządzanie inwentaryzacji budynków wielolokalowych: do 5 lokali mieszkalnych, powyżej 5 lokali mieszkalnych, -sporządzanie operatów szacunkowych wyceny: lokali mieszkalnych z pomieszczeniami przynależnymi łącznie z ułamkową częścią gruntu i szkicem lokalu i pomieszczeń przynależnych, lokali użytkowych z pomieszczeniami przynależnymi łącznie z ułamkową częścią gruntu i szkicem lokalu i pomieszczeń przynależnych, nieruchomości zabudowanych łącznie z wyceną gruntu i wszelkich naniesień, budynków gospodarczych wraz z wyceną gruntu, nieruchomości gruntowych, budowli i sieci, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, przeszacowanie wartości nieruchomości dla celów aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste, do celów przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, stawki z tytułu najmu lub dzierżawy, w celu obciążenia nieruchomości służebnością gruntową, w celu obciążenia nieruchomości służebnością przesyłu, w celu naliczenia dodatkowej opłaty rocznej z tytułu niezagospodarowania nieruchomości gruntowej w terminie 3.4. Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji usług będzie każdorazowo określany w zleceniu, w zależności od potrzeb i środków posiadanych przez Zamawiającego w budżecie na 2013 r. Wykonawca będzie otrzymywał zlecenie na wykonanie poszczególnych usług z Wydziału Gospodarki Mieniem i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu. Zamawiający nie przewiduje przedpłat za usługi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • Elena Andrzejczak, ul. Diamentowa 11, 66-400 Gorzów Wlkp, kraj/woj. lubuskie.
  • Olga Krukiewicz, ul. Wróblewskiego 46a/6, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43984,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 60000,00
  • Oferta z najniższą ceną: 60000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90000,00
  • Waluta: PLN.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 10.01.2013 r.
WRPG.271.41.2012.2013
 
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: „Sporządzanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości w 2013 r. na rzecz Gminy Międzyrzecz”
 
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
                                               UL. RYNEK 1
                                               66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELFON 095 7426930    FAX 095 7420228
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.),  informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
 
Elena Andrzejczak
Ul. Diamentowa 11
66-400 Gorzów Wlkp.
Olga Krukiewicz
ul. Wróblewskiego 46A/6
66-400 Gorzów Wlkp.
 
Oferta nr 2 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
 
Do upływu terminu składania ofert złożono 2 oferty.
Wymagane warunki udziału w postępowaniu spełnia 2 wykonawców.
Ocenie podlegały 2 oferty, które otrzymały następującą ocenę:
 
Nr oferty
Nazwa (firma) i adres wykonawcy
Ceny jednostkowe  brutto
Termin wykonania
Ocena punktowa
1.
Biuro Wyceny i Obrotu Nieruchomościami „LOKAL”  Józef Jerzy Mińczyk
ul. Żeromskiego 6/3, 65-066 Zielona Góra
Zgodnie z załącznikiem
31.12.2013 r.
14,49
2.
Elena Andrzejczak
ul. Diamentowa 11, 66-400 Gorzów Wlkp.
Olga Krukiewicz
ul. Wróblewskiego 46A/6, 66-400 Gorzów Wlkp.
Zgodnie z załącznikiem
31.12.2013 r.
17,74
 
 
Szczegółową punktację oraz ceny jednostkowe zawiera  poniższa tabela:
 
Lp.
Opis zadania
OFERTA 1
OFERTA 2
Cena
Cena
Liczba punktów
Liczba punktów
1.
sporządzenie inwentaryzacji budynku:  do 5 lokali mieszkalnych (cena jednego lokalu wraz
z pomieszczeniami przynależnymi)
120,00
125,46
1,50
1,43
2.
sporządzenie inwentaryzacji budynku: powyżej 5 lokali mieszkalnych (cena jednego lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi)
120,00
121,77
1,50
1,48
3.
sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości:
lokalu mieszkalnego z pomieszczeniami przynależnymi łącznie z ułamkową częścią gruntu i szkicem lokalu i pomieszczeń przynależnych
250,00
301,35
1,00
0,83
4.
sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości: lokalu użytkowego z pomieszczeniami przynależnymi łącznie z ułamkową częścią gruntu i szkicem lokalu i pomieszczeń przynależnych
300,00
301,35
0,50
0,50
5.
sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości: nieruchomości zabudowanych łącznie
z wyceną gruntu i pomieszczeń przynależnych
400,00
343,17
1,72
2,00
6.
sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości: budynku gospodarczego wraz z wyceną gruntu
220,00
121,77
0,28
0,50
7.
sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości: budowli i sieci (wynagrodzenie za każdy składnik)
200,00
121,77
0,30
0,50
8.
sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości:  nieruchomości gruntowych
180,00
134,07
2,23
3,00
9.
sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości:  w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości
600,00
392,37
0,65
1,00
10.
sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości: przeszacowanie wartości nieruchomości
do celów aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste
180,00
134,07
1,86
2,50
11.
sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości:
do celów przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
180,00
134,07
0,74
1,00
12.
sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości: stawki z tytułu najmu lub dzierżawy
250,00
196,80
0,79
1,00
13.
sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości: w celu obciążenia nieruchomości służebnością gruntową
400,00
349,32
0,44
0,50
14.
sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości: w celu obciążenia nieruchomości służebnością przesyłu
400,00
349,32
0,44
0,50
15.
sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości: w celu naliczenia dodatkowej opłaty rocznej
z tytułu niezagospodarowania nieruchomości gruntowej w terminie
250,00
134,07
0,54
1,00
 
RAZEM:
14,49
17,74
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz: Sporządzanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości w 2013 r. na rzecz Gminy Międzyrzecz
Numer ogłoszenia: 525482 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz , ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości w 2013 r. na rzecz Gminy Międzyrzecz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Zamówienie obejmuje sporządzanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości w 2013 r. 3.2. Wykonawca wybrany w drodze przetargu będzie sporządzać na rzecz Gminy Międzyrzecz indywidualnie na podstawie pisemnych zleceń, operaty szacunkowe wyceny nieruchomości niezbędne do realizacji zadań gminy w zakresie ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). 3.3. Zamówienie obejmuje w szczególności: -sporządzanie inwentaryzacji budynków wielolokalowych: do 5 lokali mieszkalnych, powyżej 5 lokali mieszkalnych, -sporządzanie operatów szacunkowych wyceny: lokali mieszkalnych z pomieszczeniami przynależnymi łącznie z ułamkową częścią gruntu i szkicem lokalu i pomieszczeń przynależnych, lokali użytkowych z pomieszczeniami przynależnymi łącznie z ułamkową częścią gruntu i szkicem lokalu i pomieszczeń przynależnych, nieruchomości zabudowanych łącznie z wyceną gruntu i wszelkich naniesień, budynków gospodarczych wraz z wyceną gruntu, nieruchomości gruntowych, budowli i sieci, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, przeszacowanie wartości nieruchomości dla celów aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste, do celów przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, stawki z tytułu najmu lub dzierżawy, w celu obciążenia nieruchomości służebnością gruntową, w celu obciążenia nieruchomości służebnością przesyłu, w celu naliczenia dodatkowej opłaty rocznej z tytułu niezagospodarowania nieruchomości gruntowej w terminie 3.4. Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji usług będzie każdorazowo określany w zleceniu, w zależności od potrzeb i środków posiadanych przez Zamawiającego w budżecie na 2013 r. Wykonawca będzie otrzymywał zlecenie na wykonanie poszczególnych usług z Wydziału Gospodarki Mieniem i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu. Zamawiający nie przewiduje przedpłat za usługi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie sporządzili co najmniej 150 operatów szacunkowych z udokumentowaniem, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego w zakresie szacowania nieruchomości
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2)oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 2 do SIWZ 3)pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp 4)pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.miedzyrzecz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, pok.201 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Dembowy
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-12-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Dembowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-12-21 14:09:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-12-21 14:15:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-01-30 09:43:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3704 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony