Przetargi
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie pomiarów geodezyjnych w 2013 r. na rzecz Gminy MiędzyrzeczDrukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie pomiarów geodezyjnych w 2013 r. na rzecz Gminy MiędzyrzeczSzczegóły informacji
Wykonanie pomiarów geodezyjnych w 2013 r. na rzecz Gminy Międzyrzecz
Status: rozstrzygnięty
Tryb: przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Gmina Międzyrzecz
Finansowanie: środki własne
Nr UZP: 525710-2012
Termin składania ofert / wniosków: 2012-12-31 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-12-31 10:30:00
Ogłoszono dnia: 2012-12-21 przez Tomasz Dembowy
Treść:
Międzyrzecz: Wykonanie pomiarów geodezyjnych w 2013 r. na rzecz Gminy Międzyrzecz
Numer ogłoszenia: 15859 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 15859 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 525710 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie pomiarów geodezyjnych w 2013 r. na rzecz Gminy Międzyrzecz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Zamówienie obejmuje wykonywanie pomiarów geodezyjnych nieruchomości w 2013 r. 3.2. Wykonawca wybrany w drodze przetargu będzie wykonywać na rzecz Gminy Międzyrzecz indywidualnie na podstawie pisemnych zleceń, pomiary geodezyjne nieruchomości niezbędne do realizacji zadań gminy w zakresie ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) i ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r., Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.). Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji usług będzie każdorazowo określany w zleceniu, w zależności od potrzeb i środków posiadanych przez Zamawiającego w budżecie na 2013 r. 3.3. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część 1. Wykonanie podziału działki, Część 2. Wykonanie wznowienia granic działki, przygotowanie opinii poprzedzającej postępowanie rozgraniczeniowe, czynności w postępowaniu rozgraniczeniowym do wydania decyzji w I instancji (m.in.: ustalenie przebiegu granic przez określenie położenia punktów i linii granicznych, utrwalenie tych punktów znakami granicznymi na gruncie, sporządzenie protokołu granicznego lub ugody likwidującej spór co do przebiegu granic, brak możliwości ustalenia stanu prawnego nieruchomości), Część 3.Wykonanie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych: w skali 1:500, w skali 1:1000, w skali 1:2000.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie podziału działki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Geodezyjne i Kartograficzne Mirosław Bublewicz, Bobowicko, ul. Międzyrzecka 10, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6489,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 10000,00
-
Oferta z najniższą ceną: 10000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17500,00
-
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wykonanie wznowienia granic działki, przygotowanie opinii poprzedzającej postępowanie rozgraniczeniowe, czynności w postępowaniu rozgraniczeniowym do wydania decyzji w I instancji (m.in.: ustalenie przebiegu granic przez określenie położenia punktów i linii granicznych, utrwalenie tych punktów znakami granicznymi na gruncie, sporządzenie protokołu granicznego lub ugody likwidującej spór co do przebiegu granic, brak możliwości ustalenia stanu prawnego nieruchomości)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Geodezyjno-Kartograficzne GEOVIK Piotr Witkowski, ul. Piastowska 38B/10, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14684,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 20000,00
-
Oferta z najniższą ceną: 20000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61600,00
-
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wykonanie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych: w skali 1:500, w skali 1:1000, w skali 1:2000
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gorzowskie Biuro Geodezji Geo-Graf sp. z o.o., Al. Mieszka I 39, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3588,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 5000,00
-
Oferta z najniższą ceną: 5000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16650,00
-
Waluta: PLN.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 17.01.2013 r.
Oznaczenie sprawy: WRPG.271.42.2012.2013
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: Wykonanie pomiarów geodezyjnych w 2013 r. na rzecz Gminy Międzyrzecz.
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
UL. RYNEK 1
66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELFON 095 7426930 FAX 095 7420228
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Działając na podstawie art. 92 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.), informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
- dla części 1 na wykonanie podziału działki:
Usługi Geodezyjne i Kartograficzne Mirosław Bublewicz
Bobowicko, ul. Międzyrzecka 10, 66-300 Międzyrzecz
Oferta nr 4 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Wartość złożonej oferty – cena jednostkowa – 492,00 zł.
- dla części 2 na wykonanie wznowienia granic działki:
Usługi Geodezyjno-Kartograficzne GEOVIK Piotr Witkowski
ul. Piastowska 38 B/10, 66-300 Międzyrzecz
Oferta nr 2 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Wartość złożonej oferty - cena jednostkowa – 999,00 zł.
- dla części 3 na wykonanie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych:
Gorzowskie Biuro Geodezji „Geo-Graf” sp. z o.o.
Al. Mieszka I 39, 66-400 Gorzów Wlkp.
Oferta nr 1 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Wartość złożonej oferty – cena jednostkowa – 922,50 zł.
Do upływu terminu składania ofert złożono 5 ofert.
Wymagane warunki udziału w postępowaniu spełnia 4 wykonawców.
Ocenie podlegały 4 oferty, które otrzymały następującą ocenę:
Nr oferty
|
Nazwa wykonawcy
|
Cena jednostkowa oferty brutto – część 1 – wykonanie podziału działki
|
Cena jednostkowa oferty brutto – cześć 2 – wykonanie wznowienia granic działki
|
Cena jednostkowa oferty brutto – cześć 3 – wykonanie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych
|
Termin realizacji
|
Liczba uzyskanych punktów dla części 1
|
Liczba uzyskanych punktów dla części 2
|
Liczba uzyskanych punktów dla części 3
|
1
|
Gorzowskie Biuro Geodezji „Geo-Graf” sp. z o.o.
Al. Mieszka I 39
66-400 Gorzów Wlkp.
|
861,00
|
1968,00
|
922,50
|
31.12.
2013 r.
|
57,14
|
50,76
|
100
|
2
|
Usługi Geodezyjno-Kartograficzne
GEOVIK
Piotr Witkowski
ul. Piastowska 38B/10
66-300 Międzyrzecz
|
595,00
|
999,00
|
1500,00
|
31.12.
2013 r.
|
82,69
|
100
|
61,50
|
4
|
Usługi Geodezyjne
i Kartograficzne
Mirosław Bublewicz
Bobowicko,
ul. Międzyrzecka 10
66-300 Międzyrzecz
|
492,00
|
2767,50
|
3075,00
|
31.12.
2013 r.
|
100
|
36,10
|
30
|
5
|
Roman Jabłoński
ul. Żwirowa 44
66-400 Gorzów Wlkp.
|
799,50
|
-
|
-
|
31.12.
2013 r.
|
61,54
|
-
|
-
|
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz: Wykonanie pomiarów geodezyjnych w 2013 r. na rzecz Gminy Międzyrzecz
Numer ogłoszenia: 525710 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Numer ogłoszenia: 525710 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz , ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie pomiarów geodezyjnych w 2013 r. na rzecz Gminy Międzyrzecz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Zamówienie obejmuje wykonywanie pomiarów geodezyjnych nieruchomości w 2013 r. 3.2. Wykonawca wybrany w drodze przetargu będzie wykonywać na rzecz Gminy Międzyrzecz indywidualnie na podstawie pisemnych zleceń, pomiary geodezyjne nieruchomości niezbędne do realizacji zadań gminy w zakresie ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) i ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r., Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.). Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji usług będzie każdorazowo określany w zleceniu, w zależności od potrzeb i środków posiadanych przez Zamawiającego w budżecie na 2013 r. 3.3. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część 1. Wykonanie podziału działki, Część 2. Wykonanie wznowienia granic działki, przygotowanie opinii poprzedzającej postępowanie rozgraniczeniowe, czynności w postępowaniu rozgraniczeniowym do wydania decyzji w I instancji (m.in.: ustalenie przebiegu granic przez określenie położenia punktów i linii granicznych, utrwalenie tych punktów znakami granicznymi na gruncie, sporządzenie protokołu granicznego lub ugody likwidującej spór co do przebiegu granic, brak możliwości ustalenia stanu prawnego nieruchomości), Część 3.Wykonanie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych: w skali 1:500, w skali 1:1000, w skali 1:2000.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych następujących usług: co najmniej 2 usług tożsamych z przedmiotem zamówienia z udokumentowaniem, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Spełnianie warunku oceniane będzie dla każdej z części zamówienia osobno. Wykonawca składając ofertę na daną część musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem tożsamym z daną częścią zamówienia
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii - wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2)oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 2 do SIWZ 3)pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp 4)pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.miedzyrzecz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.miedzyrzecz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, pok.201 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie pomiarów geodezyjnych w 2013 r. na rzecz Gminy MiędzyrzeczDrukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie pomiarów geodezyjnych w 2013 r. na rzecz Gminy Międzyrzecz
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Dembowy |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-12-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Dembowy |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-12-21 14:34:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-12-21 14:37:51 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-01-30 10:59:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2700 raz(y) |