ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.9.2015 - Wykonanie robót dodatkowych i zamiennych w ramach realizowanego zadania pn. Przebudowa drogi gminnej nr 102151F - ul. Waszkiewicza i Świerczewskiego w Międzyrzeczu - etap IVDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.9.2015 - Wykonanie robót dodatkowych i zamiennych w ramach realizowanego zadania pn. Przebudowa drogi gminnej nr 102151F - ul. Waszkiewicza i Świerczewskiego w Międzyrzeczu - etap IV

Szczegóły informacji

WRG.271.9.2015 - Wykonanie robót dodatkowych i zamiennych w ramach realizowanego zadania pn. Przebudowa drogi gminnej nr 102151F - ul. Waszkiewicza i Świerczewskiego w Międzyrzeczu - etap IV

Status: rozstrzygnięty

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Nr UZP: 306134 - 2015

Ogłoszono dnia: 2015-11-13 przez Tomasz Dembowy

Treść:

Międzyrzecz: Wykonanie robót dodatkowych i zamiennych w ramach realizowanego zadania pn. Przebudowa drogi gminnej nr 102151F - ul. Waszkiewicza i Świerczewskiego w Międzyrzeczu - etap IV
Numer ogłoszenia: 306134 - 2015; data zamieszczenia: 13.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych i zamiennych w ramach realizowanego zadania pn. Przebudowa drogi gminnej nr 102151F - ul. Waszkiewicza i Świerczewskiego w Międzyrzeczu - etap IV.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - renowację istniejącej kanalizacji sanitarnej DN275 na odcinku od KS63 do KS64 o długości 53,7m jako roboty zamiennej w stosunku do zaprojektowanego wykonania kanału sanitarnego DN400 z rur kamionkowych, - rezygnację z wykonania kanału DN 400 na odcinku KS63 - KS 64 oraz wypłycenia kanalizacji sanitarnej na odcinku od KS63 do KS55, - wykonanie tłoczni ścieków w miejsce projektowanej przepompowni ścieków, - wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej DN250 od skrzyżowania ul. Świerczewskiego z ul. Konstytucji 3 Maja do studni D34, o długości 24m, - zachowanie istniejącej kinety studni KS63 i dokonania wymiany kręgów nadbudowy oraz płyty przykrywającej wraz z włazem, - wykonanie nawiertek wody do nieruchomości nr: budynek nr 10 - DN32, kwiaciarnia - DN32, budynek nr 22 (Rolnik) - DN63, budynek usługowo-handlowy na dz. 299/4 - DN32, - zwiększenie długości przewiertów sterowanych dla sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej tłocznej przy przejściu pod rzeka Paklicą, - przełączenie przyłączy kanalizacji sanitarnych z budynku nr 25 oraz z hurtowni elektrycznej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • BRUBET Ryszard Winnicki, ul. Łąkowa 2, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 191753,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 235856,83
  • Oferta z najniższą ceną: 235856,83 / Oferta z najwyższą ceną: 235856,83
  • Waluta: PLN .
 
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
  • 1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przesłanki do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki wynikają z treści art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy Prawo zamówień publicznych, który brzmi: zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Zakres robót wynika ze sporządzonych protokołów konieczności i obejmuje: 1. Wykonanie renowacji istniejącej kanalizacji sanitarnej DN275 metodą rękawa termoutwardzalnego na odcinku od KS63 do KS64 o długości 53,7m jako roboty zamiennej w stosunku do zaprojektowanego kanału sanitarnego DN400 z rur kamionkowych. 2. Konieczność pozostawienia istniejącej kinety studni KS63 i dokonania wymiany jej kręgów nadbudowy oraz płyty przykrywającej wraz z włazem. 3. Rezygnację z kanału DN 400 na odcinku KS63-KS64 oraz wypłycenie kanalizacji sanitarnej na odcinku KS63-KS55. 4. Wykonanie dodatkowego odcinka kanalizacji deszczowej DN250 na odcinku od skrzyżowania ul. Świerczewskiego z ul. Konstytucji 3 Maja do studni D34, o długości 24m. 5. Wykonania dodatkowych nawiertek wody do nieruchomości: - budynek nr 10 - DN32, - kwiaciarnia - DN32, - budynek nr 22 (Rolnik) - DN63, - budynek usługowo-handlowy na dz. 299/4 - DN32, 6. Wykonanie większej ilości przewiertów sterowanych dla sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej tłocznej przy przejściu pod rzeka Paklicą. 7. Zamianę przepompowni ścieków na tłocznię ścieków wraz z jej dostawą, posadowieniem i rozruchem. 8. Rezygnację z podłączenia istniejących rynien do nowobudowanej kanalizacji deszczowej. 9. Wykonanie przełączenia przyłączy kanalizacji sanitarnych z budynku nr 25 oraz z hurtowni elektrycznej. Powyższy zakres zamówienia wyczerpuje ustawowe przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki wynikające z art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy Prawo zamówień publicznych.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Dembowy
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-11-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Dembowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-11-13 08:53:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-11-13 08:54:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-11-13 08:54:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1303 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony