Przetargi
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.3.2017 - Usługa opróżniania 483 szt. koszy ulicznych oraz utrzymania w czystości otoczenia wokół kosza w odległości co najmniej 1 m od koszy ulicznych na terenie miasta Międzyrzecza.Drukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.3.2017 - Usługa opróżniania 483 szt. koszy ulicznych oraz utrzymania w czystości otoczenia wokół kosza w odległości co najmniej 1 m od koszy ulicznych na terenie miasta Międzyrzecza.Szczegóły informacji
WRG.271.3.2017 - Usługa opróżniania 483 szt. koszy ulicznych oraz utrzymania w czystości otoczenia wokół kosza w odległości co najmniej 1 m od koszy ulicznych na terenie miasta Międzyrzecza.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: zamówienie z wolnej ręki
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Gmina Międzyrzecz
Nr UZP: 14903 - 2017
Ogłoszono dnia: 2017-01-26 przez Tomasz Dembowy
Treść:
Ogłoszenie nr 14903 - 2017 z dnia 2017-01-26 r.
Międzyrzecz: Usługa opróżniania 483 szt. koszy ulicznych oraz utrzymania w czystości otoczenia wokół kosza w odległości co najmniej 1 m od koszy ulicznych na terenie miasta Międzyrzecza.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek 1, 66300 Międzyrzecz, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 957 426 930, faks 957 426 979, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miedzyrzecz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miedzyrzecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa opróżniania 483 szt. koszy ulicznych oraz utrzymania w czystości otoczenia wokół kosza w odległości co najmniej 1 m od koszy ulicznych na terenie miasta Międzyrzecza.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
WRG.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Usługa opróżniania 483 szt. koszy ulicznych oraz utrzymania w czystości otoczenia wokół kosza w odległości co najmniej 1 m od koszy ulicznych na terenie miasta Międzyrzecza. Wykonawca opróżniane z koszy ulicznych śmieci wywiezie w miejsce zgodnie z ustawą o odpadach i dostarczy Zamawiającemu potwierdzenia ich odbioru (karta przekazania odpadów) po zakończonych pracach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV: 90513200-8
Dodatkowe kody CPV:
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7000
WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie PPHU MINI s.c., , ul. Młyńska 14, 66-300, Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7560
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7560 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7560 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 t.j. z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Do dnia zawarcia umowy mimo dwukrotnego przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego nie udało się wyłonić Wykonawcy, gdyż oba postępowania zostały unieważnione. Gmina ogłosiła kolejne postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego. Ponieważ zalegające w koszach śmieci stanowiły zagrożenie epidemiologiczne (rozkład produktów) a także wpłyną negatywnie na otoczenie (zapach, brud, wygląd miasta, rozwiewanie odpadów na nieruchomości sąsiednie) konieczne było zawarcie umowy z Wykonawcą, który do czasu wyłonienia Wykonawcy prac w drodze przetargowej, będzie realizował usługę.
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 t.j. z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Do dnia zawarcia umowy mimo dwukrotnego przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego nie udało się wyłonić Wykonawcy, gdyż oba postępowania zostały unieważnione. Gmina ogłosiła kolejne postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego. Ponieważ zalegające w koszach śmieci stanowiły zagrożenie epidemiologiczne (rozkład produktów) a także wpłyną negatywnie na otoczenie (zapach, brud, wygląd miasta, rozwiewanie odpadów na nieruchomości sąsiednie) konieczne było zawarcie umowy z Wykonawcą, który do czasu wyłonienia Wykonawcy prac w drodze przetargowej, będzie realizował usługę.
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.3.2017 - Usługa opróżniania 483 szt. koszy ulicznych oraz utrzymania w czystości otoczenia wokół kosza w odległości co najmniej 1 m od koszy ulicznych na terenie miasta Międzyrzecza.Drukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.3.2017 - Usługa opróżniania 483 szt. koszy ulicznych oraz utrzymania w czystości otoczenia wokół kosza w odległości co najmniej 1 m od koszy ulicznych na terenie miasta Międzyrzecza.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Dembowy |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-01-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Dembowy |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-01-26 13:57:25 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-01-26 14:00:56 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-01-26 14:00:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1267 raz(y) |