ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie prac polegających na jednorazowym skoszeniu traw z powierzchni 52 139 m2, zebraniu i wywiezieniu skoszonej trawy z terenu miasta Międzyrzecza – sektor 5.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie prac polegających na jednorazowym skoszeniu traw z powierzchni 52 139 m2, zebraniu i wywiezieniu skoszonej trawy z terenu miasta Międzyrzecza – sektor 5.

Szczegóły informacji

Wykonanie prac polegających na jednorazowym skoszeniu traw z powierzchni 52 139 m2, zebraniu i wywiezieniu skoszonej trawy z terenu miasta Międzyrzecza – sektor 5.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: zamówienie z wolnej ręki

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Nr UZP: 112368 - 2017

Ogłoszono dnia: 2017-07-26 przez Tomasz Dembowy

Treść:

Ogłoszenie nr 112368 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.
Międzyrzecz: Wykonanie prac polegających na jednorazowym skoszeniu traw z powierzchni 52 139 m2, zebraniu i wywiezieniu skoszonej trawy z terenu miasta Międzyrzecza – sektor 5.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
 
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek  1, 66300   Międzyrzecz, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 957 426 930, faks 957 426 979, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miedzyrzecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac polegających na jednorazowym skoszeniu traw z powierzchni 52 139 m2, zebraniu i wywiezieniu skoszonej trawy z terenu miasta Międzyrzecza – sektor 5.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
WRG.271.17.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonanie prac polegających na jednorazowym skoszeniu traw z powierzchni 52 139 m2, zebraniu i wywiezieniu skoszonej trawy z terenu miasta Międzyrzecza – sektor 5.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
 
II.5) Główny Kod CPV: 77314100-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
   
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT7299.46
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
InHaus Łukasz Górgurewicz,  ,  ul. Świerczewskiego 145,  66-300,  Międzyrzecz,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 13034.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13034.75
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13034.75
Waluta: PLN
 
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Pod koniec czerwca br. Gmina Międzyrzecz zmuszona została do rozwiązania umów z Wykonawcami, którzy zgodnie z podpisanymi umowami powinni realizować w okresie od 9.02.2016 do 31.12.2017r. prace związane z bieżącym utrzymaniem terenów zieleni w m. Międzyrzecz, Bobowicko i Kęszyca Leśna. Od początku maja br. do dnia 20 czerwca 2017r. Wykonawcy nie realizowali prac na bieżąco, pozostawiając tereny utrzymywane w stanie niezgodnym z warunkami umowy. Trawa nie była wykoszona lub skoszona tylko częściowo, chwasty z nasadzeń wieloletnich nie były usuwane a żywopłoty przycięte tylko w części. Nieprowadzenie prac na bieżąco doprowadziło do tego, że trawa na terenie miasta zaczęła przekraczać 1 m wysokości. W związku z powyższym Gmina Międzyrzecz przystąpiła do przygotowania nowej dokumentacji przetargowej na zadanie „Usługa utrzymania terenów zieleni Gminy Międzyrzecz w m. Międzyrzecz, Bobowicko, Kęszyca Leśna i drogi gminnej relacji Skwierzyna – Międzyrzecz – Świebodzin w granicach administracyjnych gminy Międzyrzecz (była droga krajowa nr 3)”. Jednak niewykonanie prac związanych bieżącym utrzymanie terenów oraz panujące warunki atmosferyczne doprowadziły do zarastania terenów zieleni co wpływa nie tylko na estetykę tych miejscowości, ale stwarza też zagrożenie dla użytkowników dróg. Rosnąca trawa w szczególności na łukach widoczności stwarza zagrożenie dla wyjeżdżających z dróg. Natomiast wysokość traw na placach zabaw, parkach utrudnia lub uniemożliwia z nich korzystanie szczególnie dzieciom. Sprzyja też to rozmnażaniu się owadów, pajęczaków w tym kleszczy. Dlatego niezbędne jest natychmiastowe skoszenie traw, a w tym celu trzeba zlecić wykonanie prac w trybie zamówienia z wolnej ręki, do czasu wyłonienia Wykonawcy w drodze przetargowej.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Dembowy
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-07-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Dembowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-07-26 14:44:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-07-26 14:45:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-07-26 14:45:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1097 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony