ˆ

Przetargi

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Naprawa dróg o nawierzchni innej niż z masy asfaltowej na terenie Gminy MiędzyrzeczDrukuj informację Zamówienie publiczne: Naprawa dróg o nawierzchni innej niż z masy asfaltowej na terenie Gminy Międzyrzecz

Szczegóły informacji

Naprawa dróg o nawierzchni innej niż z masy asfaltowej na terenie Gminy Międzyrzecz

Status: rozstrzygnięty

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki własne

Nr UZP: 107422 - 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-03-26 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-03-26 09:30:00

Ogłoszono dnia: 2013-03-18 przez Tomasz Dembowy

Treść:

Międzyrzecz: Naprawa dróg o nawierzchni innej niż z masy asfaltowej na terenie Gminy Międzyrzecz
Numer ogłoszenia: 51945 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107422 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa dróg o nawierzchni innej niż z masy asfaltowej na terenie Gminy Międzyrzecz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: drobne naprawy dróg polegające na uzgodnieniu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, zabezpieczeniu placu robót z właściwym jego oznakowaniem, wykonaniu drobnych napraw (nawierzchni jezdni z kostki brukowej, granitowej, betonowej, kamienia polnego i drogowych płyt betonowych oraz nawierzchni chodników z płyt betonowych lub kostki granitowej, brukowej, betonowej) polegających na likwidacji nierówności nawierzchni jezdni, chodników, podniesieniu lub obniżeniu krawężnika, obrzeża, wymianie, uzupełnieniu podbudowy właściwej, wywiezieniu odpadów, uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, itp. robót naprawczo-konserwacyjnych zapewniających poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz pieszych. Każdorazowo Zamawiający określi zakres robót na podstawie, którego Wykonawca przedstawi kosztorys opracowany wg norm określonych w KNR-ach wykorzystując stawki i wskaźniki podane w swojej ofercie. Przy wykonywaniu umowy poza granicami administracyjnymi miasta Międzyrzecz do kosztów doliczone będą koszty przejazdu lub dowozu obejmujące odcinek od granicy miasta Międzyrzecz do miejsca wykonania umowy. Następnie Zamawiający sprawdzi przedstawiony kosztorys. Po jego akceptacji przez Zamawiającego Wykonawca będzie mógł przystąpić do realizacji zadania. Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • TOMBUD Paweł Jeziorski, Jagielnik 10A, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31997,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 41000,00
  • Oferta z najniższą ceną: 41000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41000,00
  • Waluta: PLN.
 
Międzyrzecz, 03.04.2013 r.
 
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: „Naprawa dróg o nawierzchni innej niż z masy asfaltowej na terenie Gminy Międzyrzecz”
 
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
                                                   UL. RYNEK 1
                                                   66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELFON 095 7426930    FAX 095 7420228
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
 
TOMBUD Paweł Jeziorski
Jagielnik 10a, 66-300 Międzyrzecz
 
Oferta nr 1 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Wartość złożonej oferty stawka robocizny kosztorysowej brutto – 20,53 zł
                                                                                                  
Do upływu terminu składania ofert złożono 1 ofertę.
Wymagane warunki udziału w postępowaniu spełnia 1 wykonawca.
Ocenie podlegała 1 oferta, która otrzymała następującą ocenę:                                          
 
Nazwa wykonawcy
Cena stawka robocizny kosztorysowej brutto
Termin realizacji
Okres gwarancji
Liczba uzyskanych punktów
TOMBUD Paweł Jeziorski
Jagielnik 10a,
66-300 Międzyrzecz
20,53 zł
31.12.2013 r.
730 dni
100
 
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz: Naprawa dróg o nawierzchni innej niż z masy asfaltowej na
terenie Gminy Międzyrzecz
Numer ogłoszenia: 107422 - 2013; data zamieszczenia: 18.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz , ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930,
faks 95 7426979.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa dróg o nawierzchni innej niż z masy
asfaltowej na terenie Gminy Międzyrzecz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: drobne
naprawy dróg polegające na uzgodnieniu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, zabezpieczeniu placu robót
z właściwym jego oznakowaniem, wykonaniu drobnych napraw (nawierzchni jezdni z kostki brukowej, granitowej,
betonowej, kamienia polnego i drogowych płyt betonowych oraz nawierzchni chodników z płyt betonowych lub
kostki granitowej, brukowej, betonowej) polegających na likwidacji nierówności nawierzchni jezdni, chodników,
podniesieniu lub obniżeniu krawężnika, obrzeża, wymianie, uzupełnieniu podbudowy właściwej, wywiezieniu
odpadów, uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, itp. robót naprawczo-konserwacyjnych zapewniających
poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz pieszych. Każdorazowo Zamawiający określi zakres robót na
podstawie, którego Wykonawca przedstawi kosztorys opracowany wg norm określonych w KNR-ach
wykorzystując stawki i wskaźniki podane w swojej ofercie. Przy wykonywaniu umowy poza granicami
administracyjnymi miasta Międzyrzecz do kosztów doliczone będą koszty przejazdu lub dowozu obejmujące
odcinek od granicy miasta Międzyrzecz do miejsca wykonania umowy. Następnie Zamawiający sprawdzi
przedstawiony kosztorys. Po jego akceptacji przez Zamawiającego Wykonawca będzie mógł przystąpić do
realizacji zadania. Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z
obowiązującymi przepisami. Za ewentualne zdarzenia, na terenie którym będą wykonywane prace
odpowiedzialność ponosi wykonawca..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnie - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu usług
zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 usług o charakterze i złożoności
porównywalnej z zakresem zadań będących przedmiotem zamówienia jak budowa, remont lub naprawa
nawierzchni jezdni z kostki brukowej lub granitowej lub betonowej lub kamienia polnego lub drogowych
płyt betonowych oraz budowa, remont lub naprawa nawierzchni chodników z płyt betonowych lub kostki
granitowej lub brukowej lub betonowej o łącznej powierzchni minimum 1500 m2 potwierdzonych
dowodami, że zostały wykonane lub wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu osób,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co
najmniej osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im
ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych
dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy
lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający,
że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ, 3) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 5.2. SIWZ , o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, 4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie terminu wykonania umowy jeśli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wykonanie umowy w terminie stało się niemożliwe z powodu sił wyższych np. wystąpienia zdarzenia wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, albo z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy któregokolwiek ze stron. Wydłużenie terminu wykonania umowy będzie proporcjonalnie do  okresu działania siły wyższej albo działania osób trzecich uniemożliwiających wykonania w terminie prac objętych
umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.miedzyrzecz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.miedzyrzecz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2013
godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Rynek 1 66-300 Międzyrzecz pok. 201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Dembowy
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-03-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Dembowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-03-18 23:33:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-03-18 23:36:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-04-08 11:39:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1930 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony