ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Renowacja i utrzymanie zbiorników wodnych na terenie Gminy Międzyrzecz w miejscowościach: Kaława, Nietoperek, Kalsko, Bukowiec, WyszanowoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Renowacja i utrzymanie zbiorników wodnych na terenie Gminy Międzyrzecz w miejscowościach: Kaława, Nietoperek, Kalsko, Bukowiec, Wyszanowo

Szczegóły informacji

Renowacja i utrzymanie zbiorników wodnych na terenie Gminy Międzyrzecz w miejscowościach: Kaława, Nietoperek, Kalsko, Bukowiec, Wyszanowo

Status: rozstrzygnięty

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki obce

Nr UZP: 55037 - 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-04-26 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-04-26 09:30:00

Ogłoszono dnia: 2013-04-11 przez Tomasz Dembowy

Treść:

Międzyrzecz: Renowacja i utrzymanie zbiorników wodnych na terenie Gminy Międzyrzecz w miejscowościach: Kaława, Nietoperek, Kalsko, Bukowiec, Wyszanowo
Numer ogłoszenia: 94147 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55037 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja i utrzymanie zbiorników wodnych na terenie Gminy Międzyrzecz w miejscowościach: Kaława, Nietoperek, Kalsko, Bukowiec, Wyszanowo.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest renowacja i utrzymania w należytym stanie zbiorników wodnych znajdujących się w centrach następujących wsi zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 8: 1. Bukowiec - zbiornik wodny położony na działce nr 223/5 obręb 15 Bukowiec. Zakres robót obejmował będzie prace związane z jego renowacją i utrzymaniem w należytym stanie. Przewidywane roboty to: - mechaniczne usunięcie z dna zbiornika namułów o przewidywanej objętości ok. 417 m3, - załadunek odsączonych namułów i wywóz na miejsce utylizacji - wykoszenie i wygrabienie porostów z dna zbiornika i jego skarp na pow. ok. 74m2 - rozplantowanie ziemi wokół zbiornika na pow. ok. 74m2 2. Kalsko - zbiornik wodny położony na działce nr 191 obręb 2 Kalsko. Zakres robót obejmował będzie prace związane z jego renowacją i utrzymaniem w należytym stanie. Przewidywane roboty to: - mechaniczne usunięcie z dna zbiornika namułów o przewidywanej objętości ok. 120 m3, - załadunek odsączonych namułów i wywóz na miejsce utylizacji - wykoszenie i wygrabienie porostów z dna zbiornika i jego skarp na pow. ok. 240m2 - rozplantowanie ziemi wokół zbiornika na pow. ok. 160 m2 3. Kaława - zbiornik wodny położony na działce nr 183 obręb 17 Kaława. Zakres robót obejmował będzie prace związane z jego renowacją i utrzymaniem w należytym stanie. Przewidywane roboty to: - mechaniczne usunięcie z dna zbiornika namułów o przewidywanej objętości ok. 645 m3, - załadunek odsączonych namułów i wywóz na miejsce utylizacji - wykoszenie i wygrabienie porostów z dna zbiornika i jego skarp na pow. ok. 550 m2 - rozplantowanie ziemi wokół zbiornika na pow. ok. 550 m2 4.Kaława - zbiornik wodny położony na działce nr 184 obręb 17 Kaława. Zakres robót obejmował będzie prace związane z jego renowacją i utrzymaniem w należytym stanie. Przewidywane roboty to: - mechaniczne usunięcie z dna zbiornika namułów o przewidywanej objętości ok. 50 m3, - załadunek odsączonych namułów i wywóz na miejsce utylizacji - wykoszenie i wygrabienie porostów z dna zbiornika i jego skarp na pow. ok. 190 m2 - rozplantowanie ziemi wokół zbiornika na pow. ok. 190 m2 5. Kaława - zbiornik wodny położony na działce nr 106 obręb 17 Kaława. Zakres robót obejmował będzie prace związane z jego renowacją i utrzymaniem w należytym stanie. Przewidywane roboty to: - mechaniczne usunięcie z dna zbiornika namułów o przewidywanej objętości ok. 2415 m3, - załadunek odsączonych namułów i wywóz na miejsce utylizacji - wykoszenie i wygrabienie porostów z dna zbiornika i jego skarp na pow. ok. 427 m2 - rozplantowanie ziemi wokół zbiornika na pow. ok. 450 m2 6. Nietoperek - zbiornik wodny położony na działce nr 123/4 obręb 11 Nietoperek. Zakres robót obejmował będzie prace związane z jego renowacją i utrzymaniem w należytym stanie. Przewidywane roboty to: - mechaniczne usunięcie z dna zbiornika namułów o przewidywanej objętości ok. 800 m3, - załadunek odsączonych namułów i wywóz na miejsce utylizacji - wykoszenie i wygrabienie porostów z dna zbiornika i jego skarp na pow. ok. 612 m2 - rozplantowanie ziemi wokół zbiornika na pow. ok. 408 m2 7.Wyszanowo - zbiornik wodny położony na działce nr 264/4 obręb 19 Wyszanowo. Zakres robót obejmował będzie prace związane z jego renowacją i utrzymaniem w należytym stanie. Przewidywane roboty to: - mechaniczne usunięcie z dna zbiornika namułów o przewidywanej objętości ok. 40 m3, - załadunek odsączonych namułów i wywóz na miejsce utylizacji - wykoszenie i wygrabienie porostów z dna zbiornika i jego skarp na pow. ok. 120 m2 - rozplantowanie ziemi wokół zbiornika na pow. ok. 120 m2 Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami. Za ewentualne zdarzenia na terenie, którym będą wykonywane prace odpowiedzialność ponosi wykonawca. 3.2.W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia min. koszty transportu materiałów i urobku, koszty utylizacji, wykonania i montażu TABLICY REKLAMOWEJ zgodnie z wymogami Programu Operacyjnego Ryby 2007 - 2013 w każdej miejscowości (5 egz.) oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 50.00.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PO RYBY 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • Kowal Filip Pietrusewicz, ul. Ruda 9/1, 70-733 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 261228,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 82714,14
  • Oferta z najniższą ceną: 82714,14 / Oferta z najwyższą ceną: 261559,07
  • Waluta: PLN.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 16.05.2013 r.
Oznaczenie sprawy: WRPG.271.12.2013
 
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: „Renowacja i utrzymanie zbiorników wodnych na terenie Gminy Międzyrzecz w miejscowościach: Kaława, Nietoperek, Kalsko, Bukowiec, Wyszanowo”
 
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
                                                   UL. RYNEK 1
                                                   66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELFON 095 7426930    FAX 095 7420228
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
„Kowal” Filip Pietrusewicz, ul. Ruda 9/1, 70-733 Szczecin
Oferta nr 1 spełnia wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Wartość złożonej oferty: 82 714,14 zł brutto.
 
Do upływu terminu składania ofert złożono 8 ofert.
Wymagane warunki udziału w postępowaniu spełnia 4 wykonawców.
Ocenie podlegały 4 oferty, które otrzymały następującą ocenę:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
Ocena punktowa
1.
„Kowal” Filip Pietrusewicz, ul. Ruda 9/1,
70-733 Szczecin
82 714,14 zł
100
4.
„INST-TRANS-BUD” Transport-Budownictwo-Wykopy Jan Półtorak, Chociszewo 9,
66-304 Brójce
261 559,07 zł
31,62
5.
PHU MATEX Wioletta Prażanowska,
ul. Wojska Polskiego 83, 69-100 Słubice
98 933,01 zł
83,61
7.
Agencja Usługowa Stanisław Cap,
Święty Wojciech 52, 66-300 Międzyrzecz
119 513,02 zł
69,21
 
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 26.04.2013 r.
 
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Gmina Międzyrzecz przekazuje informacje z otwarcia ofert na ww. zadanie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania kwotę 315 519 zł brutto.
Do upływu wyznaczonego terminu wpłynęło 8 ofert – zgodnie z poniższą tabelą:
 
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
1.
„Kowal” Filip Pietrusewicz, ul. Ruda 9/1, 70-733 Szczecin
82 714,14 zł
2.
HYDROWODKAN Sp. z o.o., ul. Unii Lubelskiej nr 3, 61-249 Poznań
181 586,46 zł
3.
Zakład Handlowo-Usługowy Arkadiusz Jaranowski, Bobowicko, ul. Kasztanowa 13, 66-300 Międzyrzecz
127 943,90 zł
4.
„INST-TRANS-BUD” Transport-Budownictwo-Wykopy Jan Półtorak, Chociszewo 9, 66-304 Brójce
261 559,07 zł
5.
PHU MATEX Wioletta Prażanowska, ul. Wojska Polskiego 83, 69-100 Słubice
98 933,01 zł
6.
EUROKOP Usługi Ziemne Mariusz Prażanowski, ul. Żurawia 28/11, 69-100 Słubice
149 085,86 zł
7.
Agencja Usługowa Stanisław Cap, Święty Wojciech 52, 66-300 Międzyrzecz
119 513,02 zł
8.
Usługi Transportowe Łukasz Tyliszczak, ul. Sienkiewicza 48, 66-300 Międzyrzecz
148 830,00 zł
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 25.04.2013 r.
 
Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) informuje, że dokonał modyfikacji SIWZ:
 
  1. W treści załącznika nr 1 – oferta:
  • Pkt 7. otrzymuje brzmienie: „Oświadczamy, że zobowiązujemy się do udzielenia 24 miesięcy gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia oraz zobowiązujemy się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji.
  1. W treści załącznika nr 7 – projekt umowy:
  • § 5. – Gwarancja jakości i rękojmia za wady
Ust. 2 otrzymuje brzmienie: „Okres gwarancji i rękojmi ustala się na 24 miesięcy licząc od daty przekazania przedmiotu umowy bez zastrzeżeń”.
  • § 7. – Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Ust. 1 otrzymuje brzmienie: „Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie”.
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 24.04.2013 r.
 
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły pytania do treści SIWZ. Odpowiedź została zamieszczona poniżej w załącznikach.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 23.04.2013 r.
 
Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w dniu 22.04.2013 r. dokonał modyfikacji SIWZ dot. przetargu  nieograniczonego na zadanie „Renowacja i utrzymanie zbiorników wodnych  na terenie Gminy Międzyrzecz w miejscowościach: Kaława, Nietoperek, Kalsko, Bukowiec, Wyszanowo” polegającej na zmianie terminu wykonania zamówienia określonego w pkt. 4 SIWZ.
Było: 4. Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy do 03.06.2013 r.
Po modyfikacji jest:  4. Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy do 31.07.2013 r.
 
Zmianie ulegnie § 2 załącznika nr 7 – projektu umowy – było „Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy – 3 czerwca 2013 r.”, po modyfikacji jest: Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy – 31 lipca 2013 r.
 
Ponadto Zamawiający informuje, iż w treści oferty – załącznik nr 1 do SIWZ -  nie obowiązuje pkt. 10 tj. Oświadczamy, iż roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia prowadzone będą dwuzmianowo (roboty należy prowadzić w godzinach od 6:00 ÷ 22:00). 
 
Z uwagi na fakt, iż modyfikacja  treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, zgodnie z art. 38 ust. 4a pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający w dniu 22.04.2013 r. dokonał zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu.
 
Numer ogłoszenia: 158548 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 55037 - 2013 data 11.04.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, fax. 95 7426979.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2.
  • W ogłoszeniu jest: II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.06.2013.
  • W ogłoszeniu powinno być: II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 15.04.2013 r.
 
Zamawiający informuje, że w załącznikach zamieścił przedmiar robót dotyczący zbiornika zlokalizowanego na działce nr 106 w miejscowości Kaława.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 12.04.2013 r.
 
Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) informuje, że dokonał modyfikacji SIWZ.
Punkt 6.4. SIWZ o treści: "Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w
pkt 5.1. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w odniesieniu do tych podmiotów przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.4.) - 6.1.5) SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 6.2. - 6.3. SIWZ", który omyłkowo zawarto w SIWZ z 11.04.2013 r.  zostaje skreślony.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz: Renowacja i utrzymanie zbiorników wodnych na terenie Gminy Międzyrzecz w miejscowościach: Kaława, Nietoperek, Kalsko, Bukowiec, Wyszanowo
Numer ogłoszenia: 55037 - 2013; data zamieszczenia: 11.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz , ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja i utrzymanie zbiorników wodnych na terenie Gminy Międzyrzecz w miejscowościach: Kaława, Nietoperek, Kalsko, Bukowiec, Wyszanowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest renowacja i utrzymania w należytym stanie zbiorników wodnych znajdujących się w centrach następujących wsi zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 8: 1. Bukowiec - zbiornik wodny położony na działce nr 223/5 obręb 15 Bukowiec. Zakres robót obejmował będzie prace związane z jego renowacją i utrzymaniem w należytym stanie. Przewidywane roboty to: - mechaniczne usunięcie z dna zbiornika namułów o przewidywanej objętości ok. 417 m3, - załadunek odsączonych namułów i wywóz na miejsce utylizacji - wykoszenie i wygrabienie porostów z dna zbiornika i jego skarp na pow. ok. 74m2 - rozplantowanie ziemi wokół zbiornika na pow. ok. 74m2 2. Kalsko - zbiornik wodny położony na działce nr 191 obręb 2 Kalsko. Zakres robót obejmował będzie prace związane z jego renowacją i utrzymaniem w należytym stanie. Przewidywane roboty to: - mechaniczne usunięcie z dna zbiornika namułów o przewidywanej objętości ok. 120 m3, - załadunek odsączonych namułów i wywóz na miejsce utylizacji - wykoszenie i wygrabienie porostów z dna zbiornika i jego skarp na pow. ok. 240m2 - rozplantowanie ziemi wokół zbiornika na pow. ok. 160 m2 3. Kaława - zbiornik wodny położony na działce nr 183 obręb 17 Kaława. Zakres robót obejmował będzie prace związane z jego renowacją i utrzymaniem w należytym stanie. Przewidywane roboty to: - mechaniczne usunięcie z dna zbiornika namułów o przewidywanej objętości ok. 645 m3, - załadunek odsączonych namułów i wywóz na miejsce utylizacji - wykoszenie i wygrabienie porostów z dna zbiornika i jego skarp na pow. ok. 550 m2 - rozplantowanie ziemi wokół zbiornika na pow. ok. 550 m2 4.Kaława - zbiornik wodny położony na działce nr 184 obręb 17 Kaława. Zakres robót obejmował będzie prace związane z jego renowacją i utrzymaniem w należytym stanie. Przewidywane roboty to: - mechaniczne usunięcie z dna zbiornika namułów o przewidywanej objętości ok. 50 m3, - załadunek odsączonych namułów i wywóz na miejsce utylizacji - wykoszenie i wygrabienie porostów z dna zbiornika i jego skarp na pow. ok. 190 m2 - rozplantowanie ziemi wokół zbiornika na pow. ok. 190 m2 5. Kaława - zbiornik wodny położony na działce nr 106 obręb 17 Kaława. Zakres robót obejmował będzie prace związane z jego renowacją i utrzymaniem w należytym stanie. Przewidywane roboty to: - mechaniczne usunięcie z dna zbiornika namułów o przewidywanej objętości ok. 2415 m3, - załadunek odsączonych namułów i wywóz na miejsce utylizacji - wykoszenie i wygrabienie porostów z dna zbiornika i jego skarp na pow. ok. 427 m2 - rozplantowanie ziemi wokół zbiornika na pow. ok. 450 m2 6. Nietoperek - zbiornik wodny położony na działce nr 123/4 obręb 11 Nietoperek. Zakres robót obejmował będzie prace związane z jego renowacją i utrzymaniem w należytym stanie. Przewidywane roboty to: - mechaniczne usunięcie z dna zbiornika namułów o przewidywanej objętości ok. 800 m3, - załadunek odsączonych namułów i wywóz na miejsce utylizacji - wykoszenie i wygrabienie porostów z dna zbiornika i jego skarp na pow. ok. 612 m2 - rozplantowanie ziemi wokół zbiornika na pow. ok. 408 m2 7.Wyszanowo - zbiornik wodny położony na działce nr 264/4 obręb 19 Wyszanowo. Zakres robót obejmował będzie prace związane z jego renowacją i utrzymaniem w należytym stanie. Przewidywane roboty to: - mechaniczne usunięcie z dna zbiornika namułów o przewidywanej objętości ok. 40 m3, - załadunek odsączonych namułów i wywóz na miejsce utylizacji - wykoszenie i wygrabienie porostów z dna zbiornika i jego skarp na pow. ok. 120 m2 - rozplantowanie ziemi wokół zbiornika na pow. ok. 120 m2 Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami. Za ewentualne zdarzenia na terenie, którym będą wykonywane prace odpowiedzialność ponosi wykonawca. 3.2.W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia min. koszty transportu materiałów i urobku, koszty utylizacji, wykonania i montażu TABLICY REKLAMOWEJ zgodnie z wymogami Programu Operacyjnego Ryby 2007 - 2013 w każdej miejscowości (5 egz.) oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania. 3.3. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5 usługi naprawcze i konserwacyjne 45.24.6.400-7 Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 50.00.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu robót zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. renowacji zbiorników wodnych o łącznej powierzchni renowacji nie mniejszej niż 2.000 m2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca potwierdzonych dowodami wydanymi przez podmiot na rzecz którego zostały wykonane, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2)oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 2 do SIWZ 3)pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp 4)pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie terminu wykonania umowy, jeśli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wykonanie umowy w terminie stało się niemożliwe z powodu sił wyższych np. wystąpienia zdarzenia wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, albo z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy któregokolwiek ze stron albo z powodu warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy. Wydłużenie terminu wykonania umowy będzie proporcjonalnie do okresu działania siły wyższej albo występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych albo działania osób trzecich uniemożliwiających wykonania w terminie prac objętych umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.miedzyrzecz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Rynek 1 66-300 Międzyrzecz pok. 201 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja jest współfinansowana w ramach Programu Operacyjnego RYBY 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Dembowy
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-04-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Dembowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-04-11 15:51:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-04-11 15:53:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-05-29 13:01:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2676 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony