ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.24.2018 - Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego.”Drukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.24.2018 - Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego.”

Szczegóły informacji

WRG.271.24.2018 - Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego.”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki obce

Nr UZP: 581730-N-2018

Termin składania ofert / wniosków: 2018-07-09 13:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2018-07-09 13:15:00

Ogłoszono dnia: 2018-06-29 przez Tomasz Dembowy

Treść:

Ogłoszenie nr 500201906-N-2018 z dnia 23-08-2018 r.
Gmina Międzyrzecz: Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego.”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020. Oś 9. Infrastruktura społeczna, Działanie 9.3. Rozwój infrastruktury edukacyjnej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 581730-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek  1, 66300   Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego.”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WRG.271.24.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zadania pn. Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 6 do SIWZ. 2. Zawarte w SIWZ wraz załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji urządzeń i sprzętu są danymi minimalnymi – Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu. 3. Wszystkie sprzęty, pomoce dydaktyczne oraz wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, w pełni sprawne technicznie, wolne od wad, nie regenerowane, nie powystawowe i gotowe do użycie bez żadnych dodatkowych inwestycji Zamawiającego oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych (dotyczy elementów wyposażenie, dla których dopuszczenie do stosowania w placówkach oświatowych wymagane jest przepisami prawa). Oferowany sprzęt i wyposażenie muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa wynikające z obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisów w tym zakresie oraz muszą – jeśli dotyczy – posiadać odpowiednie wymagane prawem polskim atesty, certyfikaty, zezwolenia świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem i niezbędne instrukcje w języku polskim. 4. Wykonany przedmiot zamówienia ma być kompletny z punktu widzenia celu któremu ma służyć, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa. 5. Zamawiający wymaga udzielenia przez dostawcę minimalnej gwarancji na czas 12 miesięcy licząc od dnia dostarczenia dostawy. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert i została szczegółowo opisana w pkt. 13 SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, z zachowaniem szczególnej staranności nowy oraz kompletny przedmiot zamówienia, własny transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku w placówce oświatowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
 
Dodatkowe kody CPV: 48000000-8, 37520000-9, 37523000-0, 37524100-8, 37521000-6, 39162110-9, 39292300-8, 39292400-9, 22110000-4, 22120000-7, 37420000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 81977.84
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
 
Nazwa wykonawcy: Biur-POL Zbigniew Sobień
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 1905 Roku 60
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 100194.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 90480.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 136018.62
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 18.07.2018 r.
 
WRG.271.24.2018                                                                                                                     
 
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: Dostawa pomocy dydaktycznych
i edukacyjnych w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz
z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego”.
 
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
                                               UL. RYNEK 1
                                               66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELEFON 095 7426930    FAX 095 7426960
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) zamawiający informuje, iż w toku prowadzonego postępowania dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
Biur-POL Zbigniew Sobień, ul. 1905 Roku 60, 26-600 Radom
 
Uzasadnienie:
Oferta nr 4 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryteria oceny ofert, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
 
Do upływu terminu składania ofert złożono 4 oferty:
 
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Punktacja
Dodatkowa gwarancja
Punktacja
Łączna punktacja
1
NOVUM Sp. z o.o. Sp. k., ul. Bolesława Chrobrego 1, 12-100 Szczytno
95016,34 zł
-
6 miesięcy
-
-
2
GRUPA INVEST Sp. z o.o., Giedlarowa 99a, 37-300 Leżajsk
90480,94 zł (wpisano wyższą kwotę netto niż brutto tj. 111291,53 zł netto)
-
12 miesięcy
-
-
3
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół „CEZAS” Sp. z o.o.,
ul. Łęczyńska 37, 20-309 Lublin
136018,62 zł
44,20
12 miesięcy
40
84,20
4
Biur-POL Zbigniew Sobień, ul. 1905 Roku 60, 26-600 Radom
100194,50 zł
60
12 miesięcy
40
100
 
Informacja o odrzuceniu oferty NOVUM Sp. z o.o. Sp. k., ul. Bolesława Chrobrego 1, 12-100 Szczytno.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
Uzasadnienie:
Wykonawca w swojej ofercie posłużył się formularzem szczegółowej specyfikacji przedmiotu dostawy, który jest niezgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Ww. wykaz stanowi integralną część oferty i powinien zawierać nazwę oferowanego produktu (markę) oraz jego opis. Przedstawiony do oferty załącznik w ogóle nie zawiera informacji żądanych przez Zamawiającego w kolumnie 5, w której Wykonawca powinien wpisać formułę „zgodnie z SIWZ” jeżeli oferowany jest produkt o takiej samej bądź innej nazwie handlowej, spełniający wymagania Zamawiającego lub wskazać nazwę oferowanego produktu równoważnego (zamiennika) oraz jego opis celem wykazania równoważności lub załączyć karty techniczne oferowanego towaru. Ponadto z załączonego do oferty wykazu wynika, iż Wykonawca nie dokonał wyceny całości przedmiotu zamówienia. Złożona oferta dotyczy nie zawiera m.in. pozycji 38.3. – gra logiczna Combino lub równoważna, pozycji 39.2. Układanka zawody i atrybuty.
W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art.  89 ust. 1 pkt 2 ustawy z uwagi na fakt, że jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Informacja o odrzuceniu oferty GRUPA INVEST Sp. z o.o., Giedlarowa 99a, 37-300 Leżajsk.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
Uzasadnienie:
Wykonawca do swojej oferty nie załączył szczegółowej specyfikacji przedmiotu dostawy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Ww. wykaz stanowi integralną część oferty i powinien zawierać nazwę oferowanego produktu (markę) oraz jego opis.
W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art.  89 ust. 1 pkt 2 ustawy z uwagi na fakt, że jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 09.07.2018 r.
WRG.271.24.2018
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Dotyczy: Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego.”
 
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Międzyrzecz przekazuje informacje z otwarcia ofert na ww. zadanie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 120 000,00 zł brutto.
 
W wymaganym terminie wpłynęły 4 oferty:
 
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Dodatkowa gwarancja
Warunki płatności
1
NOVUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, ul. Bolesława Chrobrego 1, 12-100 Szczytno
95 016,34 zł
6 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
2
GRUPA INVEST Sp. z o.o., Giedlarowa 99a, 37-300 Leżajsk
90 480,94 zł
(wpisano wyższą kwotę netto niż brutto tj. 111 291,53 zł netto)
12 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
3
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół „CEZAS” Sp. z o.o., ul. Łęczyńska 37, 20-309 Lublin
136 018,62 zł
12 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
4
Biur-POL Zbigniew Sobień, ul. 1905 Roku 60, 26-600 Radom
100 194,50 zł
12 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
 
Termin wykonania: 24.08.2018 r.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Ogłoszenie nr 581730-N-2018 z dnia 2018-06-29 r.
Gmina Międzyrzecz: Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego.”
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020. Oś 9. Infrastruktura społeczna, Działanie 9.3. Rozwój infrastruktury edukacyjnej
 
Dokumenty dotyczące postępowania zamieszczone zostały w załącznikach.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Dembowy
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-06-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Dembowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-06-29 15:46:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-06-29 15:48:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-08-23 13:59:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1501 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony