ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.55.2018 - Dostawa wyposażenia meblowego do Dziennego Domu „Senior +” w gminie Międzyrzecz.Drukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.55.2018 - Dostawa wyposażenia meblowego do Dziennego Domu „Senior +” w gminie Międzyrzecz.

Szczegóły informacji

WRG.271.55.2018 - Dostawa wyposażenia meblowego do Dziennego Domu „Senior +” w gminie Międzyrzecz.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki obce

Nr UZP: 637144-N-2018

Termin składania ofert / wniosków: 2018-10-24 13:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2018-10-24 13:15:00

Ogłoszono dnia: 2018-10-16 przez Katarzyna Szadkowska

Treść:

Ogłoszenie nr 500301359-N-2018 z dnia 17-12-2018 r.
Gmina Międzyrzecz: Dostawa wyposażenia meblowego do Dziennego Domu „Senior +” w gminie Międzyrzecz.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 637144-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek  1, 66300   Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia meblowego do Dziennego Domu „Senior +” w gminie Międzyrzecz.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WRG.271.55.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zadania pn. „Dostawa wyposażenia meblowego do Dziennego Domu „Senior +” w gminie Międzyrzecz.”. 2. Przedmiotowa dostawa jest elementem projektu pt. „Utworzenie Dziennego Domu „Senior +” w ramach Programu Wieloletniego „Senior +” na lata 2015 - 2020. 3.Dostawa ma nastąpić do obiektu ul. Mieszka I 21 66-300 Międzyrzecz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV: 39136000-4, 42130000-9, 39141000-2, 39173000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 34251.95
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CEZAS Wiesław Halagiera
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Śląska 96
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wlkp.
Kraj/woj.: lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 32234.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32234.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69421.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 31.10.2018 r.
WRG.271.55.2018           
 
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
                                               UL. RYNEK 1
                                               66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELEFON 095 7426930    FAX 095 7426960
 
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: Dostawa wyposażenia meblowego do Dziennego Domu „Senior +” w gminie Międzyrzecz.
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) zamawiający informuje, iż w toku prowadzonego postępowania dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
 
CEZAS Wiesław Halagiera,
ul. Śląska 96, 66-400 Gorzów Wlkp.
 
Uzasadnienie:
Oferta nr 5 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryteria oceny ofert, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
 
Do upływu terminu składania ofert złożono 5 ofert:
 
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Pkt
Dodatkowa gwarancja
Pkt
Łączna punktacja
1
Centrum SEDNO Sp. z o.o.,
ul. Niepodległości 44-48,
75-252 Koszalin
47485,50 zł
40,73
12 miesięcy
40
80,73
2
PHU „BMS” Sp. J. Z.Bielecki,
ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn
69421,50 zł
27,86
12 miesięcy
40
67,86
3
TORO Joanna Jasnosz,
Breń 64A, 33-140 Lisia Góra
47847,00 zł
40,42
12 miesięcy
40
80,42
4
FHU Sklep Meblowy HASAJ Bogdan Błaszczak,
ul. Konstytucji 3 Maja 2A,
66-300 Międzyrzecz
49901,00 zł
38,76
12 miesięcy
40
78,76
5
CEZAS Wiesław Halagiera,
ul. Śląska 96, 66-400 Gorzów Wlkp.
32234,61 zł
60
12 miesięcy
40
100
 
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 24.10.2018 r.
 
WRG.271.55.2018
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
 
Dotyczy: „Dostawa wyposażenia meblowego do Dziennego Domu „Senior +” w gminie     Międzyrzecz.” 
 
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Międzyrzecz przekazuje informacje z otwarcia ofert na ww. zadanie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 42200 zł brutto.
 
W wymaganym terminie wpłynęły następujące  oferty:
 
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Dodatkowa gwarancja
Warunki płatności
1
Centrum SEDNO Sp. z o.o.,
ul. Niepodległości 44-48,
75-252 Koszalin
47485,50 zł
12 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
2
PHU „BMS” Sp. J. Z.Bielecki,
ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn
69421,50 zł
12 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
3
TORO Joanna Jasnosz, Breń 64A, 33-140 Lisia Góra
47847,00 zł
12 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
4
FHU Sklep Meblowy HASAJ Bogdan Błaszczak, ul. Konstytucji 3 Maja 2A, 66-300 Międzyrzecz
49901,00 zł
12 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
5
CEZAS Wiesław Halagiera,
ul. Śląska 96, 66-400 Gorzów Wlkp.
32234,61 zł
12 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
 
Termin wykonania: do 17.12.2018 r.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 17.10.2018 r.
WRG.271.55.2018
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Dotyczy: „Dostawa wyposażenia meblowego do Dziennego Domu „Senior +” w gminie Międzyrzecz.”
 
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  w zakresie:
 
Zamówienie nie obejmuje dostawy  i montażu zestawu mebli kuchennych.
W załączniku nr 5 wykreślona została pozycja „Zestaw mebli kuchennych: wykonane z frontów
z płyty lakierowanej w białym kolorze i korpusy z trwałej płyty laminowanej”.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Dostawa wyposażenia meblowego do Dziennego Domu „Senior +” w gminie Międzyrzecz.”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki od nr 5 do SIWZ.
 
Przedmiotowa dostawa jest elementem projektu pt. „Utworzenie Dziennego Domu „Senior +” w ramach Programu Wieloletniego „Senior +” na lata 2015 - 2020.
 
  1. Dostawa ma nastąpić do obiektu ul. Mieszka I 21 66-300 Międzyrzecz
  2. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
39136000-4        Wieszaki na odzież
39130000-2        Meble biurowe
42130000-9         Krany, kurki, zawory i podobna armatura
39141000-2      Meble i wyposażenie kuchni
39173000-5      Meble do przechowywania

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Szadkowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-10-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Szadkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-10-16 14:56:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-10-16 14:59:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-12-17 14:33:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1515 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony