ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRPG.271.15.2013 - Przebudowa na potrzeby ruchu turystycznego ciężkiego schronu bojowego 717 - rekonstrukcja i rewitalizacja MRU - Etap IDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRPG.271.15.2013 - Przebudowa na potrzeby ruchu turystycznego ciężkiego schronu bojowego 717 - rekonstrukcja i rewitalizacja MRU - Etap I

Szczegóły informacji

WRPG.271.15.2013 - Przebudowa na potrzeby ruchu turystycznego ciężkiego schronu bojowego 717 - rekonstrukcja i rewitalizacja MRU - Etap I

Status: rozstrzygnięty

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki obce

Nr UZP: 179020 - 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-05-22 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-05-22 09:30:00

Ogłoszono dnia: 2013-05-07 przez Katarzyna Szadkowska

Treść:

Międzyrzecz: Przebudowa na potrzeby ruchu turystycznego ciężkiego schronu bojowego 717 - rekonstrukcja i rewitalizacja MRU - Etap I
Numer ogłoszenia: 122959 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179020 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa na potrzeby ruchu turystycznego ciężkiego schronu bojowego 717 - rekonstrukcja i rewitalizacja MRU - Etap I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa na potrzeby ruchu turystycznego ciężkiego schronu bojowego PzW 717 wchodzącego w skład Międzyrzeckiego Rejonu Umocnionego wraz z niezbędnymi przyłączami w miejscowości Pniewo na działkach 376, 387/2, 373, 374/45, 374/44, 374/19. Zakres robót obejmuje: wykonanie nowej izolacji istniejącego stropodachu, adaptacja pomieszczenia na toaletę na kondygnacji -1 (pomieszczenie 1.8), odtworzenie elewacji w jej historycznym wyglądzie,częściowe odtworzenie zagospodarowania terenu przylegającego do schronu, wykonanie przyłącza wraz z zewnętrzną instalacją wodociągową, wykonanie przyłącza wraz z zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, wykonanie zasilanie elektroenergetycznego obiektu, wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, wykonanie wewnętrznej instalacji wody zimnej i ciepłej wody użytkowej, wykonanie instalacji wentylacyjnej, wykonanie zasilania obiektu bunkra wraz z instalacją alarmową, telefoniczną oraz instalacją sygnalizacji pożarowej i elektryczną, częściowe odtworzenie historycznego wyposażenia wnętrza pomieszczeń schronu bojowego - prace aranżacyjne wnętrz w zakresie instalacji. Wykonanie prac pozwalających na część nowoprojektowanej instalacji ukryć w istniejących rurach i kanałach oraz upodobnić do istniejącej instalacji. Częściowe odtworzenie elementów stalowych istniejących instalacji oraz odtworzenie oryginalnej kolorystyki instalacji. Zakres prac obejmuje również malowanie, czyszczenie istniejących odcinków instalacji oraz uzupełnienie elementów stalowych historycznych instalacji, wywóz, zagospodarowanie i utylizacja materiałów rozbiórkowych. 2. Wykonawca zobowiązany jest opracować i przedłożyć uzgodnioną instrukcję bezpieczeństwa pożarowego w 2 egz. zgodnie z wymaganiami ppoż wg ekspertyzy technicznej CI-KW/33/2010 z uwzględnieniem rozwiązań w zgodzie na odstępstwo Lubuskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp. z dnia 18 maja 2010 roku. Ponadto zgodnie z opracowaną instrukcją należy wyposażyć obiekt w podręczny sprzęt gaśniczy oraz oznakować obiekt znakami bezpieczeństwa ewakuacji i ochrony p.poż. 3. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Biuro Projektowo - Inżynierskie REDAN Sp. z o.o. ul. Jagiellońska 69, 70-382 Szczecin. 4. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz robót budowlanych w otoczeniu zabytku zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku. ( Dz. U. Nr 165 poz. 987). 5. W kosztach realizacji zadania wykonawca uwzględni zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót i wykonanie powykonawczych map geodezyjnych. 6. Po zakończonych robotach należy odtworzyć tereny zielone na trasie prowadzonych robót oraz przywrócić do poprzedniego stanu nawierzchnie. 7. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym również: koszty zagospodarowania, zabezpieczenia i utrzymania terenu budowy, właściwego zagospodarowania materiałów rozbiórkowych zgodnie z ustawą o odpadach, koszty niezbędnych badań i sprawdzeń , uporządkowania terenu po zakończeniu robót, koszty operatu powykonawczego i innych kosztów niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu wszelkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. W cenie wykonawca musi wykonać również tablicę reklamową zgodnie z wytycznymi PO RYBY 2007 - 2013 (wydruk solventowy zabezpieczony laminatem UV naklejony na płytę kompozytową PLABOND 3mm, płyta z zaokrąglonymi rogami montowana na słupku ocynkowanym ze stelażem metalowym ocynkowanym). UWAGA: Dołączone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiary robót służą jedynie jako pomoce do sporządzenia oferty !!! Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z dokumentacją projektową oraz zgodnie z wiedzą i zasadami sztuki budowlanej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.13-3, 45.21.62.20-2, 45.23.13.00-8, 45.32.00.00-6, 45.26.23.30-3, 45.31.21.00-8, 45.31.20.00-7, 45.31.42.00-3, 45.33.12.10-1, 45.33.20.00-3, 45.45.30.00-7, 45.31.51.00-9, 45.23.14.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PO RYBY 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • F.U.R.B.H. MALARZ Robert Gabarkiewicz, Murzynowo, ul. Nowa 16, 66-440 Skwierzyna, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 860892,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 819000,00
  • Oferta z najniższą ceną: 819000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1039999,99
  • Waluta: PLN.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 04.06.2013 r.
Oznaczenie sprawy: WRPG.271.15.2013
 
 
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: „Przebudowa na potrzeby ruchu turystycznego ciężkiego schronu bojowego 717 - rekonstrukcja i rewitalizacja MRU - Etap I”
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
                                                   UL. RYNEK 1
                                                   66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELFON 095 7426930    FAX 095 7420228
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
 
F.U.R.B.H. MALARZ Robert Gabarkiewicz
Murzynowo, ul. Nowa 16, 66-440 Skwierzyna
 
Oferta nr 1 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
 
Do upływu terminu składania ofert złożono 2 oferty.
Wymagane warunki udziału w postępowaniu spełnia 1 wykonawca.
Ocenie podlegała  1  oferta, która otrzymała następującą ocenę:
 
Nr oferty
Nazwa wykonawcy
Cena brutto
Liczba uzyskanych punktów
1
F.U.R.B.H. MALARZ Robert Gabarkiewicz
Murzynowo, ul. Nowa 16, 66-440 Skwierzyna
819 000,00 zł
100
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Międzyrzecz: Przebudowa na potrzeby ruchu turystycznego ciężkiego schronu bojowego 717 - rekonstrukcja i rewitalizacja MRU - Etap I
Numer ogłoszenia: 179020 - 2013; data zamieszczenia: 07.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz , ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa na potrzeby ruchu turystycznego ciężkiego schronu bojowego 717 - rekonstrukcja i rewitalizacja MRU - Etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa na potrzeby ruchu turystycznego ciężkiego schronu bojowego PzW 717 wchodzącego w skład Międzyrzeckiego Rejonu Umocnionego wraz z niezbędnymi przyłączami w miejscowości Pniewo na działkach 376, 387/2, 373, 374/45, 374/44, 374/19. Zakres robót obejmuje: wykonanie nowej izolacji istniejącego stropodachu, adaptacja pomieszczenia na toaletę na kondygnacji -1 (pomieszczenie 1.8), odtworzenie elewacji w jej historycznym wyglądzie,częściowe odtworzenie zagospodarowania terenu przylegającego do schronu, wykonanie przyłącza wraz z zewnętrzną instalacją wodociągową, wykonanie przyłącza wraz z zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, wykonanie zasilanie elektroenergetycznego obiektu, wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, wykonanie wewnętrznej instalacji wody zimnej i ciepłej wody użytkowej, wykonanie instalacji wentylacyjnej, wykonanie zasilania obiektu bunkra wraz z instalacją alarmową, telefoniczną oraz instalacją sygnalizacji pożarowej i elektryczną, częściowe odtworzenie historycznego wyposażenia wnętrza pomieszczeń schronu bojowego - prace aranżacyjne wnętrz w zakresie instalacji. Wykonanie prac pozwalających na część nowoprojektowanej instalacji ukryć w istniejących rurach i kanałach oraz upodobnić do istniejącej instalacji. Częściowe odtworzenie elementów stalowych istniejących instalacji oraz odtworzenie oryginalnej kolorystyki instalacji. Zakres prac obejmuje również malowanie, czyszczenie istniejących odcinków instalacji oraz uzupełnienie elementów stalowych historycznych instalacji, wywóz, zagospodarowanie i utylizacja materiałów rozbiórkowych. 2. Wykonawca zobowiązany jest opracować i przedłożyć uzgodnioną instrukcję bezpieczeństwa pożarowego w 2 egz. zgodnie z wymaganiami ppoż wg ekspertyzy technicznej CI-KW/33/2010 z uwzględnieniem rozwiązań w zgodzie na odstępstwo Lubuskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp. z dnia 18 maja 2010 roku. Ponadto zgodnie z opracowaną instrukcją należy wyposażyć obiekt w podręczny sprzęt gaśniczy oraz oznakować obiekt znakami bezpieczeństwa ewakuacji i ochrony p.poż. 3. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Biuro Projektowo - Inżynierskie REDAN Sp. z o.o. ul. Jagiellońska 69, 70-382 Szczecin. 4. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz robót budowlanych w otoczeniu zabytku zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku. ( Dz. U. Nr 165 poz. 987). 5. W kosztach realizacji zadania wykonawca uwzględni zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót i wykonanie powykonawczych map geodezyjnych. 6. Po zakończonych robotach należy odtworzyć tereny zielone na trasie prowadzonych robót oraz przywrócić do poprzedniego stanu nawierzchnie. 7. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym również: koszty zagospodarowania, zabezpieczenia i utrzymania terenu budowy, właściwego zagospodarowania materiałów rozbiórkowych zgodnie z ustawą o odpadach, koszty niezbędnych badań i sprawdzeń , uporządkowania terenu po zakończeniu robót, koszty operatu powykonawczego i innych kosztów niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu wszelkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. W cenie wykonawca musi wykonać również tablicę reklamową zgodnie z wytycznymi PO RYBY 2007 - 2013 (wydruk solventowy zabezpieczony laminatem UV naklejony na płytę kompozytową PLABOND 3mm, płyta z zaokrąglonymi rogami montowana na słupku ocynkowanym ze stelażem metalowym ocynkowanym). UWAGA: Dołączone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiary robót służą jedynie jako pomoce do sporządzenia oferty !!! Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z dokumentacją projektową oraz zgodnie z wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. 8. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. 9. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 10. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji, który będzie załącznikiem do umowy. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 11. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. Nr 282, poz. 1650) średni kurs złotego w stosunku do EURO stanowiący podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych wynosi 4,0196 zł. 12. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45212313-3 Roboty budowlane w zakresie muzeów 45216220-2 Roboty budowlane w zakresie bunkrów wojskowych 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45320000-6 Roboty izolacyjne 45262330-3 Roboty w zakresie naprawy betonu 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45312000-7 Instalowanie systemów alarmowych i anten 45314200-3 Instalowanie linii telefonicznych 45331210-1 Instalowanie wentylacji 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45315100-9 Instalacyjne roboty elektryczne 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielnie zamień uzupełniających polegających na rozszerzenie robót opisanych w pkt. II.1.4
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.13-3, 45.21.62.20-2, 45.23.13.00-8, 45.32.00.00-6, 45.26.23.30-3, 45.31.21.00-8, 45.31.20.00-7, 45.31.42.00-3, 45.33.12.10-1, 45.33.20.00-3, 45.45.30.00-7, 45.31.51.00-9, 45.23.14.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu robót zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie polegających na wykonaniu co najmniej dwóch zamówień o wartości minimum 500.000 zł brutto każde, polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie lub renowacji obiektu budowlanego, w ramach którego były realizowane prace ogólnobudowlane, sanitarne, wodociągowe i elektryczne, potwierdzone dowodami wydanymi przez podmiot na rzecz którego zostały wykonane, że prace te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu osób,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 - tekst jednolity z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w następujących specjalnościach: 1) Kierownik budowy -w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz spełniający wymogi określone w § 24 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27 lipca 2011 r. (Dz. U. Nr 165 poz. 987), 2) Kierownik Robót - posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 3) Kierownik Robót - posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2)oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 2 do SIWZ 3)pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp 4)pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Strony zgodnie postanawiają, że zmiana umownego terminu zakończenia przedmiotu niniejszej umowy jest możliwa w niżej opisanych przypadkach: 1)zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę skutkujące korzyścią funkcjonalną, eksploatacyjną lub finansową dla Zamawiającego, 2)zmiany zakresu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych niemożliwych do przewidzenia przez doświadczonego Wykonawcę przed zawarciem umowy, 3)z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 4)termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec zmianie jeżeli zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych równolegle z zamówieniem podstawowym, 5)z powodu siły wyższej zagrażającej bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącej powstaniu szkody w znacznych rozmiarach, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, 2.Wszelkie zmiany i uzupełnienia dotyczące niniejszej umowy wymagają pisemnej formy, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.miedzyrzecz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Rynek 1 66-300 Międzyrzecz pok. 201 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Dembowy
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-05-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Szadkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-05-07 14:25:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-05-07 14:33:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-06-25 08:27:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2281 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony