ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRPG.271.20.2013 - Dostawa pojemników i kontenerów na odpady komunalne Drukuj informację Zamówienie publiczne: WRPG.271.20.2013 - Dostawa pojemników i kontenerów na odpady komunalne

Szczegóły informacji

WRPG.271.20.2013 - Dostawa pojemników i kontenerów na odpady komunalne

Status: rozstrzygnięty

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki obce

Nr UZP: 193974 - 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-05-27 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-05-27 10:30:00

Ogłoszono dnia: 2013-05-17 przez Tomasz Dembowy

Treść:

Międzyrzecz: Dostawa pojemników i kontenerów na odpady komunalne
Numer ogłoszenia: 107587 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193974 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników i kontenerów na odpady komunalne.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników na odpady komunalne dla Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz w rodzaju i ilości: 1)pojemnik metalowy pojemność 1100 l - blacha z pełnym zabezpieczeniem antykorozyjnym - 1 szt, 2)pojemnik na zużyte baterie - pojemność 120 l, specjalny, zamykany wyposażony w zamek - szt. 1, 3)pojemnik na zużyte akumulatory - pojemność 220 l, wnętrze wyłożone kwasoodporną gumą, zamykany wyposażony w zamek - 2 szt, 4)pojemnik na przeterminowane leki - pojemność 220 l, wnętrze wyłożone kwasoodporną gumą, zamykany wyposażony w zamek - 1 szt, 5)pojemnik na chemikalia - pojemność 220 l, wnętrze wyłożone kwasoodporną gumą, zamykany wyposażony w zamek - 1 szt, 6)pojemnik na świetlówki - pojemność 640l,, otwierane wieko na zamek, składowanie do 4 warstw - 1 szt., 7)kontener na odpady budowlane i rozbiórkowe 16m 3 - szerokość 2,5 cm, długość 6-6,5 m, wysokość ok. 1,5 m - 2 szt., 8)kontener na odpady wielkogabarytowe, opony i zużyty sprzęt elektryczny 36m3 - szerokość 2,5 m, długość 6-6,5 m, wysokość 2,3 - 2,5 m - 2 szt., 9)kontener szczelny na odpady niebezpieczne, w którym można umieścić powyższe pojemniki na baterie, akumulatory, chemikalia i przeterminowane leki, wyposażony we wrota wejściowe, zamykany, dach trójkątny, podłoga z podwójnej blachy z podjazdem - 1 szt. 10)plandeka do kontenera 16 m3 - 2 szt, 11)plandeka do kontenera 36 m3 - 2 szt. 2. Pojemniki zostaną dostarczone na teren bazy przeładunkowej w Bukowcu gmina Międzyrzecz i tam rozładowane. 3. Koszty transportu i rozładunku pokrywa Wykonawca.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany w ramach PROW na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • 4M spółka jawna, ul. Gubińska 16, 66-600 Krosno Odrzańskie, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81395,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 142507,80
  • Oferta z najniższą ceną: 142507,80 / Oferta z najwyższą ceną: 142507,80
  • Waluta: PLN.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 31.05.2013 r.
WRPG.271.20.2013
 
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: Dostawa pojemników i kontenerów na odpady komunalne.
 
Nazwa zamawiającego:     GMINA MIĘDZYRZECZ
                                                   UL. RYNEK 1
                                                   66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELFON 095 7426930    FAX 095 7426960
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
4M sp.j., ul. Gubińska 16, 66-600 Krosno Odrzańskie
Oferta nr 1 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Po dokonaniu przez zamawiającego zwiększenia kwoty zabezpieczonej w budżecie cena oferty nie przekracza kwoty jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania.
Cena złożonej oferty:  142 507,80 zł brutto.
 
Do upływu terminu składania ofert złożono 1 ofertę.
Wymagane warunki udziału w postępowaniu spełnia 1 wykonawca.
Ocenie podlegała 1 oferta, która otrzymała następującą ocenę:
 
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
Ocena punktowa
1
4M sp.j., ul. Gubińska 16, 66-600 Krosno Odrzańskie
 
142 507,80 zł
100,00
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Międzyrzecz, 22.05.2013 r.
 
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło pytanie do treści SIWZ. Odpowiedź została zamieszczona poniżej w załącznikach.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Międzyrzecz: Dostawa pojemników i kontenerów na odpady komunalne
Numer ogłoszenia: 193974 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz , ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników i kontenerów na odpady komunalne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników na odpady komunalne dla Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz w rodzaju i ilości: 1)pojemnik metalowy pojemność 1100 l - blacha z pełnym zabezpieczeniem antykorozyjnym - 1 szt, 2)pojemnik na zużyte baterie - pojemność 120 l, specjalny, zamykany wyposażony w zamek - szt. 1, 3)pojemnik na zużyte akumulatory - pojemność 220 l, wnętrze wyłożone kwasoodporną gumą, zamykany wyposażony w zamek - 2 szt, 4)pojemnik na przeterminowane leki - pojemność 220 l, wnętrze wyłożone kwasoodporną gumą, zamykany wyposażony w zamek - 1 szt, 5)pojemnik na chemikalia - pojemność 220 l, wnętrze wyłożone kwasoodporną gumą, zamykany wyposażony w zamek - 1 szt, 6)pojemnik na świetlówki - pojemność 640l,, otwierane wieko na zamek, składowanie do 4 warstw - 1 szt., 7)kontener na odpady budowlane i rozbiórkowe 16m 3 - szerokość 2,5 cm, długość 6-6,5 m, wysokość ok. 1,5 m - 2 szt., 8)kontener na odpady wielkogabarytowe, opony i zużyty sprzęt elektryczny 36m3 - szerokość 2,5 m, długość 6-6,5 m, wysokość 2,3 - 2,5 m - 2 szt., 9)kontener szczelny na odpady niebezpieczne, w którym można umieścić powyższe pojemniki na baterie, akumulatory, chemikalia i przeterminowane leki, wyposażony we wrota wejściowe, zamykany, dach trójkątny, podłoga z podwójnej blachy z podjazdem - 1 szt. 10)plandeka do kontenera 16 m3 - 2 szt, 11)plandeka do kontenera 36 m3 - 2 szt. 2. Pojemniki zostaną dostarczone na teren bazy przeładunkowej w Bukowcu gmina Międzyrzecz i tam rozładowane. 3. Koszty transportu i rozładunku pokrywa Wykonawca. Dostawa pojemników odbędzie się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. 4. Wykonawca gwarantuje, że oferowane pojemniki spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego a także, że są fabrycznie nowe i objęte 2 letnią gwarancją od dnia odbioru..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca musi wykazać, że zrealizowali lub realizują co najmniej 3 dostawy pojemników lub kontenerów na odpady komunalne o łącznej wartości minimum 150 000 zł potwierdzonych dowodami, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ, 3) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 5.2. SIWZ , o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, 4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.miedzyrzecz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz pok. 201 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowanych w ramach PROW na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Dembowy
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-05-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Dembowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-05-17 13:46:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-05-17 13:48:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-06-11 13:42:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2519 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony