ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRPG.271.1.2014 - Naprawa cząstkowa dróg o nawierzchni asfaltowej na terenie Gminy MiędzyrzeczDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRPG.271.1.2014 - Naprawa cząstkowa dróg o nawierzchni asfaltowej na terenie Gminy Międzyrzecz

Szczegóły informacji

WRPG.271.1.2014 - Naprawa cząstkowa dróg o nawierzchni asfaltowej na terenie Gminy Międzyrzecz

Status: rozstrzygnięty

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki własne

Nr UZP: 17641 - 2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-02-05 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-02-05 09:30:00

Ogłoszono dnia: 2014-01-28 przez Tomasz Dembowy

Treść:

Międzyrzecz: Naprawa cząstkowa dróg o nawierzchni asfaltowej na terenie Gminy Międzyrzecz
Numer ogłoszenia: 55042 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17641 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa cząstkowa dróg o nawierzchni asfaltowej na terenie Gminy Międzyrzecz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. naprawa cząstkowa nawierzchni jezdni dróg gminnych położonych na terenie miasta Międzyrzecz (wszystkie ulice asfaltowe położone w Międzyrzeczu oprócz: ul. 30 Stycznia, ul. Poznańskiej, ul. Młyńskiej, ul. Zachodniej, ul. Chopina, ul. Chrobrego, ul. Stoczniowców Gdańskich, ul. Marcinkowskiego, ul. Staszica, ul. Ks. Skargi, ul. Piastowskiej na odcinku od ul. Chrobrego do ul. Lipce, ul. Reymonta, ul. Przemysłowej, ul. Libelta, ul. Winnica, ul. Rokitniańskiej) oraz dróg asfaltowych na obszarze gminy (w obrębie: Bobowicko, Gorzyca, Kęszyca, Kaława, Nietoperek, Pniewo, Święty Wojciech, Wojciechówek, Wysoka) i drogi powiatowej nr 1213F na odcinku od skrzyżowania z ul. Świerczewskiego w Międzyrzeczu do przejazdu kolejowego przy Stacji Uzdatniania Wody polegająca na uzgodnieniu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, zabezpieczeniu placu robót z właściwym jego oznakowaniem, wycięciu łaty, przygotowaniu miejsca wypełnienia poprzez jego dokładne oczyszczenie z wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia (przed ułożeniem wypełnienia powierzchnia musi być sucha), wykonaniu pomiarów, przywiezieniu gorącej masy z wytwórni mas bitumicznych lub przygotowaniu masy asfaltowej w recyklerze, ułożeniu wypełnienia gr. 4 cm masy asfaltowej i wałowaniu, wywiezieniu odpadów, uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót: w okresie wiosennym ok. 100 - 200 m2 jednorazowo, w ciągu pozostałych miesięcy 2014 r. w razie potrzeby - po uprzednim pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego. Wygląd zewnętrzny wypełnienia musi być jednorodny, bez spękań, deformacji, plam i wykruszeń. Roboty należy prowadzić przy suchej i ciepłej pogodzie, w temperaturze nie niższej od 10 st. C i nie dopuszcza się wykonywania naprawy cząstkowej podczas opadów atmosferycznych. 2. frezowanie zniszczonej górnej warstwy nawierzchni dróg gminnych położonych w obrębie miasta Międzyrzecz polegające na uzgodnieniu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, zabezpieczeniu placu robót z właściwym jego oznakowaniem, wykonaniu prac pomiarowych i robót przygotowawczych, frezowaniu na gr. 4 cm zniszczonej górnej warstwy nawierzchni z przewiezieniem destruktu i ew. jego skruszeniu, wywiezieniu odpadów, uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót: w razie potrzeby - po uprzednim pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego. 3. regulacja studzienek i wpustów ulicznych położonych w Międzyrzeczu i w Kęszycy Leśnej polegająca na uzgodnieniu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, zabezpieczeniu placu robót z właściwym jego oznakowaniem, miejscowym rozebraniu nawierzchni jezdni, obniżeniu lub podwyższeniu studzienki lub wpustu ulicznego do poziomu nawierzchni jezdni umożliwiający spływ wód deszczowych i swobodny przejazd pojazdów, odtworzeniu nawierzchni, uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót: w razie potrzeby - po uprzednim pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego. 4. Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami. Za ewentualne zdarzenia na terenie, na którym będą wykonywane prace odpowiedzialność ponosi wykonawca.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • Zakład Drogowy Jerzy Górny, Bielsko, ul. Armii Poznań 34, 64-400 Międzychód, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100350,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 250000,00
  • Oferta z najniższą ceną: 250000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 309425,00
  • Waluta: PLN.
-----------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 12.02.2014 r.
Oznaczenie sprawy: WRPG.271.1.2014
 
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: „Naprawa cząstkowa dróg
o nawierzchni asfaltowej na terenie Gminy Międzyrzecz”
 
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
                                                UL. RYNEK 1
                                                66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELFON 095 7426930    FAX 095 7426960
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907
z późn. zm.) informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
Zakład Drogowy Jerzy Górny,
Bielsko, ul. Armii Poznań 34, 64-400 Międzychód
 
Oferta nr 2 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
 
Do upływu terminu składania ofert złożono 2 oferty.
Wymagane warunki udziału w postępowaniu spełnia 2 wykonawców.
Ocenie podlegały 2 oferty, które otrzymały następującą ocenę:
 
Nr oferty
Nazwa wykonawcy
Ceny jednostkowe brutto
Liczba uzyskanych punktów
1
DROGBUD Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Sobieskiego 14, 66-200 Świebodzin
Zgodnie z poniższą tabelą
74,81
2
Zakład Drogowy Jerzy Górny, Bielsko, ul. Armii Poznań 34, 64-400 Międzychód
Zgodnie z poniższą tabelą
98,58
 
 
Szczegółową punktację zawiera  poniższa tabela:
Lp.
Wyszczególnienie usługi
OFERTA NR 1
OFERTA NR 2
 
 
cena
punktacja
cena
punktacja
1.
Naprawa cząstkowa 1m2 nawierzchni jezdni położonych w M-czu, polegającej na uzgodnieniu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, zabezpieczeniu placu robót z właściwym oznakowaniem, wycięciu łaty, przygotowaniu miejsca wypełnienia poprzez dokładne oczyszczenie z wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia (przed ułożeniem wypełnienia powierzchnia musi być sucha), wykonaniu pomiarów, przywiezieniu gorącej masy z wytwórni mas bitumicznych lub przygotowaniu masy asfaltowej w recyklerze, ułożeniu wypełnienia gr. 4cm z masy asfaltowej i wałowaniu, wywozie odpadów, uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót                                            
221,40
60,28
190,65
70
2.
Jw., lecz dotyczy dróg położonych w odległości do 6km wyłącznie od Międzyrzecza   
221,40
0,86
190,65
1
3.
Jw., lecz dotyczy dróg położonych w odległości od 6km do 10km wyłącznie od Międzyrzecza    
221,40
0,86
190,65
1
4.
Jw., lecz dotyczy dróg położonych w odległości od 10km do 15km wyłącznie od Międzyrzecza   
221,40
0,86
190,65
1
5.
Za kolejny 1cm grubości poniżej lub powyżej gr. 4cm ułożonego wypełnienia przygotowanego jak w pkt 1 - dotyczy dróg położonych w Międzyrzeczu (zwiększenie lub zmniejszenie wartości jednostkowej, o której mowa w pkt 1 o kwotę)
36,90
1
47,66
0,77
6.
Jw., lecz dotyczy dróg położonych w odległości do 6km wyłącznie od Międzyrzecza (zwiększenie lub zmniejszenie wartości jednostkowej, o której mowa w pkt  2 o kwotę)
36,90
1
47,66
0,77
7.
Jw., lecz dotyczy dróg położonych w odległości od 6km do 10km wyłącznie od Międzyrzecza (zwiększenie lub zmniejszenie wartości jednostkowej, o której mowa w pkt  3 o kwotę)
36,90
1
47,66
0,77
8.
Jw., lecz dotyczy dróg położonych w odległości od 10km do 15km wyłącznie od Międzyrzecza (zwiększenie lub zmniejszenie wartości jednostkowej, o której mowa w pkt  4 o kwotę)     
36,90
1
47,66
0,77
9.
Frezowanie 1m2 zniszczonej górnej warstwy nawierzchni dróg gminnych położonych w obrębie miasta Międzyrzecz polegające na uzgodnieniu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, zabezpieczeniu placu robót z właściwym jego oznakowaniem, wykonaniu prac pomiarowych i robót przygotowawczych, frezowaniu na gr. 4 cm zniszczonej górnej warstwy nawierzchni z przewiezieniem destruktu i ew. jego skruszeniu, wywiezieniu odpadów, uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót                                                           
49,20
3,75
18,45
10
10.
Za kolejny 1cm grubości poniżej lub powyżej gr. 4cm frezowanej nawierzchni (zwiększenie lub zmniejszenie wartości jednostkowej, o której mowa w pkt 9 o kwotę)     
6,15
1
12,30
0,50
11.
Regulacja (podniesienie lub obniżenie) studzienki w Międzyrzeczu 
984,00
0,75
246,00
3
12.
Regulacja (podniesienie lub obniżenie) wpustu ulicznego w Międzyrzeczu
738,00
0,85
209,10
3
13.
Regulacja (podniesienie lub obniżenie) studzienki w Kęszycy Leśnej
984,00
0,75
246,00
3
14.
Regulacja (podniesienie lub obniżenie) wpustu ulicznego w Kęszycy Leśnej
738,00
0,85
209,10
3
 
Razem:
 
74,81
 
98,58
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz: Naprawa cząstkowa dróg o nawierzchni asfaltowej na terenie Gminy Międzyrzecz
Numer ogłoszenia: 17641 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz , ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa cząstkowa dróg o nawierzchni asfaltowej na terenie Gminy Międzyrzecz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. naprawa cząstkowa nawierzchni jezdni dróg gminnych położonych na terenie miasta Międzyrzecz (wszystkie ulice asfaltowe położone w Międzyrzeczu oprócz: ul. 30 Stycznia, ul. Poznańskiej, ul. Młyńskiej, ul. Zachodniej, ul. Chopina, ul. Chrobrego, ul. Stoczniowców Gdańskich, ul. Marcinkowskiego, ul. Staszica, ul. Ks. Skargi, ul. Piastowskiej na odcinku od ul. Chrobrego do ul. Lipce, ul. Reymonta, ul. Przemysłowej, ul. Libelta, ul. Winnica, ul. Rokitniańskiej) oraz dróg asfaltowych na obszarze gminy (w obrębie: Bobowicko, Gorzyca, Kęszyca, Kaława, Nietoperek, Pniewo, Święty Wojciech, Wojciechówek, Wysoka) i drogi powiatowej nr 1213F na odcinku od skrzyżowania z ul. Świerczewskiego w Międzyrzeczu do przejazdu kolejowego przy Stacji Uzdatniania Wody polegająca na uzgodnieniu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, zabezpieczeniu placu robót z właściwym jego oznakowaniem, wycięciu łaty, przygotowaniu miejsca wypełnienia poprzez jego dokładne oczyszczenie z wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia (przed ułożeniem wypełnienia powierzchnia musi być sucha), wykonaniu pomiarów, przywiezieniu gorącej masy z wytwórni mas bitumicznych lub przygotowaniu masy asfaltowej w recyklerze, ułożeniu wypełnienia gr. 4 cm masy asfaltowej i wałowaniu, wywiezieniu odpadów, uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót: w okresie wiosennym ok. 100 - 200 m2 jednorazowo, w ciągu pozostałych miesięcy 2014 r. w razie potrzeby - po uprzednim pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego. Wygląd zewnętrzny wypełnienia musi być jednorodny, bez spękań, deformacji, plam i wykruszeń. Roboty należy prowadzić przy suchej i ciepłej pogodzie, w temperaturze nie niższej od 10 st. C i nie dopuszcza się wykonywania naprawy cząstkowej podczas opadów atmosferycznych. 2. frezowanie zniszczonej górnej warstwy nawierzchni dróg gminnych położonych w obrębie miasta Międzyrzecz polegające na uzgodnieniu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, zabezpieczeniu placu robót z właściwym jego oznakowaniem, wykonaniu prac pomiarowych i robót przygotowawczych, frezowaniu na gr. 4 cm zniszczonej górnej warstwy nawierzchni z przewiezieniem destruktu i ew. jego skruszeniu, wywiezieniu odpadów, uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót: w razie potrzeby - po uprzednim pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego. 3. regulacja studzienek i wpustów ulicznych położonych w Międzyrzeczu i w Kęszycy Leśnej polegająca na uzgodnieniu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, zabezpieczeniu placu robót z właściwym jego oznakowaniem, miejscowym rozebraniu nawierzchni jezdni, obniżeniu lub podwyższeniu studzienki lub wpustu ulicznego do poziomu nawierzchni jezdni umożliwiający spływ wód deszczowych i swobodny przejazd pojazdów, odtworzeniu nawierzchni, uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót: w razie potrzeby - po uprzednim pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego. 4. Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami. Za ewentualne zdarzenia na terenie, na którym będą wykonywane prace odpowiedzialność ponosi wykonawca..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych następujących usług: co najmniej 3 usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadań będących przedmiotem zamówienia, tj. naprawa lub remont dróg o nawierzchni asfaltowej o łącznej powierzchni minimum 2 000m2 z udokumentowaniem, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia. Wykonawca muszą dysponować minimum następującymi urządzeniami: zagęszczarka wibracyjna, piła do cięcia asfaltu, młot wyburzeniowy, agregat prądotwórczy, walec
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za realizację usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie dysponowania osobami. Wykonawca musi dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalizacji drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie należy wykazać wyłącznie usługi, o których mowa w pkt 5.1.1. SIWZ;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2)pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp 3)pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie terminu wykonania umowy, jeśli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wykonanie umowy w terminie stało się niemożliwe z powodu sił wyższych np. wystąpienia zdarzenia wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, albo z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy któregokolwiek ze stron. Wydłużenie terminu wykonania umowy będzie proporcjonalnie do okresu działania siły wyższej albo działania osób trzecich uniemożliwiających wykonania w terminie prac objętych umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.miedzyrzecz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, pok.201 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Dembowy
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-01-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Dembowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-01-28 11:37:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-01-28 12:23:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-02-17 14:01:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2063 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony