Zamówienia publiczne do 130 000 zł
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe - remont kapitalny toalet w ratuszu – I i II piętro. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe - remont kapitalny toalet w ratuszu – I i II piętro.Szczegóły informacji
Zapytanie ofertowe - remont kapitalny toalet w ratuszu – I i II piętro.
Status: archiwalne
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Gmina Międzyrzecz
Termin składania ofert / wniosków: 2016-10-06 00:00:00
Treść:
WRI.7013.15.1.2016 Międzyrzecz, dnia 28.09.2016 roku
Zapytanie ofertowe
I. Zamawiający:
GMINA MIĘDZYRZECZ
UL. RYNEK 1
66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELFON 957426930/FAX 957426960
zaprasza do złożenia ofert cenowych na : remont kapitalny toalet w ratuszu – I i II piętro.
II. Opis przedmiotu zamówienia:*
- Specyfika głównych wymagań:
1.1 Zakres robót: obejmuje wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach sanitarnych zlokalizowanych na I i II piętrze w budynku Ratusza.
Zakres prac obejmuje: rozbiórkę okładzin ścian, posadzek z płytek, instalacji wod - kan, białego osprzętu, demontaż kabin sanitarnych systemowych, wykonaniu nowej instalacji wod - kan,
i CO, wykonanie okładzin z płytek ceramicznych gat. I ( płytki zostaną dostarczone przez Zamawiającego) wykonanie nowych posadzek gresowych klasa ścieralności IV gat. I ( płytki zostaną dostarczone przez Zamawiającego). Dostawa i montaż luster zakup i montaż podwieszań i umywalek wraz z armaturą, wykonanie nowej instalacji elektrycznej, obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach, montaż wentylacji mechanicznej w toalecie na II piętrze wykonanie ścianki działowej z bloczków z betonu komórkowego, wymiana stolarki drzwiowej.
i CO, wykonanie okładzin z płytek ceramicznych gat. I ( płytki zostaną dostarczone przez Zamawiającego) wykonanie nowych posadzek gresowych klasa ścieralności IV gat. I ( płytki zostaną dostarczone przez Zamawiającego). Dostawa i montaż luster zakup i montaż podwieszań i umywalek wraz z armaturą, wykonanie nowej instalacji elektrycznej, obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach, montaż wentylacji mechanicznej w toalecie na II piętrze wykonanie ścianki działowej z bloczków z betonu komórkowego, wymiana stolarki drzwiowej.
1.2 Szczegółowy zakres prac został opisany w załączniku nr 1
1.3 Wywóz i utylizacja odpadów powstałych podczas remontu.
1.4 Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych oprócz płytek.
1.5 Wykonawca powinien zapoznać się z istniejącym stanem i zdobyć wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia przyszłej umowy
i wykonania zamówienia zgodnie z zapytaniem ofertowym, zasadami wiedzy technicznej
i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami.
i wykonania zamówienia zgodnie z zapytaniem ofertowym, zasadami wiedzy technicznej
i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami.
1.6 Przedmiary załączone do niniejszego zapytania stanowią wyłącznie materiał pomocniczy Wykonawca winien zapoznać się z obiektem, dokonać indywidualnej oceny prac
i przeprowadzić własne pomiary.
i przeprowadzić własne pomiary.
- Termin realizacji zamówienia: 15.12.2016 r.
- Okres gwarancji: 36 miesięcy
- Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. Warunki udziału w postępowaniu:*
IV. Kryteria oceny ofert: Najniższa cena 100%
V. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowo - cenowy – wg załączonego wzoru,
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty lub samodzielnie pobranych wydruków z Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczeń z Centralnej Ewidencji o Działalności Gospodarczej.
- Inne dokumenty: kosztorys ofertowy.
VI. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów:
przekazywania oświadczeń i dokumentów:
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
VII. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest: Mariola Banaszek nr tel. 95 742 69 57 e-mail mbanaszek@miedzyrzecz.pl
VIII. Miejsce składania ofert:
Ofertę cenową wraz z kosztorysem ofertowym należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski Rynek 1 66-300 Międzyrzecz w terminie do dnia 06.10.2016 r. pisemnie lub drogą elektroniczną adres e-mail mbanaszek@miedzyrzecz.pl
IX. Opis sposobu obliczania ceny:
- Na załączonym formularzu ofertowo - cenowym, należy przedstawić cenę netto i brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz podać wartość podatku VAT. - Cenę należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
X. Informacje o formalnościach:
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi o wyniku postępowania wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. - Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych
. - Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe - remont kapitalny toalet w ratuszu – I i II piętro. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe - remont kapitalny toalet w ratuszu – I i II piętro.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Dembowy |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-09-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Mariola Banaszek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-09-28 14:11:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-09-28 14:19:04 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-09-28 14:19:04 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1188 raz(y) |