Zamówienia publiczne do 130 000 zł
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: zapytanie o wykonanie czynności usunięcia wyrobów zawierających azbestDrukuj informację Zamówienie publiczne: zapytanie o wykonanie czynności usunięcia wyrobów zawierających azbestSzczegóły informacji
zapytanie o wykonanie czynności usunięcia wyrobów zawierających azbest
Status: archiwalne
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Gmina Międzyrzecz
Termin składania ofert / wniosków: 2022-04-08 14:00:00
Treść:
Międzyrzecz, dnia 30 marca 2022r.
WGK.6232.1.10.2022
Zapytanie o wykonanie czynności usunięcia wyrobów zawierających azbest
I. Zamawiający:
GMINA MIĘDZYRZECZ
UL. RYNEK 1
66-300 MIĘDZYRZECZ
zaprasza do złożenia ofert na:
usunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Międzyrzecz w ramach „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Międzyrzecz na lata 2012-2032”
II. Opis przedmiotu zamówienia:*
- Specyfika głównych wymagań:
Przedmiotem zamówienia jest: usunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Międzyrzecz w ramach „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Międzyrzecz na lata 2012-2032” i obejmuje wykonanie następujących prac: zabezpieczenie, ważenie, załadunek i transport płyt azbestowo cementowych pochodzących z dachów, ścian budynków nieruchomości położonych na terenie gminy Międzyrzecz wraz z ich unieszkodliwieniem na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów azbestowych.
Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest podlegających usługom takim jak: zabezpieczenie, załadunek, transport i unieszkodliwienie wynosi ok. 2,22 Mg. Szczegółowy wykaz nieruchomości, z których planowane jest usunięcie azbestu i wyrobów zawierających azbest znajduje się w Załączniku nr 2 niniejszego zapytania. Podane wielkości stanowią odwzorowanie wielkości podanych przez właścicieli nieruchomości w złożonych przez nich wnioskach i zweryfikowanych przez Gminę.
Zamawiający zleci i odbierze usługę dotyczącą wyrobów zawierających azbest, wynikającą z ilości rzeczywistych i rozliczenie nastąpi według wielkości rzeczywistych, a kwestia ewentualnych rozbieżności z wielkościami określonymi w ofercie nie może stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy, niezależnie od tego, czy wielkości te będą inne od zakładanych. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej nieruchomości, z których usunięto wyroby/odpady zawierające azbest, przed i po wykonaniu prac w formie elektronicznej wraz z opisami.
Rozliczenie będzie się odbywać według cen jednostkowych zaoferowanych w ofercie cenowej i dotyczyć będzie wielkości rzeczywiście wykonanej usługi i nie może przekroczyć zaoferowanej ceny brutto. Wyroby azbestowe stanowią przede wszystkim zadaszenie budynków mieszkalnych, budynków gospodarczych, altan i wiat itp. złożone luzem na terenach nieruchomości. Ważenie wyrobów zawierających azbest nastąpi bezpośrednio na każdej posesji przy odbiorze z nieruchomości. Okoliczność zważenia wyrobów i ich waga winny być potwierdzone podpisami przedstawiciela Wykonawcy wykonującego tę czynność oraz właściciela nieruchomości.
Do wyliczeń przyjęto, że 1 m2 azbestu i wyrobów zawierających azbest waży 15 kg.
Zamawiający zastrzega, że planowany powyżej zakres zamówienia może ulec zmianie (zmniejszeniu) w przypadku odstąpienia przez właścicieli nieruchomości od woli usunięcia azbestu i wyrobów zawierających azbest.
Wskazane wyżej ilości mogą ulec także zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) ze względu na fakt, że podstawą do ich określenia są m.in. wnioski właścicieli nieruchomości, w których to właściciele określili powierzchnię azbestu i wyrobów azbestowych, znajdujących się na terenie ich nieruchomości.
- Termin realizacji zamówienia: do 30 czerwca 2022 r.
- Okres gwarancji: nie dotyczy
- Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. Warunki udziału w postępowaniu:*
Wykonawca musi wykazać, że:
1) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych oraz zbierania odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach - w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
2) posiada zezwolenie na unieszkodliwienie azbestu, w przypadku, gdy Wykonawca zamierza prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie, lub wskaże adres składowiska, na które zostanie przewieziony azbest odebrany w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
3) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – zostanie ocenione na podstawie oświadczenia
4) wykonał minimum 3 usługi w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 5 000 zł brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
IV. Kryteria oceny ofert: najniższa cena
V. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy – wg załączonego wzoru,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty lub samodzielnie pobranych wydruków z Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczeń z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
3) Inne dokumenty:
a) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych oraz zbieranie odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z obowiązującą ustawą o odpadach – w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
b) Zezwolenie na unieszkodliwianie azbestu w przypadku, gdy Wykonawca zamierza prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie.
c) Oświadczenie na jakie składowisko zostaną przekazane, zebrane w trakcie realizacji zadania wyroby zawierające azbest.
d) Oświadczenie, że dysponuje odpowiednią ilością pracowników, którzy będą wykonywać przedmiot zamówienia posiadających kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenia niezbędne do wykonywania zamówienia wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz przeszkolenie bhp uprawniające do wykonywania niniejszego zadania.
e) Wykaz wykonanych usług. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum 3 usługi w zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę minimum 5 000,00 zł brutto każda.
VI. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów:
przekazywania oświadczeń i dokumentów:
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.
VII. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest: Bogusława Czerkawska nr tel. 957426963, 730008288 e-mail bczerkawska@miedzyrzecz.pl
VIII. Miejsce składania ofert:
Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz poprzez biuro podawcze Urzędu Miejskiego, pisemnie na adres Urząd Miejski w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz lub drogą elektroniczną adres e - mail: bczerkawska@miedzyrzecz.pl w terminie do dnia 8 kwietnia 2022 r. godz. 14.00
IX. Opis sposobu obliczania ceny:
- Na załączonym formularzu ofertowym, należy przedstawić jednostkową cenę netto i brutto za 1 Mg oraz podać stawkę podatku VAT.
- Cenę należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
X. Informacje o formalnościach:
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi o wyniku postępowania wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. - Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, przedłoży Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
- Formularz ofertowy.
- Szczegółowy wykaz nieruchomości, z których planowane jest usunięcie azbestu i wyrobów zawierających azbest.
- Wzór oświadczenia
- Wzór oświadczenia (składowisko)
- Wzór wykazu wykonanych usług.
Zatwierdzam:
Z up. BURMISTRZA
mgr Tomasz Markiewicz
Zastępca Burmistrza
(data, podpis i pieczęć Kierownika Zamawiającego)
*) – niepotrzebne skreślić
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: zapytanie o wykonanie czynności usunięcia wyrobów zawierających azbestDrukuj informację Zamówienie publiczne: zapytanie o wykonanie czynności usunięcia wyrobów zawierających azbest
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-03-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Markiewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-03-31 21:09:06 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Marcin Rzepa |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-03-31 21:12:56 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Marcin Rzepa |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-04-01 08:43:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 445 raz(y) |