Ogłoszenie nr 510110083-N-2019 z dnia 03-06-2019 r.
Gmina Międzyrzecz: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. „Przebudowa drogi nr 003532 F wraz z budową oświetlenia i kanalizacji deszczowej w Kaławie”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535990-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. „Przebudowa drogi nr 003532 F wraz z budową oświetlenia i kanalizacji deszczowej w Kaławie”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WRG.271.17.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. „Przebudowa drogi nr 003532 F wraz z budową oświetlenia i kanalizacji deszczowej w Kaławie” w branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej. 2. Zadanie realizowane jest przy współfinansowaniu ze środków Funduszu Dróg Samorządowych w związku z czym terminowość przedmiotowej inwestycji jest sprawą nadrzędną. 3. Szczegółowy opis robót budowlanych polegających nadzorowaniu określa opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, opracowane dla zadania „PRZEBUDOWA DROGI NR 003532F WRAZ Z BUDOWĄ OŚWIETLENIA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ W KAŁAWIE” – sygnatura akt: WRG.271.10.2019, które dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.miedzyrzecz.pl.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 22850.44
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU DARO Dariusz Czapla
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kuratowskiej 5/9
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wlkp.
Kraj/woj.: lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 18880.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18880.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49200
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 13.05.2019 r.
WRG.271.17.2019
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. „Przebudowa drogi nr 003532 F wraz z budową oświetlenia i kanalizacji deszczowej w Kaławie”.
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
UL. RYNEK 1
66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELFON 095 7426930 FAX 095 7420228
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Działając na podstawie art. 92 ustawy prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
PHU DARO Dariusz Czapla, ul. Kuratowskiej 5/9, 66-400 Gorzów Wlkp.
Uzasadnienie:
Oferta nr 6 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryteria oceny ofert, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, ponieważ Zamawiający zwiększył tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Do upływu terminu składania ofert wpłynęły oferty 7 wykonawców:
Nr oferty
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Cena brutto
|
Pkt
|
Doświadczenie personelu Wykonawcy
|
Pkt
|
Łączna punktacja
|
1
|
Inwest-Projekt mgr inż. Dariusz Bury, Wołczkowo, ul. Majowa 7, 72-003 Dobra
|
26 937,00 zł
|
-
|
2 komplety usług
|
-
|
-
|
2
|
Usługi w Zakresie Inżynierii Budowlanej ANTECH mgr inż. Anna Owsianka, Stary Dwór 9, 56-120 Brzeg Dolny
|
26 000,00 zł
|
43,57
|
1 komplet
usług
|
0
|
43,57
|
3
|
Komplet Inwest sp. z o.o. sp.k.
ul. Małorolnych 24
66-400 Gorzów Wlkp.
|
33 087,00 zł
|
34,24
|
3 komplety usług
|
40
|
64,24
|
4
|
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FAWAL Filip Walczak, ul. Kobylogórska 16A, 66-400 Gorzów Wlkp.
|
49 200,00 zł
|
23,03
|
3 komplety usług
|
40
|
63,03
|
5
|
RDJ – Projektowanie-Nadzór-Wykonawstwo Robert Andruszko,
ul. Dębowa 18b, 72-004 Tanowo
|
27 000,00 zł
|
-
|
3 komplety usług
|
-
|
-
|
6
|
PHU DARO Dariusz Czapla,
ul. Kuratowskiej 5/9, 66-400 Gorzów Wlkp.
|
18 880,50 zł
|
60,00
|
3 komplety usług
|
40
|
100
|
7
|
Usługi Inżynierskie Wojciech Prochera, Nowa Wioska 5B, 66-218 Lubrza
|
23 985,00 zł
|
47,23
|
3 komplety usług
|
40
|
87,23
|
Informacja o wykluczeniu wykonawcy Inwest-Projekt mgr inż. Dariusz Bury, Wołczkowo, ul. Majowa 7, 72-003 Dobra.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że wykluczył wykonawcę z postępowania na wykonanie ww. zadania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy.
Uzasadnienie:
Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych pismem z dnia 26.04.2019 r. wezwał wykonawcę do oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, składanego na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, wyznaczając termin jego złożenia na 30.04.2019 r.
Wykonawca pozostawił wezwanie bez odpowiedzi.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12 z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia.
Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Informacja o odrzuceniu oferty wykonawcy Inwest-Projekt mgr inż. Dariusz Bury, Wołczkowo, ul. Majowa 7, 72-003 Dobra.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty Wykonawcy. Na podstawie art. 24 ust. 4 w związku z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy oferta złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania o udzielnie zamówienia zostaje odrzucona. Powód wykluczenia jak wyżej.
Informacja o wykluczeniu wykonawcy RDJ – Projektowanie-Nadzór-Wykonawstwo Robert Andruszko, ul. Dębowa 18b, 72-004 Tanowo.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że wykluczył wykonawcę z postępowania na wykonanie ww. zadania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy.
Uzasadnienie:
Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych pismem z dnia 26.04.2019 r. wezwał wykonawcę do oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, składanego na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, wyznaczając termin jego złożenia na 30.04.2019 r.
Zgodnie z § 14 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.) dokumenty lub oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.
Również zgodnie z zapisami pkt 7 SIWZ w przypadku oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale 6 SIWZ (również w przypadku ich złożenia w wyniku wezwania o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Wykonawca w dniu 29.04.2019 r. przesłał pocztą elektroniczną skan oświadczenia, w formie niezgodnej z wymogami wynikającymi z ww. rozporządzenia oraz SIWZ.
Oryginał dokumentu złożony został 07.05.2019 r., czyli po wyznaczonym terminie.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12 z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia.
Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Informacja o odrzuceniu oferty wykonawcy RDJ – Projektowanie-Nadzór-Wykonawstwo Robert Andruszko, ul. Dębowa 18b, 72-004 Tanowo.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty Wykonawcy. Na podstawie art. 24 ust. 4 w związku z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy oferta złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania o udzielnie zamówienia zostaje odrzucona. Powód wykluczenia jak wyżej.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 19.04.2019 r.
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Międzyrzecz przekazuje informacje z otwarcia ofert na ww. zadanie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 10 000,00 zł brutto.
Termin wykonania: 30.08.2019 r.