ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Obsługa interesantów

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-16 12:11:25 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Podstawa prawna:
  • Rozdział 8a Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.)
  • Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 09 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012 r. Nr 0, poz. 125)
Wymagane dokumenty:
  • wniosek o ustalenie numeru porządkowego (dostępny w Wydziale Gospodarki Mieniem i Rolnictwa i Sekretariacie)
  • kopia mapy: zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10.000 lub kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu.
Opłaty:
  • opłata skarbowa 17,00 zł, jeśli przeważająca funkcja budynku jest inna niż mieszkalna
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Gospodarki Mieniem i Rolnictwa (tel. 0–95 742 69 85)
 
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje
 
Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony