ˆ

Aktualne

Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa wyposażenia kuchennego i meblowego do oddziałów przedszkolnych w gminie Międzyrzecz

Szczegóły informacji

Dostawa wyposażenia kuchennego i meblowego do oddziałów przedszkolnych w gminie Międzyrzecz

Status: rozstrzygnięty

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki obce

Nr UZP: 583453-N-2018

Termin składania ofert / wniosków: 2018-07-12 13:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2018-07-12 13:15:00

Ogłoszono dnia: 2018-07-04 przez Katarzyna Szadkowska

Treść:

 
Międzyrzecz, 20.07.2018 r.
WRG.271.29.2018                                                                                                                     
 
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: „Dostawa wyposażenia kuchennego i meblowego do oddziałów przedszkolnych w gminie Międzyrzecz ”.
 
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
                                               UL. RYNEK 1
                                               66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELEFON 095 7426930    FAX 095 7426960
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 1 – Dostawa i montaż wyposażenia meblowego.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) zamawiający informuje, iż w toku prowadzonego postępowania dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
CEZAS Wiesław Halagiera
ul. Śląska 96, 66-400 Gorzów Wlkp.
 
Uzasadnienie:
Oferta nr 4 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryteria oceny ofert, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
 
Do upływu terminu składania ofert dla części 1 złożono 2 oferty:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Pkt
Dodatkowa gwarancja
Pkt
Liczba zatrudnionych osób niepełnosprawnych
Pkt
Łączna punktacja
3
Nowa Szkoła Sp. z o.o.,  ul. POW 25,
90-248 Łódź
25327,00 zł
-
24 miesiące
-
0
-
-
4
CEZAS Wiesław Halagiera
ul. Śląska 96
66-400 Gorzów Wlkp.
21980,10 zł
60
12 miesięcy
30
1
10
100
 
Informacja o odrzuceniu oferty Nowa Szkoła Sp. z o.o.,  ul. POW 25, 90-248 Łódź.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
 
Uzasadnienie:
Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wskazanie materiałów przy użyciu znaków towarowych, parametrów lub pochodzenia w opisie przedmiotu zamówienia należy rozmieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych materiałów stosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, a zamawiający dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych spełniających te same parametry techniczne i jakościowe jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia w pkt. 3. Zamawiający dopuścił zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych – nie gorszych niż wskazany. Wskazane parametry (charakterystyka) zastosowanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Badając ofertę wykonawcy zamawiający stwierdził, że w szczegółowym formularzu cenowym dla następujących pozycji wskazano odpowiedniki, które nie odpowiadają parametrom określonym w SIWZ, np.:
  • Poz. 1. Szafa ze schowkami/pojemnikami lub szufladami.
Opis produktu zgodnie z SIWZ:
Szafa ze schowkami/pojemnikami lub szufladami – wykonana z płyty laminowanej, korpus
w
kolorze popiel lub jasny szary, fronty kolorowe.
Wymiary wys. 1600 x szer. 900 x gł. 400 mm.Szafa zamierać musi min. 2 szuflady, zamykana na drzwi otwierane prawo i lewostronnie, wewnątrz minimum 2 półki.
Kolory frontów do aranżacji: pomarańczowy, waniliowy, biały, czerwony, żółty, zielony, szary, niebieski. Wykonawca wykona min. 3 aranżacje kolorystyczne z proponowanych kolorów – (nie muszą wszystkie występować) opisane zestawu meblowego oddzielenie do każdej z 2 sal przedszkolnych i przedłoży Zamawiającemu do akceptacji po podpisaniu umowy.
Produkt zaoferowany przez wykonawcę nie spełnia wymogów odnośnie kolorystyki – korpusy i fronty w kolorze brzoza, szafa nie posiada również szuflad.
  • Poz. 2. Zestaw meblowy – Witryna z szufladami.
Opis produktu zgodnie z SIWZ:
Witryna z szufladami, wykonana z płyty laminowanej, korpus w kolorze popiel lub jasny szary, fronty kolorowe.
Wymiary wys. 1600 x szer. 900 x gł. 400 mm.Witryna  zawierać musi min. 10 szuflad, zamykana na przeszklone drzwi otwierane prawo i lewostronnie, wewnątrz minimum 2 półki.
Kolory frontów do aranżacji: pomarańczowy, waniliowy, biały, czerwony, żółty, zielony, szary, niebieski.
Zaoferowany produkt zaoferowany przez wykonawcę nie spełnia wymogów odnośnie kolorystyki – korpusy w kolorze brzoza, szafa nie posiada również wymaganej ilości szuflad (8 zamiast 10).
  • Poz. 16. Wieszak wolnostojący – drewniany.  
Opis produktu zgodnie z SIWZ:
Wieszak wolnostojący – drewniany w kolorze brąz lub czarnym lub naturalnego drewna. Kolorystyka do ustalenia z dyrekcja placówki.Konstrukcja jak na zdjęciu. Wysokość – min. 180 cm, średnica podstawy i korony – min. 50 cm, wieszak posiada obrotową koronę.
Produkt zaoferowany przez wykonawcę to niezgodny z treścią SIWZ wieszak ubraniowy metaliczny. Kolor metalik.
 
W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art.  89 ust. 1 pkt 2 ustawy z uwagi na fakt, że jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 2 – Dostawa wyposażenia kuchennego.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) zamawiający informuje, iż w toku prowadzonego postępowania dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
CEZAS Wiesław Halagiera
ul. Śląska 96, 66-400 Gorzów Wlkp.
 
Uzasadnienie:
Oferta nr 4 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryteria oceny ofert, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, ponieważ zamawiający dokonał zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
 
Do upływu terminu składania ofert dla części 2 złożono 3 oferty:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Pkt
Dodatkowa gwarancja
Pkt
Liczba zatrudnionych osób niepełnosprawnych
Pkt
Łączna punktacja
1
GAMA Plawgo & Zawisza Spółka Jawna, ul. Szczecińska 25A, 75-122 Koszalin
24 270,36 zł
-
12 miesięcy
-
1
-
-
2
ULTON S.C., ul. Cicha 10, 66-400 Gorzów Wlkp.
20 526,49 zł
-
12 miesięcy
-
0
-
-
4
CEZAS Wiesław Halagiera
ul. Śląska 96
66-400 Gorzów Wlkp.
23 192,88 zł
60
12 miesięcy
30
1
10
100
 
Informacja o odrzuceniu oferty GAMA Plawgo & Zawisza Spółka Jawna, ul. Szczecińska 25A, 75-122 Koszalin.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
 
Uzasadnienie:
Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wskazanie materiałów przy użyciu znaków towarowych, parametrów lub pochodzenia w opisie przedmiotu zamówienia należy rozmieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych materiałów stosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, a zamawiający dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych spełniających te same parametry techniczne i jakościowe jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia w pkt. 3. Zamawiający dopuścił zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych – nie gorszych niż wskazany. Wskazane parametry (charakterystyka) zastosowanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Badając ofertę wykonawcy zamawiający stwierdził, że w szczegółowym formularzu cenowym dla następujących pozycji wskazano odpowiedniki, które nie odpowiadają parametrom określonym w SIWZ, np.:
  • Poz. 3. Zlew z baterią.
Opis produktu zgodnie z SIWZ:
Zlew z baterią – zlewozmywak, jednokomorowy stalowy z ociekaczem, głębokość 150mm, wymiary: szer. 4350 mm, długość 760 mm, wpuszczany w blat. Do zlewu należy dołączyć: elementy mocujące, uszczelki nablatowe, zaślepkę otworu pod baterię oraz zestaw odpływowy z korkiem automatycznym. Zlew winien być dopasowany do szafki 45 cm szer.
Bateria do zlewozmywaka:ścienna, Materiał wykonania: mosiądz, stal nierdzewna. Wymiary głowicy G1/2". Do baterii należy dołączyć: 2 x stałe przyłącza z gwintem męskim G 1/2",
z wbudowanymi filtrami wstępnego oczyszczania.
Produkt zaoferowany przez wykonawcę zlewozmywak KUCHINOX SKS 010T jest niezgodny z wymogami określonymi w SIWZ gdyż nie posiada ociekacza.
 
W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art.  89 ust. 1 pkt 2 ustawy z uwagi na fakt, że jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Informacja o odrzuceniu oferty ULTON S.C., ul. Cicha 10, 66-400 Gorzów Wlkp.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
Uzasadnienie:
Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z ofertą powinien złożyć formularz cenowy stanowiący załącznik nr 5B do SIWZ. Ww. wykaz stanowi integralną część oferty i powinien zawierać nazwę oferowanego produktu (markę) oraz jego opis. Przedstawiony do oferty załącznik nie zawiera informacji żądanych przez Zamawiającego w kolumnie 8, w której Wykonawca powinien wpisać formułę „zgodnie z SIWZ” jeżeli oferowany jest produkt spełniający wymagania Zamawiającego lub wskazać nazwę oferowanego produktu równoważnego (zamiennika) oraz jego opis celem wykazania równoważności. Brak ww. informacji stanowi niezgodność oferty z treścią SIWZ niemożliwą do poprawy przez Zamawiającego w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy.
W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art.  89 ust. 1 pkt 2 ustawy z uwagi na fakt, że jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 12.07.2018 r.
 
WRG.271.29.2018
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Dotyczy: „Dostawa wyposażenia kuchennego i meblowego do oddziałów przedszkolnych w gminie Międzyrzecz
 
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Międzyrzecz przekazuje informacje z otwarcia ofert na ww. zadanie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwoty:
Część 1 – 22 738,00 zł brutto,
Część 2 – 21 557,00 zł brutto.
 
W wymaganym terminie dla części 1 wpłynęły 2 oferty:
 
nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Dodatkowa gwarancja
Liczba zatrudnionych osób niepełnosprawnych
Warunki płatności
3
Nowa Szkoła Sp. z o.o.,
ul. POW 25, 90-248 Łódź
25 327,00 zł
24 miesiące
0
zgodnie ze wzorem umowy
4
CEZAS Wiesław Halagiera
ul. Śląska 96
66-400 Gorzów Wlkp.
19 299,60 zł
12 miesięcy
1
zgodnie ze wzorem umowy
Termin wykonania: 24 sierpnia 2018 r.
W wymaganym terminie dla części 2 wpłynęły 3 oferty:
 
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Dodatkowa gwarancja
Liczba zatrudnionych osób niepełnosprawnych
Warunki płatności
1
GAMA Plawgo & Zawisza Spółka Jawna, ul. Szczecińska 25A, 75-122 Koszalin
24 270,36 zł
12 miesięcy
1
zgodnie ze wzorem umowy
2
ULTON S.C., ul. Cicha 10, 66-400 Gorzów Wlkp.
20 526,49 zł
12 miesięcy
0
zgodnie ze wzorem umowy
4
CEZAS Wiesław Halagiera
ul. Śląska 96
66-400 Gorzów Wlkp.
23 192,88
12 miesięcy
1
zgodnie ze wzorem umowy
Termin wykonania: do 24 sierpnia 2018 r.
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyla informację: Katarzyna Szadkowska Data wytworzenia informacji: 2018-07-04 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Szadkowska Data wprowadzenia do BIP 2018-07-04 12:15:20
Wprowadził informację do BIP: Katarzyna Szadkowska Data udostępnienia informacji: 2018-07-04 12:19:24
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Dembowy Data ostatniej zmiany: 2018-07-20 15:16:16
Artykuł był wyświetlony: 189 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu