ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zezwolenie na usunięcie drzew i krzewów z terenu nieruchomości

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-16 10:01:49 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

PODSTAWA PRAWNA:
Art. 83 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity: Dz. U. z dnia 30 kwietnia 2004 r. Nr 92, poz. 880).

WYMAGANE DOKUMENTY:
1.   Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew / krzewów,
2.   Załączniki:

  • w przypadku, gdy usunięcie drzew związane jest z budową domu lub infrastruktury technicznej:
    -  projekt zagospodarowania działki z naniesionymi drzewami i krzewami,
    -  decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
  • w przypadku usunięcia drzew i krzewów z pasa drogowego:
    -  plan wyrębu drzew i krzewów,
    -  uzgodnienie planu wyrębu z Wojewódzkim Konserwatorem Przyrody w Gorzowie Wlkp.

OPŁATY SKARBOWE:
• wniosek – 5,00 zł,
• załącznik – 0,50 zł,
• zezwolenie – 76,00 zł (nie dotyczy jednostek budżetowych).

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony