ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o III sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbyła się 20 czerwca 2024 r. o godz. 8.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-06-25 13:58:16 przez Monika Wydrych

Akapit nr - brak tytułu

 
 
 
Biuletyn Informacji Publicznej
 
Informacja o III sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbyła się 20 czerwca 2024 r. o godz. 8.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
 
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Porządek obrad.
  3. Raport z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii Gminy Międzyrzecz za 2023 rok.
  4. Raport o stanie Gminy Międzyrzecz za 2023 rok.
  5. Debata nad raportem.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Międzyrzecza wotum zaufania – uchwała nie została podjęta.
  7. Przedstawienie sprawozdania finansowego, sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz za 2023 rok oraz informacji o stanie mienia komunalnego Gminy Międzyrzecz.
  8. Odczytanie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Zielonej Górze w sprawie wydania opinii o przedstawionym przez Burmistrza Międzyrzecza sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz za rok 2023.
  9. Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Międzyrzeczu o udzielenie Burmistrzowi Międzyrzecza absolutorium za 2023 rok.
  10. Odczytanie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Zielonej Górze w sprawie wydania opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Międzyrzeczu o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Międzyrzecza z tytułu wykonania budżetu gminy za 2023 rok.
  11. Dyskusja nad sprawozdaniem finansowym, sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz oraz informacją o stanie mienia Gminy.
  12. Podjęcie uchwały nr III/20/24 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz za rok 2023.
  13.  Podjęcie uchwały nr III/21/24 w sprawie absolutorium dla Burmistrza Międzyrzecza.
  14. Podjęcie uchwały nr III/22/24 w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Międzyrzecz.
  15. Podjęcie uchwały nr III/23/24 w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego pomiędzy drogą ekspresową S3 i ulicą Malczewskiego w Międzyrzeczu.
  16. Podjęcie uchwały nr III/24/24 w sprawie wyrażenia zgody na przeznaczenie nieruchomości do zbycia.
  17. Podjęcie uchwały nr III/25/24 w sprawie wyrażenia zgody na przeznaczenie nieruchomości do zbycia.
  18. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne przejęcie od Skarbu Państwa działki położonej na terenie m. Międzyrzecz - uchwała nie została podjęta.
  19. Podjęcie uchwały nr III/26/24 w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowych na okres 5 lat.
  20. Podjęcie uchwały nr III/27/24 w sprawie wyrażenia woli kontynuacji członkostwa Gminy Międzyrzecz w Stowarzyszeniu Lokalna Grupa Rybacka Obra - Warta.
  21. Podjęcie uchwały nr III/28/24 w sprawie wyrażenia woli utworzenia Centrum Usług Społecznych w Międzyrzeczu.
  22. Podjęcie uchwały nr III/29/24 w sprawie przyjęcia Planu Rozwoju Usług Społecznych i Deinstytucjonalizacji dla Gminy Międzyrzecz na lata 2024-2027.
  23. Podjęcie uchwały nr III/30/24 w sprawie ustalenia czasu bezpłatnego nauczania, wychowania i opieki oraz wysokości opłaty za korzystanie z wychowania przedszkolnego uczniów objętych wychowaniem przedszkolnym w publicznych przedszkolach oraz oddziałach przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych, prowadzonych przez Gminę Międzyrzecz.
  24.  Podjęcie uchwały nr III/31/24 zmieniającej uchwałę w sprawie określenia zasad udzielania dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, położonych na terenie gminy Międzyrzecz.
  25. Podjęcie uchwały nr III/32/24 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2024.
  26. Podjęcie uchwały nr III/33/24 zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2024-2056.
  27. Podjęcie uchwały nr III/34/24 w sprawie rozpatrzenia petycji.
  28. Podjęcie uchwały nr III/35/24 w sprawie zmiany planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Międzyrzeczu.
  29. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  30. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  31. Interpelacje i zapytania na piśmie.
  32. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
  33. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
  w Międzyrzeczu
 
   Marek Cieloch
« powrót do poprzedniej strony