ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zawiadomienie o zebraniu materiału dowodowego w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na dz. nr ewid. 17/23 w obrębie geodezyjnym Kuźnik, gmina Międzyrzecz.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-07-09 10:52:51 przez Paweł Jurasik

Akapit nr - brak tytułu

Międzyrzecz, dnia 8 lipca 2024 r.
BURMISTRZ MIĘDZYRZECZA
               Rynek 1
       66-300 Międzyrzecz
 
 
Znak sprawy: WPP.6730.73.2024.PJ
 
O B W I E S Z C Z E N I E
 
      Działając na podstawie art. 10 § 1, art. 49 i art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572, zw. dalej k.p.a.), w związku z toczącym się postępowaniem administracyjnym wszczętym na wniosek złożony przez Inwestora w dniu 22.04.2024 r.
 
z a w i a d a m i a m
 
 
o zebraniu materiału dowodowego w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na dz. nr ewid. 17/23  w obrębie geodezyjnym Kuźnik, gmina Międzyrzecz.
      W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty wywieszenia niniejszego obwieszczenia strony mogą zapoznać się z zebranym w przedmiotowej sprawie materiałem dowodowym i wypowiedzieć, co do zebranych dowodów i materiałów
oraz zgłoszonych żądań.
      Z uwagi na konieczność dotrzymania terminu umożliwiającego stronom wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, na podstawie art. 36 k.p.a., zawiadamiam o przesunięciu terminu załatwienia przedmiotowej sprawy do dnia 31 lipca 2024 r.
      Zgodnie z art. 37 § 1 k.p.a., służy stronie prawo  do  wniesienia  ponaglenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp., za pośrednictwem Burmistrza Międzyrzecza,  jeżeli:  nie załatwiono  sprawy w  terminie  określonym w art.  35 lub  przepisach  szczególnych  ani  w terminie wskazanym zgodnie z art.  36 § 1; postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy. Ponaglenie musi zawierać uzasadnienie.
 
Z up. BURMISTRZA
MIĘDZYRZECZA
 
(-) Adriana Dydyna-Marycka
Zastępca Burmistrza
 
Miejsce wywieszenia:
Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Międzyrzecz
 
« powrót do poprzedniej strony