Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Informacja o organizacji XXVI sesji Rady Miejskiej w dniu 28.12.2012 r. o godz. 10.00 w sali nrad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-12-28 07:38:49 przez Marcin Rzepa
Akapit nr - brak tytułu
Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej.
Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym, art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. - zgodnie z zapisem § 35 pkt 8 Statutu Gminy Międzyrzecz informuję, że
28.12.2012 r. o godz. 1000
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XXVI sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XXVI sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
1. Sprawy regulaminowe:
a) otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b) ustalenie porządku obrad.
2. Przyjęcie protokołu z XXV sesji Rady Miejskiej.
3. Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2012.
4. Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2012 – 2032.
5. Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie ustalenia niezrealizowanych wydatków budżetu Gminy Międzyrzecz na rok 2012, które nie wygasają z upływem roku budżetowego.
6. Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2013 – 2032.
7. Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2013.
a) odczytanie projektu uchwały budżetowej,
b) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,
c) przedstawienie opinii Komisji Przestrzegania prawa i Gospodarki Finansowej,
d) przedstawienie stanowiska Burmistrza w sprawie uwag zawartych w opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej oraz opinii Komisji Przestrzegania Prawa i Gospodarki Finansowej,
e) dyskusja nad wniesionym projektem i ewentualnie zgłoszonymi poprawkami,
f) głosowanie nad projektem uchwały budżetowej.
8. Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie zatwierdzenia zmian z Planie Odnowy Miejscowości Bobowicko na lata 2011 – 2018.
9. Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie przyjęcia „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Międzyrzecz na lata 2012 – 3032”.
10. Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz terminu złożenia pierwszej deklaracji.
11. Podjęcie uchwały (projekt nr 9) w sprawie stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
12. Podjęcie uchwały (projekt nr 10) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowych na okres do 3 lat.
13. Podjęcie uchwały (projekt nr 11) w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy udziału 53/100 części nieruchomości zabudowanej na okres do 10 lat.
14. Podjęcie uchwały (projekt nr 12) w sprawie skargi na Burmistrza Międzyrzecza.
15. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
16. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
17. Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
18. Wolne wnioski i informacje.
19. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
(-)mgr Maciej Rębacz
w Międzyrzeczu
(-)mgr Maciej Rębacz