ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Obwieszczenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

zawiadomienie o zebraniu materiału dowodowego przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej na terenie części działki nr ewid. 138 położonej w obrębie ewidencyjnym 11-Nietoperek, gm. Międzyrzecz

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-01-30 11:27:34 przez Marcin Mokrzycki

Akapit nr - brak tytułu

Międzyrzecz, 2024.01.29
BURMISTRZ MIĘDZYRZECZA
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
 
znak sprawy: WPP.6220.14.2023.MM
 
OBWIESZCZENIE
 
      Burmistrz Międzyrzecza, działając na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775 z późn. zm.),
 
zawiadamia
 
że w wyniku prowadzonego postępowania administracyjnego na wniosek podmiotu planującego podjęcie realizacji przedsięwzięcia – PCWO ENERGY PROJEKT Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Emilii Plater 53 – zebrano dowody i materiały niezbędne do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej na terenie części działki nr ewid. 138 położonej w obrębie ewidencyjnym 11-Nietoperek, gm. Międzyrzecz.
      Jednocześnie informuję, że w toku prowadzonego postępowania administracyjnego uzyskano opinie o braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko:
  • opinia znak: WZŚ.4220.46.2024.DM z dnia 26.01.2024 r. wydana przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp.,
  • opinia sanitarna znak: NZ.9022.12.2024 z dnia 22.01.2024 r. wydana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Międzyrzeczu,
  • opinia znak: PG.ZZŚ.4901.12.2024.EM z dnia 25.01.2024 r. wydana przez Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Gorzowie Wlkp.
      W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty wywieszenia niniejszego obwieszczenia można zapoznać się aktami sprawy, a także wypowiedzieć co do zebranych dowodów i materiałów w niniejszej sprawie.
      Informacje dotyczące prowadzonego postępowania mogą być udzielane poprzez kontakt telefoniczny z Wydziałem Planowania Przestrzennego pod numerem 95 742 69 66 (w godzinach urzędowania), pocztą tradycyjną, drogą elektroniczną ( ) lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAP (www.epuap.gov.pl).
 
Z up. BURMISTRZA
(-) mgr Tomasz Markiewicz
Zastępca Burmistrza
 
Miejsce wywieszenia:
Biuletyn Informacji Publicznej - Gminy Międzyrzecz
« powrót do poprzedniej strony