ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Obwieszczenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zawiadomienie o zebraniu materiału dowodowego w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie altany śmietnikowej wraz z zagospodarowaniem terenu na części działki o nr ewid. 286/34, położonej w obrębie Międzyrzecz-1, gmina Międzyrzecz i przesunięciu terminu załatwienia przedmiotowej sprawy.

Informacja ogłoszona dnia 2024-07-02 08:19:37 przez Aleksandra Jakubiak-Tatur

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
  Międzyrzecz, dnia 28 czerwca 2024 r.
BURMISTRZ MIĘDZYRZECZA
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
 
Znak sprawy: WPP.6730.45.2024.AJ
 
  O B W I E S Z C Z E N I E
 
      Działając na podstawie art. 10 § 1, art. 49 i art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572, zw. dalej k.p.a.), w związku z toczącym się postępowaniem administracyjnym wszczętym na wniosek złożony przez Inwestora w dniu 12 marca 2024 r., skorygowany i uzupełniony pismem złożonym w dniu 15 marca 2024 r.       
 
z a w i a d a m i a m
 
o zebraniu materiału dowodowego w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie altany śmietnikowej wraz z zagospodarowaniem terenu na części działki o nr ewid. 286/34, położonej w obrębie Międzyrzecz-1, gmina Międzyrzecz.
      W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty wywieszenia niniejszego obwieszczenia strony mogą zapoznać się z zebranym w przedmiotowej sprawie materiałem dowodowym i wypowiedzieć, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
      Z uwagi na konieczność dotrzymania terminu umożliwiającego stronom wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, na podstawie art. 36 k.p.a., zawiadamiam o przesunięciu terminu załatwienia przedmiotowej sprawy do dnia 31 lipca 2024 r.
     Zgodnie z art. 37 § 1 k.p.a., służy stronie prawo do wniesienia ponaglenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp., za pośrednictwem Burmistrza Międzyrzecza, jeżeli: nie załatwiono  sprawy w  terminie  określonym  w art.  35 lub  przepisach  szczególnych  ani  w terminie wskazanym zgodnie z art.  36 § 1; postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy. Ponaglenie musi zawierać uzasadnienie.
 
 
Z up. BURMISTRZA
MIĘDZYRZECZA
(-) Adriana Dydyna-Marycka
Zastępca Burmistrza
 
Miejsce wywieszenia:
Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Międzyrzecz

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Adriana Dydyna-Marycka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-07-02 08:09:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Aleksandra Jakubiak-Tatur
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-07-02 08:19:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Aleksandra Jakubiak-Tatur
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-07-02 08:19:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
9 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony