Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Informacja o XVI sesji Rady Miejskiej, która odbyła się, 31 stycznia 2012 r., o godz. 11.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
Porządek obrad:
1. Sprawy regulaminowe:
a) otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b) przyjęcie porządku obrad.
2. Przyjęcie protokołu z XV sesji Rady Miejskiej.
3. Interpelacje i zapytania.
4. Przedstawienie najważniejszych zadań inwestycyjnych przewidzianych do realizacji przez gminę Międzyrzecz w 2012 r. – w tym inwestycji niezakończonych w 2011 r.
5. Sprawozdanie z prac komisji Rady Miejskiej.
6. Uchwała Nr XVI/118/12 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umów dzierżawy gruntu na okres powyżej 3 lat na terenie ośrodka wypoczynkowego „Głębokie”
w Głębokim.
7. Uchwała Nr XVI/119/12 w sprawie skargi na Burmistrza Międzyrzecza.
8. Uchwała Nr XVI/120/12 w sprawie powołania radnych do składu komisji.
9. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
10. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
11. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
12. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
(-) mgr Maciej Rębacz