Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-14 19:08:30 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
UWAGA!!!
INFORMACJA
o zmianie godzin pracy Urzędu Stanu Cywilnego w okresie od 1 grudnia - 13 grudnia 2012 roku.
1 grudnia 2012 r. (sobota)
Urząd Stanu Cywilnego będzie czynny w godzinach od 9.00 do 16.00.
Dnia 4 grudnia 2012 r. (wtorek)
Urząd Stanu Cywilnego jest nieczynny.
W dniach:
3 grudnia 2012 r. i 5 grudnia 2012r. oraz od 10 grudnia do 13 grudnia 2012r.
Urząd Stanu Cywilnego będzie czynny w godzinach od 7.30 do 14.30.
Natomiast dnia:
6 grudnia 2012r.będzie czynny
w godzinach od 9.00 do 16.00,
7 grudnia 2012r.będzie czynny
w godzinach od 8.00 do 15.00.
Za wynikłe utrudnienia przepraszamy.
|
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
|
godziny pracy Urzędu
|
Wydziały Urzędu znajdujące się przy ul. Rynek 1 i Rynek 7
|
poniedziałek od 7.30 – 16.30
|
od wtorku do czwartku od 7.30 – 15.30
|
w piątek od 7.30 – 14.30
|
Wydział Planowania Przestrzennego
w środy interesantów przyjmuje od godz. 14.00 Wydział Spraw Obywatelskich przyjmuje interesantów w godz.: poniedziałek 7.30 – 16.00 wtorek – czwartek 7.30 – 15.00 piątek 7.30 – 14.00 |
Referat Obsługi Funduszu Alimentacyjnego
znajdujący się przy ul. Wojska Polskiego 13 B |
od poniedziałku do piątku od 7.00 – 15.00
|
Zarządzenie Nr 39/2010 Burmistrza Międzyrzecza z dnia 17 maja 2010 roku w sprawie zmiany załącznika Nr 1 do Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu.
Zarządzenie Nr 96/2009 Burmistrza Międzyrzecza - Komisarza Rządowego z dnia 2 grudnia 2009 roku dotyczące określenia dni wolnych od pracy w 2010 roku.
Zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Osoby Pełniącej Funkcję Organu Gminy Nr 98/2008 z dnia 18 grudnia 2008 roku ustala się dni wolne od pracy dla pracowników Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu w 2008 roku.