Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Zezwolenie na usunięcie drzew i krzewów z terenu nieruchomości
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-16 10:01:49 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
PODSTAWA PRAWNA:
Art. 83 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity: Dz. U. z dnia 30 kwietnia 2004 r. Nr 92, poz. 880).
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew / krzewów,
2. Załączniki:
-
w przypadku, gdy usunięcie drzew związane jest z budową domu lub infrastruktury technicznej:
- projekt zagospodarowania działki z naniesionymi drzewami i krzewami,
- decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, -
w przypadku usunięcia drzew i krzewów z pasa drogowego:
- plan wyrębu drzew i krzewów,
- uzgodnienie planu wyrębu z Wojewódzkim Konserwatorem Przyrody w Gorzowie Wlkp.
OPŁATY SKARBOWE:
• wniosek – 5,00 zł,
• załącznik – 0,50 zł,
• zezwolenie – 76,00 zł (nie dotyczy jednostek budżetowych).