Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Zawiadomienie o zebraniu materiału dowodowego w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na przebudowie i rozbudowie budynku handlowo-usługowego na terenie działki o nr ewid. 312/2, położonej w obrębie Międzyrzecz-1, gmina Międzyrzecz.
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-07-19 14:13:45 przez Paweł Jurasik
Akapit nr - brak tytułu
Międzyrzecz, dnia 19 lipca 2024 r.
BURMISTRZ MIĘDZYRZECZA
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
Znak sprawy: WPP.6730.34.2024.PW
O B W I E S Z C Z E N I E
Działając na podstawie art. 10 § 1, art. 49 i art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572, zw. dalej k.p.a.) oraz art. 53 ust. 1c, w związku z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm., zw. dalej u.p.z.p.), w związku z toczącym się postępowaniem administracyjnym, wszczętym na wniosek złożony w dniu 29 lutego 2024 r., uzupełniony w dniu 22 kwietnia 2024 r. oraz zmieniony w dniach 17 maja 2024 r. i 13 czerwca 2024 r. przez Inwestora,
z a w i a d a m i a m
o zebraniu materiału dowodowego w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na przebudowie i rozbudowie budynku handlowo-usługowego na terenie działki o nr ewid. 312/2, położonej w obrębie Międzyrzecz-1, gmina Międzyrzecz.
Na podstawie art. 49a k.p.a. niniejszego zawiadomienia dokonuje się z uwagi na fakt, iż w postępowaniu bierze udział więcej niż dwadzieścia stron.
Ponadto zgodnie z art. 53 ust. 1 c, w związku z art. 64 ust. 1 u.p.z.p. zawiadomienie kierowane jest również do stron posiadających interes prawny dotyczący nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, znajdującej się w bezpośrednim sąsiedztwie terenu inwestycji.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty wywieszenia niniejszego obwieszczenia strony mogą zapoznać się z zebranym w przedmiotowej sprawie materiałem dowodowym i wypowiedzieć, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Informacje dotyczące prowadzonego postępowania mogą być udzielane poprzez kontakt telefoniczny z Wydziałem Planowania Przestrzennego pod numerem 95 742 69 66 (w godzinach urzędowania), pocztą tradycyjną, za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAP (www.epuap.gov.pl) lub osobiście w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu, Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz (pokój 304), w godzinach pracy urzędu.
Z uwagi na konieczność dotrzymania terminu umożliwiającego stronom wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, na podstawie art. 36 k.p.a., zawiadamiam o przesunięciu terminu załatwienia przedmiotowej sprawy do dnia 23 sierpnia 2024 r.
Zgodnie z art. 37 § 1 k.p.a., służy stronie prawo do wniesienia ponaglenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp., za pośrednictwem Burmistrza Międzyrzecza, jeżeli: nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1; postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy. Ponaglenie musi zawierać uzasadnienie.
Z up. BURMISTRZA
MIĘDZYRZECZA
(-) Tomasz Markiewicz
Zastępca Burmistrza
Miejsce wywieszenia:
Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Międzyrzecz