Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Obwieszczenia

Szczegóły informacji

Zawiadomienie o zebraniu materiału dowodowego w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na zmianie sposobu użytkowania budynków biurowo-magazynowych związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą oraz budynku mieszkalnego na budynki gospodarcze oraz budynek mieszkalny jednorodzinny w zabudowie zagrodowej wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą na terenie części działek o nr ewid. 172/6, 172/3 i 171, położonych w obrębie Kaława, gmina Międzyrzecz.

Informacja ogłoszona dnia 2024-05-13 13:41:01 przez Paweł Jurasik

Akapit nr 1 - brak tytułu

  Międzyrzecz, dnia 10 maja 2024 r.
BURMISTRZ MIĘDZYRZECZA
                 Rynek 1
       66-300 Międzyrzecz
 
Znak sprawy: WPP.6730.136.2023.PW
 
O B W I E S Z C Z E N I E
 
      Działając na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572) oraz art. 53 ust. 1c, w związku z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu  i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.), w związku z toczącym się postępowaniem administracyjnym, wszczętym na wniosek złożony w dniu 04 grudnia 2023 r., uzupełniony i skorygowany w dniu 21 stycznia 2024 r. oraz zmieniony w dniach 20 lutego 2024 r. i 17 kwietnia 2024 r. przez inwestora
 
z a w i a d a m i a m
 
o zebraniu materiału dowodowego w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na zmianie sposobu użytkowania budynków biurowo-magazynowych związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą oraz budynku mieszkalnego na budynki gospodarcze oraz budynek mieszkalny jednorodzinny w zabudowie zagrodowej wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą na terenie części działek o nr ewid. 172/6, 172/3 i 171, położonych w obrębie Kaława, gmina Międzyrzecz.
      Niniejszego zawiadomienia dokonuje się z uwagi na fakt, iż nieruchomość bezpośrednio sąsiadująca z terenem inwestycji posiada nieuregulowany stan prawny.
      Jednocześnie wskazać należy, iż ma ono zastosowanie jedynie do stron posiadających interes prawny dotyczący nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym.
      W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty wywieszenia niniejszego obwieszczenia strony mogą zapoznać się z zebranym w przedmiotowej sprawie materiałem dowodowym i wypowiedzieć, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
      Informacje dotyczące prowadzonego postępowania mogą być udzielane poprzez kontakt telefoniczny z Wydziałem Planowania Przestrzennego pod numerem 95 742 69 66 (w godzinach urzędowania), pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAP (www.epuap.gov.pl).
      Z uwagi na konieczność dotrzymania terminu umożliwiającego stronom wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, na podstawie art. 36 k.p.a., zawiadamiam o przesunięciu terminu załatwienia przedmiotowej sprawy do dnia 14 czerwca 2024 r.
      Zgodnie z art. 37 § 1 k.p.a., służy stronie prawo do wniesienia ponaglenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp., za pośrednictwem Burmistrza Międzyrzecza, jeżeli: nie załatwiono sprawy w terminie określonym   w art.  35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art.  36 § 1; postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy. Ponaglenie musi zawierać uzasadnienie.
 
Z up. BURMISTRZA
MIĘDZYRZECZA
            (-) Tomasz Markiewicz
Zastępca Burmistrza
Miejsce wywieszenia:
Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Międzyrzecz

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-05-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Markiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-05-13 13:40:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Jurasik
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-05-13 13:41:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Jurasik
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-05-13 13:41:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
34 raz(y)