Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowejDrukuj informacjęSprawa: zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowejSzczegóły informacji
zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2012-12-20 14:49:32
Termin załatwienia
7 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia imprezy masowej
Osoba kontaktowa
Mieczysław Witczak
Miejsce załatwienia
Rynek 1, pok. 101, 101a
Telefon kontaktowy
95 742 69 50
Adres e-mail
mwitczak@miedzyrzecz.pl
Miejsce odbioru
Rynek 1, pok. 101, 101a
Wymagane Dokumenty
Wniosek o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej wraz z załącznikami wyszczególnionymi we wniosku. Wniosek należy złożyć najpóźniej na 30 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia imprezy masowej. Niezbędne załączniki powinny być złożone najpóźniej na 14 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia imprezy masowej.
Czas realizacji
Organ wydaje zezwolenie albo odmawia jego wydania w terminie co najmniej 7 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia imprezy masowej.
Opłaty
Informacja na temat opłaty skarbowej znajduje się we wzorze wniosku o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej.
Tryb odwoławczy
Od wydanej decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp.
Podstawa prawna
a) ustawa z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. Nr 62, poz.504 z późn. zm.),
b) ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012 r., poz. 1282).