Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 8Drukuj informację Ogłoszenie numer: 8Szczegóły informacji
Ogłoszenie: kierownik Wydziału Gospodarki Komunalnej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Wydział Gospodarki Komunalnej, ul. Rynek 7, 66-300 Międzyrzecz
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Data udostępnienia: 2023-05-29
Ogłoszono dnia: 2023-05-29
Termin składania dokumentów: 2023-06-23 14:00:00
Nr ogłoszenia: 8
Id ogłoszenia: WOA.210.8.2023
Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne:
* wykształcenie wyższe,
* co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, - obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość aktów prawnych:
- Ustawa o samorządzie gminnym,
- Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
- Ustawa Prawo ochrony środowiska,
- Ustawa o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków,
- Ustawa o odpadach,
- Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- Ustawa Ordynacja podatkowa,
- Ustawa Prawo przedsiębiorców,
- Ustawa o podatkach i opłatach lokalnych,
- Ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
- Ustawa Prawo wodne,
- Ustawa Prawo energetyczne,
- Ustawa o drogach publicznych,
- Ustawa Prawo o ruchu drogowym,
- Ustawa o ochronie przyrody,
- Ustawa o cmentarzach i chowaniu zmarłych,
- Ustawa o grobach i cmentarzach wojennych.
- Ustawa o gospodarce komunalnej,
- Kodeks spółek handlowych,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- Ustawa o zamówieniach publicznych, - znajomość struktury organizacyjnej i zadań Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność pracy samodzielnej, jak i współpracy w zespole,
- dyspozycyjność,
- wysoka kultura osobista,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Organizacja i nadzór nad pracą pracowników Wydziału w tym między innymi nad prowadzonymi sprawami z zakresu:
- zarządzania gminnymi drogami publicznymi i drogami wewnętrznymi Gminy Międzyrzecz,
- oświetlenia drogowego,
- ochrony i kształtowania środowiska naturalnego, w tym utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy,
- tworzenia, utrzymywania terenów zielonych,
- gospodarki odpadami,
- gospodarki mieszkaniowej,
- planowania celów wydatkowania środków z opłat i kar za korzystanie ze środowiska,
- spółek z udziałem Gminy,
- nadzorowania inwestycji i remontów kapitalnych realizowanych przez spółki w ramach czynszu dzierżawnego,
- tworzenia, utrzymywania, nadzoru i administrowania nad cmentarzami komunalnymi i wojennymi,
- zarządzania przystankami autobusowymi,
- zarządzania i utrzymania szaletów miejskich,
- tworzenia, organizacji i utrzymania targowiska,
- zarządzania i utrzymania siecią kanalizacji deszczowej,
- kontroli gospodarki odpadami i gospodarki ściekowej,
2) Nadzór nad prowadzeniem postępowań administracyjnych oraz wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu działania wydziału.
3) Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej oraz Zarządzeń Burmistrza.
4) Współdziałanie i nadzór w organizowanych przetargach z zakresu działania wydziału.
5) Przygotowywanie odpowiedzi na złożone skargi, wnioski i interpelacje w zakresie spraw prowadzonych przez wydział.
6) Przygotowywanie ocen, analiz, informacji, sprawozdań z zakresu wydziału.
7) Przygotowywanie propozycji do projektu planu budżetu Gminy w zakresie działania wydziału.
- zarządzania gminnymi drogami publicznymi i drogami wewnętrznymi Gminy Międzyrzecz,
- oświetlenia drogowego,
- ochrony i kształtowania środowiska naturalnego, w tym utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy,
- tworzenia, utrzymywania terenów zielonych,
- gospodarki odpadami,
- gospodarki mieszkaniowej,
- planowania celów wydatkowania środków z opłat i kar za korzystanie ze środowiska,
- spółek z udziałem Gminy,
- nadzorowania inwestycji i remontów kapitalnych realizowanych przez spółki w ramach czynszu dzierżawnego,
- tworzenia, utrzymywania, nadzoru i administrowania nad cmentarzami komunalnymi i wojennymi,
- zarządzania przystankami autobusowymi,
- zarządzania i utrzymania szaletów miejskich,
- tworzenia, organizacji i utrzymania targowiska,
- zarządzania i utrzymania siecią kanalizacji deszczowej,
- kontroli gospodarki odpadami i gospodarki ściekowej,
2) Nadzór nad prowadzeniem postępowań administracyjnych oraz wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu działania wydziału.
3) Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej oraz Zarządzeń Burmistrza.
4) Współdziałanie i nadzór w organizowanych przetargach z zakresu działania wydziału.
5) Przygotowywanie odpowiedzi na złożone skargi, wnioski i interpelacje w zakresie spraw prowadzonych przez wydział.
6) Przygotowywanie ocen, analiz, informacji, sprawozdań z zakresu wydziału.
7) Przygotowywanie propozycji do projektu planu budżetu Gminy w zakresie działania wydziału.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym, zlokalizowanym na pierwszym piętrze budynku, przy ul. Rynek 7 w Międzyrzeczu, a przydzielone niektóre zadania wykonywane na terenie Gminy Międzyrzecz. Podstawowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, który wykorzystywany będzie powyżej 4 godzin dziennie.
Pomieszczenie pracy wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe.
W trakcie procesu pracy tworzone będą dokumenty elektronicznie i papierowo.
Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami oraz okresowo przebywał w terenie otwartym.
Pomieszczenie pracy wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe.
W trakcie procesu pracy tworzone będą dokumenty elektronicznie i papierowo.
Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami oraz okresowo przebywał w terenie otwartym.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
9,17%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
- klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy - RODO dostępna pod adresem: http://bip.miedzyrzecz.pl/system/pobierz.php?plik=WOA-klauzula-rodo-praca.pdf&id=7427&stats=true
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy), tym staż na stanowiskach jak w pkt 1. ppkt 1) lit.a,
- posiadane uprawnienia,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
- oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- braku przynależności do partii politycznych, - wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wszystkie dokumenty przedkładane przez kandydata w naborze muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-06-23 14:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować w zamkniętych kopertach z dopiskiem KIEROWNIK WGK w terminie do 23 czerwca 2023 r. do godziny 1400 (liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
VII. Informacje dodatkowe:
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza. Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane/dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby, które spełnią wymagania niezbędne i złożą komplet dokumentów będą informowane telefonicznie lub pisemnie o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz o terminie testu i/lub rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru kontaktowego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.
Kontakt: Urząd Miejski Wydział Organizacyjno - Administracyjny - tel. 95 742 69 40.