Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4Szczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor ds. gospodarki odpadami
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Wydział Gospodarki Komunalnej, ul. Rynek 7, 66-300 Międzyrzecz
Wymiar etatu: pełny etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Data udostępnienia: 2012-11-21
Ogłoszono dnia: 2012-11-21 przez Irena Kiersztan
Termin składania dokumentów: 2012-12-05 15:00:00
Nr ogłoszenia: 4
Id ogłoszenia: WOA.210.4.2012
Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) wymagania kwalifikacyjne:
* wykształcenie wyższe magisterskie o profilu: ochrony środowiska, inżynierii środowiska, ekonomicznym lub prawnym,
* co najmniej 3 letni staż pracy,
* co najmniej 3 letni staż pracy,
b) obywatelstwo polskie,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
b) niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej,
c) nieposzlakowana opinia,
d) stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość ustaw samorządowych, ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, ustawa o odpadach i rozporządzenia z tym związane,
b) bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel) Open Office, poczty elektronicznej,
c) doświadczenie w branży związanej z gospodarką odpadami,
d) doświadczenie w określaniu kosztów transportu, odbioru i utylizacji odpadów,
e) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
f) umiejętność pracy samodzielnej, jak i współpracy w zespole,
g) dyspozycyjność,
h) prawo jazdy kat. B.
b) bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel) Open Office, poczty elektronicznej,
c) doświadczenie w branży związanej z gospodarką odpadami,
d) doświadczenie w określaniu kosztów transportu, odbioru i utylizacji odpadów,
e) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
f) umiejętność pracy samodzielnej, jak i współpracy w zespole,
g) dyspozycyjność,
h) prawo jazdy kat. B.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami.
2. Zorganizowanie i prowadzenie systemu odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
3. Określanie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, a także szczegółowy sposób świadczenia usług na rzecz właścicieli nieruchomości w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych.
4. Dokonywanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi, w celu aktualizacji i weryfikacji rynku gospodarki odpadami komunalnymi oraz możliwości technicznych i organizacyjnych Gminy.
5. Organizowanie punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.
6. Prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych – kampania informacyjna.
7. Przygotowywanie SIWZ.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Stanowisko pracy znajduje się na terenie Urzędu Miejskiego w Międzyrzecz w budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, przy ul. Rynek 7.
Pomieszczenie pracy, znajdujące się na pierwszym piętrze dwukondygnacyjnego budynku, wyposażone jest, w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Podstawowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie ponad 4 godz.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami, oraz okresowo przebywać będzie na terenie otwartym.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
7,20%
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.bip.miedzyrzecz.pl oraz Punkcie Informacyjnym tut. Urzędu,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie,
6) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
7) oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2012-12-05 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować listownie na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
w zamkniętych kopertach z dopiskiem Inspektor GK w terminie do 5 grudnia 2012 r. do godziny 15.00 (liczy się data wpływu do Urzędu)
c. Miejsce:
bądź składając w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz w zamkniętych kopertach z dopiskiem Inspektor GK w terminie do 5 grudnia 2012 r. do godziny 15.00 (liczy się data wpływu do Urzędu).
VII. Informacje dodatkowe:
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu dalszych prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.