ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor ds. gospodarki odpadami

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Wydział Gospodarki Komunalnej, ul. Rynek 7, 66-300 Międzyrzecz

Wymiar etatu: pełny etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej

Data udostępnienia: 2012-11-21

Ogłoszono dnia: 2012-11-21 przez Irena Kiersztan

Termin składania dokumentów: 2012-12-05 15:00:00

Nr ogłoszenia: 4

Id ogłoszenia: WOA.210.4.2012

Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a)  wymagania kwalifikacyjne:
*  wykształcenie wyższe magisterskie o profilu: ochrony środowiska, inżynierii środowiska, ekonomicznym lub prawnym,
* co najmniej 3 letni staż pracy,
b)  obywatelstwo polskie,
c)  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
b)  niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej,
c)  nieposzlakowana opinia,
d)  stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
 
b. Wymagania dodatkowe:
 
a)        znajomość ustaw samorządowych, ustawy  o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, ustawa o odpadach i rozporządzenia z tym związane,
b)        bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel) Open Office, poczty elektronicznej,
c)         doświadczenie w branży związanej z gospodarką odpadami,
d)        doświadczenie w określaniu kosztów transportu, odbioru i utylizacji odpadów,
e)        umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
f)         umiejętność pracy samodzielnej, jak i współpracy w zespole,
g)        dyspozycyjność,
h)        prawo jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.       Prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami.
2.       Zorganizowanie i prowadzenie systemu odbioru odpadów komunalnych  od właścicieli nieruchomości.
3.       Określanie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, a także szczegółowy sposób  świadczenia usług na rzecz właścicieli nieruchomości w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych.
4.       Dokonywanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi, w celu aktualizacji i weryfikacji rynku gospodarki odpadami komunalnymi oraz możliwości technicznych i organizacyjnych Gminy.
5.       Organizowanie punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.
6.       Prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych – kampania informacyjna.
7.       Przygotowywanie SIWZ.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko pracy znajduje się na terenie Urzędu Miejskiego w Międzyrzecz w  budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, przy ul. Rynek 7.
Pomieszczenie pracy, znajdujące się na pierwszym piętrze dwukondygnacyjnego budynku,  wyposażone jest, w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Podstawowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy,  który wykorzystywany będzie ponad 4 godz.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku. 
Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami, oraz okresowo przebywać będzie na terenie otwartym. 
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

7,20%

V. Wymagane dokumenty:

1)        list motywacyjny,
2)        curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3)        kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.bip.miedzyrzecz.pl oraz Punkcie Informacyjnym tut. Urzędu,
4)        kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy,
5)        kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie,
6)        kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
7)        oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2012-12-05 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować listownie na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
w zamkniętych kopertach z dopiskiem  Inspektor GK w terminie do 5 grudnia 2012 r. do godziny 15.00 (liczy się data wpływu do Urzędu)
 
c. Miejsce:
bądź składając w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz w zamkniętych kopertach z dopiskiem  Inspektor GK w terminie do 5 grudnia 2012 r. do godziny 15.00 (liczy się data wpływu do Urzędu).

VII. Informacje dodatkowe:

Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu dalszych prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
 
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.
 
Kwestionariusz osobowy do pobrania:
- dokument zapisany w formacie *.pdf - pobierz tutaj
- dokument zapisany w formacie *.doc - pobierz tutaj

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony