ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor ds. pożytku publicznego i funduszy społecznych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Wydział Spraw Społecznych, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Spraw Społecznych

Data udostępnienia: 2015-07-28

Ogłoszono dnia: 2015-07-28 przez Irena Kiersztan

Termin składania dokumentów: 2015-08-17 15:00:00

Nr ogłoszenia: 3

Id ogłoszenia: WOA.210.3.2015

Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) wymagania kwalifikacyjne:
* wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, kulturoznawstwo, turystyka i rekreacja,
* co najmniej 3 letni staż pracy,
b) obywatelstwo polskie,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
 
b. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość aktów prawnych:
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- ustawa o sporcie,
- ustawa o finansach publicznych,
b) znajomość procedur związanych z udzielaniem dotacji, planowaniem, uruchamianiem środków finansowych na zadania bieżące dla jednostek organizacyjnych Gminy z zakresu oświaty, kultury i sportu,
c) doświadczenie w zakresie realizacji zadań administracji samorządowej,
d) umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawnych oraz ich stosowania między innymi w redagowaniu procedur, regulaminów, instrukcji,
e) zdolności interpersonalne: komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań,
f) odpowiedzialność, dokładność, terminowość wykonywania powierzonych zadań. 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Pomoc w realizacji zadań dotyczących sprawnego funkcjonowania szkół i placówek oświatowych.
  2. Pozyskiwanie środków z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz innych źródeł.
  3. Prowadzenie zadań i spraw z zakresu ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
  4. Udzielanie dotacji dla klubów sportowych (przyznawanie i rozliczanie).
  5. Prowadzenie spraw związanych ze stypendiami sportowymi i naukowymi.
  6. Współpraca z gminnymi jednostkami organizacyjnymi.
  7. Uczestnictwo w imprezach promocyjnych, targach i innych wydarzeniach medialnych i kulturalnych. 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko pracy mieści się w  budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu przy ul. Rynek 1.  
Pomieszczenie pracy, znajduje się na parterze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz
 z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie powyżej 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku. 
Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami, praca z dużym, stałym dopływem informacji, okresowo przebywać będzie w terenie otwartym w różnych warunkach atmosferycznych.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

10,8%

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.bip.miedzyrzecz.pl ,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy  (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
6) oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
            7) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-08-17 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
w zamkniętych kopertach z dopiskiem INSPEKTOR WSS w terminie
do 17 sierpnia 2015 r. do godziny 1500  (liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz

VII. Informacje dodatkowe:

Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu dalszych prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony