Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3Szczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor ds. pożytku publicznego i funduszy społecznych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Wydział Spraw Społecznych, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Spraw Społecznych
Data udostępnienia: 2015-07-28
Ogłoszono dnia: 2015-07-28 przez Irena Kiersztan
Termin składania dokumentów: 2015-08-17 15:00:00
Nr ogłoszenia: 3
Id ogłoszenia: WOA.210.3.2015
Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) wymagania kwalifikacyjne:
* wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, kulturoznawstwo, turystyka i rekreacja,
* co najmniej 3 letni staż pracy,
b) obywatelstwo polskie,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
b. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość aktów prawnych:
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- ustawa o sporcie,
- ustawa o finansach publicznych,
b) znajomość procedur związanych z udzielaniem dotacji, planowaniem, uruchamianiem środków finansowych na zadania bieżące dla jednostek organizacyjnych Gminy z zakresu oświaty, kultury i sportu,
c) doświadczenie w zakresie realizacji zadań administracji samorządowej,
c) doświadczenie w zakresie realizacji zadań administracji samorządowej,
d) umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawnych oraz ich stosowania między innymi w redagowaniu procedur, regulaminów, instrukcji,
e) zdolności interpersonalne: komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań,
f) odpowiedzialność, dokładność, terminowość wykonywania powierzonych zadań.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Pomoc w realizacji zadań dotyczących sprawnego funkcjonowania szkół i placówek oświatowych.
- Pozyskiwanie środków z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz innych źródeł.
- Prowadzenie zadań i spraw z zakresu ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
- Udzielanie dotacji dla klubów sportowych (przyznawanie i rozliczanie).
- Prowadzenie spraw związanych ze stypendiami sportowymi i naukowymi.
- Współpraca z gminnymi jednostkami organizacyjnymi.
- Uczestnictwo w imprezach promocyjnych, targach i innych wydarzeniach medialnych i kulturalnych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Stanowisko pracy mieści się w budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu przy ul. Rynek 1.
Pomieszczenie pracy, znajduje się na parterze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz
z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie powyżej 4 godz. dziennie.
z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie powyżej 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami, praca z dużym, stałym dopływem informacji, okresowo przebywać będzie w terenie otwartym w różnych warunkach atmosferycznych.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
10,8%
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.bip.miedzyrzecz.pl ,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
6) oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-08-17 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
w zamkniętych kopertach z dopiskiem INSPEKTOR WSS w terminie
do 17 sierpnia 2015 r. do godziny 1500 (liczy się data wpływu do Urzędu).
do 17 sierpnia 2015 r. do godziny 1500 (liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
VII. Informacje dodatkowe:
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu dalszych prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.