ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Główny Księgowy w Zakładzie Gospodarki Lokalowej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Zakład Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu

Data udostępnienia: 2015-11-27

Ogłoszono dnia: 2015-11-27 przez Irena Kiersztan

Termin składania dokumentów: 2015-12-10 15:00:00

Nr ogłoszenia: 5

Id ogłoszenia: WOA.210.5.2015

Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Do konkursu może przystąpić osoba która spełnia wymagania określone w art.54 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych /Dz.U. Nr 157, poz. 1240 ze zm./:
  1. ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, oraz posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  4. posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,
  5. spełnia jeden z poniższych warunków:
  • ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
  • ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
  • jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
  • posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy,
  2. znajomość regulacji prawnych z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej,
  3. znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych,
  4. umiejętność sporządzania sprawozdawczości i analiz,
  5. umiejętność biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi (środowisko Windows XP, Exel, Płatnik, programy finansowo-księgowe, płacowe),
  6. umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
  7. znajomość najważniejszych przepisów związanych z funkcjonowaniem jednostek budżetowych,
  8. pożądane jest doświadczenie na stanowisku głównego księgowego jednostki budżetowej lub zakładu budżetowego.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- sporządzanie dokumentacji źródłowej,
-  przetwarzanie dokumentacji oraz płatności zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w odpowiednich rejestrach i urządzeniach księgowych,
- księgowanie i aktualizowanie rezerw i odpisów aktualizujących,
- księgowania związane z zamknięciem miesiąca, kwartału i roku (np. wycena rozrachunków, wiekowanie należności, przegrupowanie sald),
- uzgadnianie sald prowadzonych kont,
- sporządzanie i analiza sprawozdań finansowych / analiza rozrachunków,
- obsługa kont bankowych,
- zastępczo- prowadzenie kadr i płac, ZUS, PFRON, windykacja należności, obsługa funduszu remontowego, księgowanie wpłat dotyczących najmu lokali i obsługa ich eksploatacji, obsługa dodatków mieszkaniowych, rozliczenia c.w.u. oraz gazu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko pracy mieści się w budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, w Zakładzie Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu przy ul. Krótkiej 2.  
Pomieszczenie pracy, znajduje się na parterze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz
 z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie ponad 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku. 
Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami, praca z dużym, stałym dopływem informacji.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

8,30%

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) Curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy, ewentualnie zaświadczenie z obecnego miejsca pracy),
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
5) oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
          6) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-12-10 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Główny księgowy w ZGL” w terminie do 10 grudnia 2015 r. do godziny 1500 (liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz

VII. Informacje dodatkowe:

Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu dalszych prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony