Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Główny Księgowy w Zakładzie Gospodarki Lokalowej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Zakład Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu
Data udostępnienia: 2015-11-27
Ogłoszono dnia: 2015-11-27 przez Irena Kiersztan
Termin składania dokumentów: 2015-12-10 15:00:00
Nr ogłoszenia: 5
Id ogłoszenia: WOA.210.5.2015
Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Do konkursu może przystąpić osoba która spełnia wymagania określone w art.54 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych /Dz.U. Nr 157, poz. 1240 ze zm./:
- ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, oraz posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,
- spełnia jeden z poniższych warunków:
- ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
- ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
- jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy,
- znajomość regulacji prawnych z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej,
- znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych,
- umiejętność sporządzania sprawozdawczości i analiz,
-
umiejętność biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi (środowisko Windows XP, Exel, Płatnik, programy finansowo-księgowe, płacowe),
- umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
- znajomość najważniejszych przepisów związanych z funkcjonowaniem jednostek budżetowych,
- pożądane jest doświadczenie na stanowisku głównego księgowego jednostki budżetowej lub zakładu budżetowego.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- sporządzanie dokumentacji źródłowej,
- przetwarzanie dokumentacji oraz płatności zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w odpowiednich rejestrach i urządzeniach księgowych,
- księgowanie i aktualizowanie rezerw i odpisów aktualizujących,
- księgowania związane z zamknięciem miesiąca, kwartału i roku (np. wycena rozrachunków, wiekowanie należności, przegrupowanie sald),
- uzgadnianie sald prowadzonych kont,
- sporządzanie i analiza sprawozdań finansowych / analiza rozrachunków,
- obsługa kont bankowych,
- zastępczo- prowadzenie kadr i płac, ZUS, PFRON, windykacja należności, obsługa funduszu remontowego, księgowanie wpłat dotyczących najmu lokali i obsługa ich eksploatacji, obsługa dodatków mieszkaniowych, rozliczenia c.w.u. oraz gazu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Stanowisko pracy mieści się w budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, w Zakładzie Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu przy ul. Krótkiej 2.
Pomieszczenie pracy, znajduje się na parterze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz
z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie ponad 4 godz. dziennie.
z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie ponad 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami, praca z dużym, stałym dopływem informacji.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
8,30%
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) Curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy, ewentualnie zaświadczenie z obecnego miejsca pracy),
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
5) oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-12-10 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Główny księgowy w ZGL” w terminie do 10 grudnia 2015 r. do godziny 1500 (liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
VII. Informacje dodatkowe:
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu dalszych prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.