Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. rozliczeń kosztów eksploatacji i obsługi sekretariatu w Zakładzie Gospodarki Lokalowej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Zakład Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu
Data udostępnienia: 2015-11-27
Ogłoszono dnia: 2015-11-27 przez Irena Kiersztan
Termin składania dokumentów: 2015-12-10 15:00:00
Nr ogłoszenia: 6
Id ogłoszenia: WOA.210.6.2015
Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne:
wykształcenie wyższe i min. 2 lata doświadczenia zawodowego lub
wykształcenie min. średnie i min. 4 lata doświadczenia zawodowego, - obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w zakresie obowiązków zadań realizowanych na stanowisku, którego nabór dotyczy,
- znajomość aktów prawnych:
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy o własności lokali,
- ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy,
- ustawy samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość lokalnego rynku mieszkaniowego, a w szczególności mieszkaniowego zasobu gminy.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- obsługa sekretariatu,
- uczestniczenie w procesie kontroli zarządczej,
- zapewnienie sprawnego przepływu dokumentacji i informacji w Zakładzie,
- weryfikacja dokumentów wychodzących z Zakładu,
- księgowanie i rozliczanie kosztów eksploatacji i najmu lokali, obsługa eksploatacji lokali i dodatków mieszkaniowych; zastępczo: rozliczenia c.w.u. oraz gazu,
- zastępczo- windykacja należności, obsługa funduszu remontowego,
- zastępczo- sporządzanie przelewów bankowych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Stanowisko pracy mieści się w budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, w Zakładzie Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu przy ul. Krótkiej 2.
Pomieszczenie pracy, znajduje się na parterze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz
z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie do 4 godz. dziennie.
z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie do 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami, praca z dużym, stałym dopływem informacji.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
8,30%
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) Curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy, ewentualnie zaświadczenie z obecnego miejsca pracy),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
6) oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-12-10 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
c. Miejsce:
Oferty należy kierować w zamkniętych kopertach z dopiskiem:„ Inspektor ds. rozliczeń kosztów eksploatacji i obsługi sekretariatu w ZGL” w terminie do 10 grudnia 2015 r. do godziny 1500 (liczy się data wpływu do Urzędu).
VII. Informacje dodatkowe:
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu dalszych prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.