ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. rozliczeń kosztów eksploatacji i obsługi sekretariatu w Zakładzie Gospodarki Lokalowej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Zakład Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu

Data udostępnienia: 2015-11-27

Ogłoszono dnia: 2015-11-27 przez Irena Kiersztan

Termin składania dokumentów: 2015-12-10 15:00:00

Nr ogłoszenia: 6

Id ogłoszenia: WOA.210.6.2015

Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne:
    wykształcenie wyższe i min. 2 lata doświadczenia zawodowego lub
    wykształcenie min. średnie i min. 4 lata doświadczenia zawodowego,
  2. obywatelstwo polskie,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie w zakresie obowiązków zadań realizowanych na stanowisku, którego nabór dotyczy,
  2. znajomość aktów prawnych:
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy o własności lokali,
- ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy,
- ustawy samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
  1. znajomość lokalnego rynku mieszkaniowego, a w szczególności mieszkaniowego zasobu gminy.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

            - obsługa sekretariatu,
            - uczestniczenie w procesie kontroli zarządczej,
            - zapewnienie sprawnego  przepływu dokumentacji i informacji w Zakładzie,
            - weryfikacja dokumentów wychodzących z Zakładu,
            - księgowanie i rozliczanie kosztów eksploatacji i najmu lokali, obsługa eksploatacji lokali i dodatków mieszkaniowych; zastępczo: rozliczenia c.w.u. oraz gazu,
            - zastępczo- windykacja należności, obsługa funduszu remontowego,
            - zastępczo- sporządzanie przelewów bankowych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko pracy mieści się w budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, w Zakładzie Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu przy ul. Krótkiej 2.  
Pomieszczenie pracy, znajduje się na parterze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz
 z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie do 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku. 
Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami, praca z dużym, stałym dopływem informacji. 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

8,30%

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) Curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy, ewentualnie zaświadczenie z obecnego miejsca pracy),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
6) oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
            7) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-12-10 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
c. Miejsce:
Oferty należy kierować w zamkniętych kopertach z dopiskiem:„ Inspektor ds. rozliczeń kosztów eksploatacji i obsługi sekretariatu w ZGL” w terminie do 10 grudnia 2015 r. do godziny 1500  (liczy się data wpływu do Urzędu).

VII. Informacje dodatkowe:

Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu dalszych prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony