ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 8Drukuj informację Ogłoszenie numer: 8

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. windykacji należności i obsługi funduszu remontowego w Zakładzie Gospodarki Lokalowej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Zakład Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu

Data udostępnienia: 2015-11-27

Ogłoszono dnia: 2015-11-27 przez Irena Kiersztan

Termin składania dokumentów: 2015-12-10 15:00:00

Nr ogłoszenia: 8

Id ogłoszenia: WOA.210.8.2015

Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) wymagania kwalifikacyjne:
        wykształcenie min. średnie i min. 4 lata doświadczenia zawodowego lub
        wykształcenie wyższe i min. 2 lata doświadczenia zawodowego,
b) obywatelstwo polskie,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie w zakresie obowiązków zadań realizowanych na stanowisku, którego nabór dotyczy,
  2. znajomość aktów prawnych:
    - ustawy o finansach publicznych,
    - ustawy o gospodarce nieruchomościami,
    - ustawy o własności lokali,
    - ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy
    - ustawy samorządzie gminnym,
    - ustawy o pracownikach samorządowych,
  3. znajomość lokalnego rynku mieszkaniowego, a w szczególności mieszkaniowego zasobu Gminy.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- windykacja należności, księgowanie i obsługa funduszu remontowego,
- sporządzanie prognozy kosztów funduszu remontowego do planu budżetowego   
  Gminy;
- sporządzanie przelewów bankowych,
- księgowanie wpłat dotyczących najmu lokali i obsługa ich eksploatacji,
- obsługa dodatków mieszkaniowych;
- rozliczenia c.w.u. oraz gazu
- obsługa administracyjna dotycząca lokali mieszkalnych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko pracy mieści się w budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, w Zakładzie Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu przy ul. Krótkiej 2.  
Pomieszczenie pracy, znajduje się na parterze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie ponad 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku. 
Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami, praca z dużym, stałym dopływem informacji.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

8,30%

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy, ewentualnie zaświadczenie z obecnego miejsca pracy),
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
5) oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
            6) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-12-10 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
c. Miejsce:
Oferty należy kierować w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Inspektor ds. windykacji i obsługi funduszu remontowego w ZGL” w terminie do 10 grudnia 2015 r. do godziny 1500  (liczy się data wpływu do Urzędu).

VII. Informacje dodatkowe:

Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu dalszych prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony