ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor - poborca

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, ul. Rynek 7, 66-300 Międzyrzecz

Wymiar etatu: pełny etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Miejski w Międzyrzeczu

Data udostępnienia: 2013-07-05

Ogłoszono dnia: 2013-07-05 przez Irena Kiersztan

Termin składania dokumentów: 2013-07-22 15:00:00

Nr ogłoszenia: 1

Id ogłoszenia: WOA.210.1.2013

Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) wymagania kwalifikacyjne:
*  wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne lub prawnicze z co najmniej 3 letnim stażem pracy ( w latach),
b) obywatelstwo polskie lub Unii Europejskiej lub obywatelstwo innego państwa, o którym mowa w art. 11 ust.2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.),
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
g) posiadanie prawa jazdy i samochodu osobowego.
b. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie  zawodowe w strukturach samorządu terytorialnego lub skarbowości oraz podobnym obszarze działalności,
b) znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz uchwał Rady Miejskiej podjętych w tym zakresie, ustawy o postepowaniu egzekucyjnym w administracji,
c) umiejętność korzystania z aplikacji biurowych pakietu MS Office oraz programów do obsługi poczty elektronicznej i internetu,
d) umiejętność pracy w warunkach okresowego spiętrzenia zadań,
e) kompetencje psychologiczne, poparte asertywnością w kontaktach z dłużnikami.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

        1. prowadzenie egzekucji administracyjnej świadczeń pieniężnych z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na podstawie przydzielonych do załatwienia tytułów wykonawczych,
       2.  pobieranie gotówki na podstawie kwitariusza przychodowego od zobowiązanych,
       3.  prowadzenie dokumentacji czynności egzekucyjnych,
       4.  terminowe i rzetelne rozliczanie pobranych kwot,
       5. zbieranie pełnej informacji o zobowiązanym i jego majątku, m.in. poprzez uzyskiwanie takich informacji w Urzędzie Skarbowym, w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych,
       6.  sporządzanie protokołów o stanie majątkowym zobowiązanego,
       7.  zajmowanie ruchomości, rachunków bankowych i wierzytelności zobowiązanego,
       8.  otwieranie lokali i innych pomieszczeń oraz przeszukiwanie rzeczy zobowiązanego,
       9. odbieranie od zobowiązanego zajętych ruchomości oraz zarządzanie dokonania zwózki tych przedmiotów, a także sprzedaży zajętych egzekucyjnie ruchomości,
      10. współpraca z uczestnikami postepowania egzekucyjnego i organami egzekucyjnymi,        
      11. sporządzanie raportów o niemożności dokonania czynności egzekucyjnych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym, zlokalizowanym na parterze   zabytkowego budynku, przy ul. Rynek 7 w Międzyrzeczu, a przydzielone niektóre zadania wykonywane na terenie Gminy Międzyrzecz. Podstawowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, który wykorzystywany będzie do 4 godzin dziennie.
Pomieszczenie pracy wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe oraz środki do pracy.  
W trakcie procesu pracy  tworzone będą dokumenty elektronicznie i papierowo.
Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami oraz okresowo przebywał w terenie otwartym, przemieszczając się prywatnym samochodem osobowym.     

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

10,0%

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.bip.miedzyrzecz.pl oraz Punkcie Informacyjnym tut. Urzędu,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy     (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
6) oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7)  wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-07-22 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować na adres:
 
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
 
w zamkniętych kopertach z dopiskiem POBORCA w terminie do 22 lipca 2013r. do godziny 1500 ( liczy się data wpływu do Urzędu).
 

VII. Informacje dodatkowe:

Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu dalszych prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
 
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.

Kwestionariusz osobowy do pobrania:
- dokument zapisany w formacie *.pdf - pobierz tutaj
- dokument zapisany w formacie *.doc - pobierz tutaj
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony