Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5Szczegóły informacji
Ogłoszenie: podinspektor w Wydziale Gospodarki Mieniem
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Wydział Gospodarki Komunalnej, ul. Rynek 7, 66-300 Międzyrzecz
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Data udostępnienia: 2017-11-14
Ogłoszono dnia: 2017-11-14 przez Irena Kiersztan
Termin składania dokumentów: 2017-11-27 16:00:00
Nr ogłoszenia: 5
Id ogłoszenia: WOA.210.6.2017
Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne:
* wykształcenie wyższe magisterskie o profilu: ochrony środowiska, inżynierii środowiska, ekonomicznym, prawnym lub administracja publiczna.
* lub wykształcenie średnie i co najmniej 3 letni staż pracy, - obywatelstwo polskie lub Unii Europejskiej lub obywatelstwo innego państwa, o którym mowa w art. 11 ust.2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016, poz. 902 z późn. zm.),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustaw samorządowych, ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, ustawa o odpadach i rozporządzenia z tym związane, Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel) Open Office, poczty elektronicznej,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność pracy samodzielnej, jak i współpracy w zespole,
- dyspozycyjność,
- prawo jazdy kat. B.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami.
- Prowadzenie systemu odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
- Monitorowanie postępowania z odpadami komunalnymi przez właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, prowadzenie ewidencji umów.
- Opiniowanie wojewódzkiego planu gospodarki odpadami.
- Prowadzenie spraw dotyczących usuwania pojazdów pozostawionych bez tablic rejestracyjnych.
- Prowadzenie spraw ogólnych i współpraca ze związkami międzygminnymi.
- Prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Stanowisko pracy znajduje się na terenie Urzędu Miejskiego w Międzyrzecz w budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, przy ul. Rynek 7.
Pomieszczenie pracy, znajdujące się na pierwszym piętrze dwukondygnacyjnego budynku, wyposażone jest, w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Podstawowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie ponad 4 godz.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami, oraz okresowo przebywać będzie na terenie otwartym.
Pomieszczenie pracy, znajdujące się na pierwszym piętrze dwukondygnacyjnego budynku, wyposażone jest, w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Podstawowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie ponad 4 godz.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami, oraz okresowo przebywać będzie na terenie otwartym.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6,75
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy(kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy),
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
5) oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-11-27 16:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować w zamkniętych kopertach z dopiskiem Podinspektor GK w terminie do 27.11.2017 r. do godziny 1600 (liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
VII. Informacje dodatkowe:
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu dalszych prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.