ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: podinspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Wydział Gospodarki Komunalnej, ul. Rynek 7, 66-300 Międzyrzecz

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej

Data udostępnienia: 2017-11-14

Ogłoszono dnia: 2017-11-14 przez Irena Kiersztan

Termin składania dokumentów: 2017-11-27 16:00:00

Nr ogłoszenia: 5

Id ogłoszenia: WOA.210.6.2017

Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne:
    *  wykształcenie wyższe magisterskie o profilu: ochrony środowiska, inżynierii środowiska, ekonomicznym, prawnym lub administracja publiczna.
    * lub wykształcenie średnie i co najmniej 3 letni staż pracy,
  2. obywatelstwo polskie lub Unii Europejskiej lub obywatelstwo innego państwa, o którym mowa w art. 11 ust.2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016, poz. 902 z późn. zm.),
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość ustaw samorządowych, ustawy  o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, ustawa o odpadach i rozporządzenia z tym związane, Kodeks Postępowania Administracyjnego,
  2. bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel) Open Office, poczty elektronicznej,
  3. umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  4. umiejętność pracy samodzielnej, jak i współpracy w zespole,
  5. dyspozycyjność,
  6. prawo jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami.
  2. Prowadzenie systemu odbioru odpadów komunalnych  od właścicieli nieruchomości.
  3.  Monitorowanie postępowania z odpadami komunalnymi przez właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, prowadzenie ewidencji umów.
  4. Opiniowanie wojewódzkiego planu gospodarki odpadami.
  5. Prowadzenie spraw dotyczących usuwania pojazdów pozostawionych bez tablic rejestracyjnych.
  6. Prowadzenie spraw ogólnych i współpraca ze związkami międzygminnymi.
  7. Prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko pracy znajduje się na terenie Urzędu Miejskiego w Międzyrzecz w  budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, przy ul. Rynek 7.  
Pomieszczenie pracy, znajdujące się na pierwszym piętrze dwukondygnacyjnego budynku,  wyposażone jest, w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Podstawowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie ponad 4 godz.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku. 
Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami, oraz okresowo przebywać będzie na terenie otwartym.  

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6,75

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy(kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy),
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
5) oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
            6) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-11-27 16:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować w zamkniętych kopertach z dopiskiem  Podinspektor GK w terminie do 27.11.2017 r. do godziny 1600 (liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
 

VII. Informacje dodatkowe:

Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu dalszych prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony